Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2018-05-12, 11:06
Medlem
http://timesofoman.com/search/Avicii/2
Citera
2018-05-12, 15:01
Medlem
Folk på hans instagram sida skriver att han inspirerat de och att de också vill begå självmord för att bland annat träffa honom.
Citera
2018-05-12, 15:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hypersomni
Tims syster har kommenterat Terezas inlägg, synd att folk inte låter henne vara (systern alltså).

"You all, just stop tagging me in all the cruel hateful writings! Just let us have a life. We are good and do not want to be a part of all your hate. Thank you 🙏🏼"

Vilket inlägg är det?
Citera
2018-05-12, 15:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av inteeviktigt
Folk på hans instagram sida skriver att han inspirerat de och att de också vill begå självmord för att bland annat träffa honom.

😱 Hemska tanke! Hoppas de läser hans familjs brev igen o tänker att han nog inte velat att hans fans skulle må så dåligt utan att hans önskan istället var att de (hans fans) skulle vilja leva vidare med hans musik.
Citera
2018-05-12, 15:30
Medlem
Hypersomnis avatar
Citat:

Kan prata om mig själv; han har inspirerat mig mycket gällande hur modig han har varit och tagit det steget. Jag vet inte hur Tim mådde, men jag tror inte att han mådde sämre än vad jag gör. Jag Kommer alltid tänka på Tim och hur modig han har varit...
Citera
2018-05-12, 15:32
Medlem
Hypersomnis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dee0715
Vilket inlägg är det?

Finns bland kommentarer där, leta efter

https://www.instagram.com/p/BiDrDs9A-F1/?hl=sv&taken-by=terezakacerova
Citera
2018-05-12, 18:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ludde9601
Kanske är det som vanligt?? De skrattar och ler och intar alkohol. Allt riktigt och viktigt i livet stängs ute?? Eller om jag ska vara schysst, typ livet går vidare

Att inta alkohol är ju ett vedertaget sätt att bedöva vissa känslor. Sorgen kanske mildras med alkohol, åtminstone tillfälligt.
Citera
2018-05-12, 18:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Libidi
Förstår inte, folk dör, självmord och mord varje minut. Sörj dom istället. Finns mängder med mer tragiska öden än honoms. Irriterar mig att just han skulle vara mer sorglig än någon annan.

Det är det enda tragiska i denna historia. Tänk på barncancer, betydligt mer berörande osv.

Suck!

Visst är barncancer väldigt berörande men det utesluter väl inte sorgen över Aviciis självmord. Vi behöver nog ofta ha en beröringspunkt med den avlidne för att känna sorg. Människor världen över har vuxit upp med Aviciis musik, blivit kära till den, varit kära lyssnandes på den, umgåtts till den och spelat den på bröllopsfester etc. Det gör att många på olika sätt identifierar sig med hans musik. Därav sörjer människor. Jag själv var nykär under en period när hans musik spelades mycket i populärradio.
Senast redigerad av Sorgensvart 2018-05-12 kl. 18:57.
Citera
2018-05-12, 21:36
Medlem
Citat:

Hittar inga såna kommentarer.
Är det under flera bilder?
Citera
2018-05-12, 22:29
Medlem
Snubchurps avatar
Nån som har Plus i Aftonbladet och kan läsa vad Benjamin Ingrosso säger om Avicci?
Citera
2018-05-12, 22:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snubchurp
Nån som har Plus i Aftonbladet och kan läsa vad Benjamin Ingrosso säger om Avicci?

I princip att jag inte vill rida på vågen av hans död men att han ser upp till honom. ABBA och han är de största vi har haft

Det var allt
Citera
2018-05-12, 23:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snubchurp

Troligen inget mer än vad du kan hitta längst ner i denna expressenartikel:
https://www.expressen.se/noje/familjen-ingrossos-sorg-efter-aviciis-dod/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in