2022-11-06, 10:48
Medlem
Tommy knullade Katinka.
Citera
2022-11-07, 19:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TonyK
Tommy knullade Katinka.

Va fan menar du? Vad knullade! Han ddade henne! En helt oskyldig vacker tjej som hade hela livet framfr sig! Han kommer f sitt han lever med skyddad identitet han vet att hans dagar r rknade.
Citera
2022-11-07, 19:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av efedrinkungen
Har fr mej att det var brorsan
till drrvakten som pratade om att hmnas.
Har jag fr mej.
Det r 30 r sedan s minnet
r lite svajigt 😇

Stmmer en hrd jvel det dr han kommer nog hmnas om han fr chansen.
Citera
2022-11-07, 19:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Makrame
Va fan menar du? Vad knullade! Han ddade henne! En helt oskyldig vacker tjej som hade hela livet framfr sig! Han kommer f sitt han lever med skyddad identitet han vet att hans dagar r rknade.

r Tommy dmd fr mordet p henne?
Citera
2022-11-07, 19:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Forever Winter
Varfr skulle Milan eller Jockso vilja plocka Tommy? Hmnd fr vad?

Bara skit snack Milan och Tommy r vnner och aldrig haft ngot otalt mellan varandra tvrtom s var det Milan som fick Martinsson att betala tillbaka Tommys pengar. Den som vet den vet!
Citera
2022-11-07, 19:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TonyK
r Tommy dmd fr mordet p henne?

Va? Hon var en av dom fyra som dog utanfr Sturecompagniet!
Citera
2022-11-07, 20:08
Medlem
Man lr sig ngt nytt varje dag.
Citera
2022-11-07, 20:50
Medlem
efedrinkungens avatar
Citat:

Nu r mannen med sviktande minne framme igen, var inte Katinka med
en chilenare Raul...typ frn Jordbro.
Citera
2022-11-22, 05:19
Medlem
Citat:
Bara skit snack Milan och Tommy r vnner och aldrig haft ngot otalt mellan varandra tvrtom s var det Milan som fick Martinsson att betala tillbaka Tommys pengar. Den som vet den vet!

Lilla vn, jag var med p mtet, inte fr att jag ingick i deras nrmsta krets utan av andra skl. Sedan dess kan alla mjliga saker ha ndrats, men d var de ute efter honom allihopa. Fram till det gonblicket hade Milan kanske inte minsta problem med honom annat n att han var en lgt stende fanboy som inte fick g frbi kn som hans kriminella idoler
Senast redigerad av Herbert.Spencer 2022-11-22 kl. 05:21.
Citera
2022-11-22, 06:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Herbert.Spencer
Lilla vn, jag var med p mtet, inte fr att jag ingick i deras nrmsta krets utan av andra skl. Sedan dess kan alla mjliga saker ha ndrats, men d var de ute efter honom allihopa. Fram till det gonblicket hade Milan kanske inte minsta problem med honom annat n att han var en lgt stende fanboy som inte fick g frbi kn som hans kriminella idoler

Vart fr ni allt ifrn Hhaha
Du mste vara mellan 45-100 r.
Citera
2023-02-18, 21:26
Medlem
David_Ss avatar
Citat:

Stmmer till 100%!
Sedan VET jag att nr Z klev in p anstalt efter hktet s hade ngra av grabbarna p avdelningen lagat mat till honom.

Nu har jag ingen aning om hans status men med tanke p alla yngre frmgor som kommit och tagit plats s r knslan att han numera hller en lg profil p kken.
Citera
2023-02-18, 22:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av David_S
Stmmer till 100%!
Sedan VET jag att nr Z klev in p anstalt efter hktet s hade ngra av grabbarna p avdelningen lagat mat till honom.

Nu har jag ingen aning om hans status men med tanke p alla yngre frmgor som kommit och tagit plats s r knslan att han numera hller en lg profil p kken.

Mste frst brja att sga frlt till er som blir sura.

Milan Z har inte varit vnner, dem har varit bekanta . Och det r inte s konstigt eftersom dem har varit verksamma under samma tid. Inne ute p kken.

Milan har haft ett inflytande i den kriminella vrlden men det r pga av vldskapitalet han hade och har.

Z har inte haft en lg profil p kken pga dem nya. Va tror du fr nt? Att p kken som p gatan. Stt dig p kken 4+ sluta snacka skit. Kken fostrar folk som r stkiga till det btttre det r pga folk som Z som suttit lnge.

Puss p er era fittor golbgar syns p flempan
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in