2022-11-06, 10:48
Medlem
Tommy knullade Katinka.
Citera
2022-11-07, 19:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TonyK
Tommy knullade Katinka.

Va fan menar du? Vadå knullade! Han dödade henne! En helt oskyldig vacker tjej som hade hela livet framför sig! Han kommer få sitt han lever med skyddad identitet han vet att hans dagar är räknade.
Citera
2022-11-07, 19:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av efedrinkungen
Har för mej att det var brorsan
till dörrvakten som pratade om att hämnas.
Har jag för mej.
Det är 30 år sedan så minnet
är lite svajigt 😇

Stämmer en hård jävel det där han kommer nog hämnas om han får chansen.
Citera
2022-11-07, 19:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Makrame
Va fan menar du? Vadå knullade! Han dödade henne! En helt oskyldig vacker tjej som hade hela livet framför sig! Han kommer få sitt han lever med skyddad identitet han vet att hans dagar är räknade.

Är Tommy dömd för mordet på henne?
Citera
2022-11-07, 19:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Forever Winter
Varför skulle Milan eller Jockso vilja plocka Tommy? Hämnd för vad?

Bara skit snack Milan och Tommy är vänner och aldrig haft något otalt mellan varandra tvärtom så var det Milan som fick Martinsson att betala tillbaka Tommys pengar. Den som vet den vet!
Citera
2022-11-07, 19:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TonyK
Är Tommy dömd för mordet på henne?

Va? Hon var en av dom fyra som dog utanför Sturecompagniet!
Citera
2022-11-07, 20:08
Medlem
Man lär sig ngt nytt varje dag.
Citera
2022-11-07, 20:50
Medlem
efedrinkungens avatar
Citat:

Nu är mannen med sviktande minne framme igen, var inte Katinka med
en chilenare Raul...typ från Jordbro.
Citera
2022-11-22, 05:19
Medlem
Citat:
Bara skit snack Milan och Tommy är vänner och aldrig haft något otalt mellan varandra tvärtom så var det Milan som fick Martinsson att betala tillbaka Tommys pengar. Den som vet den vet!

Lilla vän, jag var med på mötet, inte för att jag ingick i deras närmsta krets utan av andra skäl. Sedan dess kan alla möjliga saker ha ändrats, men då var de ute efter honom allihopa. Fram till det ögonblicket hade Milan kanske inte minsta problem med honom annat än att han var en lågt stående fanboy som inte fick gå förbi kön som hans kriminella idoler
Senast redigerad av Herbert.Spencer 2022-11-22 kl. 05:21.
Citera
2022-11-22, 06:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Herbert.Spencer
Lilla vän, jag var med på mötet, inte för att jag ingick i deras närmsta krets utan av andra skäl. Sedan dess kan alla möjliga saker ha ändrats, men då var de ute efter honom allihopa. Fram till det ögonblicket hade Milan kanske inte minsta problem med honom annat än att han var en lågt stående fanboy som inte fick gå förbi kön som hans kriminella idoler

Vart får ni allt ifrån Hhaha
Du måste vara mellan 45—-100 år.
Citera
2023-02-18, 21:26
Medlem
David_Ss avatar
Citat:

Stämmer till 100%!
Sedan VET jag att när Z klev in på anstalt efter häktet så hade några av grabbarna på avdelningen lagat mat till honom.

Nu har jag ingen aning om hans status men med tanke på alla yngre förmågor som kommit och tagit plats så är känslan att han numera håller en låg profil på kåken.
Citera
2023-02-18, 22:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av David_S
Stämmer till 100%!
Sedan VET jag att när Z klev in på anstalt efter häktet så hade några av grabbarna på avdelningen lagat mat till honom.

Nu har jag ingen aning om hans status men med tanke på alla yngre förmågor som kommit och tagit plats så är känslan att han numera håller en låg profil på kåken.

Måste först börja att säga förlåt till er som blir sura.

Milan å Z har inte varit vänner, dem har varit bekanta . Och det är inte så konstigt eftersom dem har varit verksamma under samma tid. Inne å ute på kåken.

Milan har haft ett inflytande i den kriminella världen men det är pga av våldskapitalet han hade och har.

Z har inte haft en låg profil på kåken pga dem nya. Va tror du för nåt? Att på kåken som på gatan. Sätt dig på kåken 4+ å sluta snacka skit. Kåken fostrar folk som är stökiga till det bätttre å det är pga folk som Z som suttit länge.

Puss på er era fittor å golbögar syns på flempan
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in