Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2019-09-03, 22:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gaianzenith
Håller helt med, magstarkt och ganska förvånande enligt mitt tycke men behöver inte alls finnas en baktanke utan bara okunskap.
men allvarligt, vem tar TK på allvar? har ni sett intervjun med honom och anton hos malou? pinsamt bara
Citera
2019-09-03, 22:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Laurentii
Tack snälla du! Men fick bara upp reklam när jag klickade på den filen, sen ”vågade” jag inte försöka mer.. Tänkte om det finns någon annan väg att gå?

Funkar inte med mobilen om det är det du försökt. Bara reklam då.
Citera
2019-09-03, 22:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Unnamax
Funkar inte med mobilen om det är det du försökt. Bara reklam då.

I see! Tack! 🙂
Citera
2019-09-03, 23:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Laurentii
Jag tänker att jag någonstans hoppas på att Tommy K gjorde sina uttalanden baserat på det som var ”sanning” för honom (då).
Att medvetet vara en del av drevet mot Ash för att skydda någon annan, känns för mig oerhört magstarkt och väldigt fel, man sparkar ju på någon som redan ligger (pga filmen).
Eller har jag missförstår erat resonemang?

han vet sanningen
Citera
2019-09-03, 23:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av marimarej
Tim ville tydligen stanna lite längre i Oman och sedan hoppa över Sverige och i stället åka direkt till Island, som jag har förstått det? Var det kanske planerat att bryshen skulle åka ner för de extra dagarna han stannade i Oman och använde dom de biljetter som de redan hade?

inte planerat
Citera
2019-09-03, 23:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av marimarej
nej på vilken fråga? jag förstår inte tidsglappen, om han nu ville till Island (?) och bryschen kommer till Oman (med vilka pengar?)
åkte efter hans död
Citera
2019-09-03, 23:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av goaldigger
nej

Sorry men blir du inte trött på samma frågor och ältande om å om igen. Folk som inte läst tråden ordentligt och ställer frågor som vi alla som följt vet vid det här laget. tror det kommer förbli precis så här innan ”allt” blir klargjort. Folk undrar fortf och vill veta exakt vad som hände. Ligger i människans natur antar jag. Förstå och få ett avslut. Nu pusslar vi bara och försöker förstå och kan inte släppa innan vi vet. Men tack för tålamod, alla svar å förståelse!

Så min fråga är, och ber om ursäkt om den blivit besvarad redan: känner du att du som vän har alla pusselbitar som går att få eller undrar du oxå över något?

Tack igen för alla svar <3
Citera
2019-09-03, 23:10
Medlem
DoktorGerards avatar
Citat:
åkte efter hans död

Bara för att klargöra. Var ash ”bra” eller ”dålig”? Jag har bilden av att han var en av dem som ville tims bästa även fast han också var seriös och driven när det kom till affärer.
Citera
2019-09-03, 23:21
Medlem
Citat:
åkte efter hans död

För att vara med och reda ut någonting ang. Tims död på plats kanske ?
Citera
2019-09-03, 23:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sthlmknight
De ”nya” låtarna som läckt ut de senaste dagarna via rebby fox kan jag tro att de är en massa demos från de 80 olika låtarna Tim valde till sitt album Stories,
Dessutom kan jag faktiskt vara ganska säker på att det är så.
För om ni lyssnar på den låten PROMISES OF TEARS där Tim även sjunger på så kan ni höra samma drop som ett lager under den riktiga vilket också användes på True believer.

Yep, tänkte också på att låtarna nog har ett antal år på nacken så är rätt övertygad om att de gjordes innan Stories. Noterade också att slingan i Promises är samma som true believer!

Sen när det gäller city lights har han spelat den som är benämns som remix flera gånger live (tror han började göra det redan kring 2012/2013 nån gång). Den som bara heter city lights har samma drop som han använt i ”dreaming of me” som aldrig heller släpptes officiellt. https://youtu.be/h8yG_AaJPqE

Intressant hur han klippte o klistrade så mycket med samma dropp i flera låtar för att se vart det passade bäst osv. Liknande gjorde han ju med sunset Jesus och dear boy-remixen.
Citera
2019-09-03, 23:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Unnamax
Sorry men blir du inte trött på samma frågor och ältande om å om igen. Folk som inte läst tråden ordentligt och ställer frågor som vi alla som följt vet vid det här laget. tror det kommer förbli precis så här innan ”allt” blir klargjort. Folk undrar fortf och vill veta exakt vad som hände. Ligger i människans natur antar jag. Förstå och få ett avslut. Nu pusslar vi bara och försöker förstå och kan inte släppa innan vi vet. Men tack för tålamod, alla svar å förståelse!

Så min fråga är, och ber om ursäkt om den blivit besvarad redan: känner du att du som vän har alla pusselbitar som går att få eller undrar du oxå över något?

Tack igen för alla svar <3

blir trött
har pusselbitarna d bearbetar ja nu
Citera
2019-09-03, 23:45
Medlem
GD fanns det något annat drama helt okänt för utomstående som bidrog till seriekraschen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in