2016-07-27, 16:19
Bannlyst
Illa nog väl om muslimska gäng börjar hota icke-muslimer i diverse bostadsområden att få dem att flytta på sig. Såsom miliserna i Irak, i Syrien och på olika platser i Afrika. Som tur är finns det en massa andra muslimska platser på jorden där icke-muslimerna tolereras.
Citera
2016-07-27, 20:44
Medlem
geir44s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mertillen
Illa nog väl om muslimska gäng börjar hota icke-muslimer i diverse bostadsområden att få dem att flytta på sig. Såsom miliserna i Irak, i Syrien och på olika platser i Afrika. Som tur är finns det en massa andra muslimska platser på jorden där icke-muslimerna tolereras.

Vilka land är det? Har dom muslimsk majoritet? Sekulær diktator som holder dom åtskilda?

Til ämnet: Det blir inbördeskrig eller något liknande när andelen muslimer i befolkningen under 40-45 år når 30-50 %. Det är min tes och jag tror den är rätt.
Citera
2016-07-29, 16:29
Medlem
När kommer blodbadet?

Någon sa, den som kan sin historia bemästrar också framtiden. Den varan är obefintlig i dagens mediabrus.

Vi har sett otaliga exempel på när folk fått nog, Frankrike 1789, USA 1861, Ryssland 1917, Tyskland 1933 eller Jugoslavien 1991, eller varför inte Sverige på 1540-talet.

Här har folk fått nog och i samtliga fall har det slutat i ett blodbad.

Kommer det svenska blodbadet att inträffa? Är det ofrånkomligt, och i så fall när, eller går det att avstyra?

Vilka faktorer gäller för att trigga en sådan samhällsutveckling. Här är iaf två;

-Hungersnöd och veka politiker. Här är tyskt 1920-tal ett praktexempel.

Vad tror ni?
Citera
2016-07-29, 16:34
Medlem
Alla samhällskriser och folkliga missnöjjen är en följd av att folket fått nog av sina politiker så det är därför klart att om det finns bättre politiker som genom reformer kan förbättra landet då också kan avstyra möjliga lynchningar/uppror.
Citera
2016-07-29, 16:56
Medlem
Nej, internet har blivit så globalt att det inte kommer hända nåt mer.

Man kan ju alltid drömma.
Citera
2016-07-29, 17:03
Medlem
J.Ks avatar
Det enda blodbadet vi kommer få se i Sverige är när ockupanterna skär halsen av konsumerande svenne-banans som på Ikea förra året, vilket förövrigt är glömt och förlåtet nu.

Svenskarna är fega och indolenta, vi är svaga, värdelösa individer ur evolutionärt perspektiv, vi förtjänar att förgås.
Citera
2016-07-29, 17:25
Medlem
Grovedarks avatar
Det svenska blodbadet kommer aldrig komma. Svenskarna är ett mesigt och indoktrinerat folk.

Snacket om raskrig och "snart kommer svenskarna få nog" har pågått i åratal på flashback. Domedagsprofetiorna har varit oändliga. Trots det har inget hänt. Hur många våldtäkter ska det krävas?

Om inget händer nu, kommer inget någonsin hända, det är min syn på saken. Svenska folket dör ut, sakta men säkert.
Senast redigerad av Grovedark 2016-07-29 kl. 17:29.
Citera
2016-07-29, 17:28
Medlem
HipToBeSquares avatar
Svenskarna gillar ju sina politiker vad de än gör, åtminstone 87%. Något blodbad på politiker kommer inte hända, tyvärr.
Citera
2016-07-29, 17:34
Medlem
Mad monks avatar
2019 4 juli kl. 4.39. Kom ihåg var ni läste det först.
Citera
2016-07-29, 17:36
Medlem
Mad monks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grovedark
Det svenska blodbadet kommer aldrig komma. Svenskarna är ett mesigt och indoktrinerat folk.

Snacket om raskrig och "snart kommer svenskarna få nog" har pågått i åratal på flashback. Domedagsprofetiorna har varit oändliga. Trots det har inget hänt. Hur många våldtäkter ska det krävas?

Om inget händer nu, kommer inget någonsin hända, det är min syn på saken. Svenska folket dör ut, sakta men säkert.

Ja vi var ju bara en stormakt ett tag. Men det var väl för vi var så dåliga på att slåss och så fega i strid.
Citera
2016-07-29, 17:36
Medlem
Grovedarks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mad monk
2019 4 juli kl. 4.39. Kom ihåg var ni läste det först.

Vilken politiker hade du tänkt lönnmörda?

Citat:
Ursprungligen postat av Mad monk
Ja vi var ju bara en stormakt ett tag. Men det var väl för vi var så dåliga på att slåss och så fega i strid.

Ni var stormakt när ni hade militär. Vad har ni nu?

Åsa Romson?
Senast redigerad av Grovedark 2016-07-29 kl. 17:38.
Citera
2016-07-29, 17:39
Medlem
Mad monks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grovedark
Vilken politiker hade du tänkt lönnmörda?

Jag tänker inte göra ett skit. Såvida jag inte får laglig rätt att ta till våld.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in