Citat:
Ursprungligen postat av NothingToLose
Men Breivik är ju en KT-medlem som har klarat sig från att bli upptäckt.
Citat:
Ursprungligen postat av afvongreve
Röker du starka grejer? Jag vet, jag är här på flashback helt frivilligt. Nej det blir tv nu för min del.
Citat:
Vi är av olika uppfattning.
Citat:
Min uppfattning är att du inte har bevisat någonting alls. Breivik säger att KT finns. Då utgår jag ifrån det. Det är du som ska bevisa att han har vanföreställningar.
Ovanstående bevisar två saker:
Många på flashback saknar all vetenskaplig skolning och har därför ingen aning om vad "Occhams rakkniv" innebär. De befinner sig i ett medeltida mörker, precis som de radikaliserade islamisterna. Wiliam Occham var i kontrast den första ljusglimten som tog oss alla andra ur medeltidens mörker.
Dessutom så är de mäkta stolta över att vara okunniga tonårsslyngel som sitter i pojkrummet och leker "riddare", precis som Breivik gjorde, medan mamma får stå för mark servicen. De ser sig själva som sk. experter utan av veta ett dugg. Framför allt så vet de absolut ingenting om vetenskaplig metod eller vetenskaps epistemologi. Dessutom är de värdeinvalider som dras till brutala och enkla, men grymt enfaldiga förklaringar som skapar deras islamofobisk sk "världsbild".
Men fortsätt gärna ert ologiska pladder så blir jag kanske så småningom övertygad om att Breivik borde låsas in på dårhus. Och kanske inte bara han utan fler som smittats av den sinnesjuka radikaliserade islamofobiska hatideologin.