Flashback bygger pepparkakshus!
2019-09-03, 23:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DoktorGerard
Bara för att klargöra. Var ash ”bra” eller ”dålig”? Jag har bilden av att han var en av dem som ville tims bästa även fast han också var seriös och driven när det kom till affärer.
hade han haft honom o inte entouraget hade han levt ida
Citera
2019-09-03, 23:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Navet
För att vara med och reda ut någonting ang. Tims död på plats kanske ?

ne ingen fick se honom där el reda ut nått
Citera
2019-09-03, 23:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HatadAvGud
I utländsk media, alternativ sådant förvisso. CDAN, har det allt sedan hans död hävdats att det var mord. Han sågs argumentera vilt med en svinrik barnknullare någon dag innan. Inte svårt att fixa någon som är redlöst berusad att få det att likna självmord. De gör sådant hela tiden i de länderna. Säger inte att det är så, men i svensk press har det ju inte sagts ett ord om det alternativet.

I vilka länder då? Var får CDAN sin info ifrån?
Citera
2019-09-03, 23:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av goaldigger

Varför åkte de ner?
Citera
2019-09-03, 23:48
Medlem
DoktorGerards avatar
GD. Kan du svara på vart och när han hittades? Eller är det för känsligt? Vem var den sista som hade kontakt med honom?
Citera
2019-09-04, 00:43
Medlem
yessyys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skulleway
Varför åkte de ner?
Läs vad GD skrivit. Jag förstår det som
att de tog tillfället i akt att åka på "semester" och festa.
Citera
2019-09-04, 00:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skulleway
Varför åkte de ner?

Citat:
Ursprungligen postat av yessyy
Läs vad GD skrivit. Jag förstår det som
att de tog tillfället i akt att åka på "semester" och festa.

gd har tidigare skrivit att andra (vänner?) var på väg ner när de fick veta att Tim inte mådde bra.
Citera
2019-09-04, 01:40
Medlem
Citat:

GD. Men Om ingen fick se honom så kan han teoretiskt vara vid liv eller missar jag något?
Citera
2019-09-04, 03:19
Medlem
zannazezzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av exotell
GD. Men Om ingen fick se honom så kan han teoretiskt vara vid liv eller missar jag något?

Men seriöst? Så respektlöst. Ingen kanske fick se honom där men sen när han kom hem igen 😢
Citera
2019-09-04, 04:59
Medlem
Citat:
han vet sanningen
Blev irriterad då men nu blir jag arg. Han har ett stort genomslag i media även om han är en tomte.

Citat:
blir trött
har pusselbitarna d bearbetar ja nu
💔

Citat:
Ursprungligen postat av Unnamax
Sorry men blir du inte trött på samma frågor och ältande om å om igen. Folk som inte läst tråden ordentligt och ställer frågor som vi alla som följt vet vid det här laget 3
Håller helt med ett tips:
Gå in på namnet så kommer alla personens inlägg upp. Vill man veta vad goaldigger, Ludde, Pavic och viktigt01 skrivit kan man läsa.
Citera
2019-09-04, 05:21
Medlem
Goaldigger is it true about esmae being tims daughter?
Citera
2019-09-04, 05:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HatadAvGud
I utländsk media, alternativ sådant förvisso. CDAN, har det allt sedan hans död hävdats att det var mord. Han sågs argumentera vilt med en svinrik barnknullare någon dag innan. Inte svårt att fixa någon som är redlöst berusad att få det att likna självmord. De gör sådant hela tiden i de länderna. Säger inte att det är så, men i svensk press har det ju inte sagts ett ord om det alternativet.

Finns en egen tråd för det: alternativa teorier-nånting. Backar man ut så finns det tillräckligt starka motiv. Ett spindelväv av stora och små fakta, underlag för ett komplett drama, men sanningen är att inte ett enda av dessa har vad jag vet konfirmerats någonstans. Allt är fantasier och solkar Tims minne. Nu känns det viktigast att sanningen kommer fram och inte ältande av gamla spekulationer. Av respekt för Tim och hans närmaste.
Edit: ingen kritik av ditt inlägg (ställde en liknande fråga nyligen) utan bara kommentar
Senast redigerad av Gaianzenith 2019-09-04 kl. 06:03.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in