Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2019-09-03, 19:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skulleway
Tänker på Tommy K som skyllde på Ash och hans management som ansvarig för Tims självmord! Kanske finns en anledning till det.

Jag tänker att jag någonstans hoppas på att Tommy K gjorde sina uttalanden baserat på det som var ”sanning” för honom (då).
Att medvetet vara en del av drevet mot Ash för att skydda någon annan, känns för mig oerhört magstarkt och väldigt fel, man sparkar ju på någon som redan ligger (pga filmen).
Eller har jag missförstår erat resonemang?
Citera
2019-09-03, 19:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Unnamax
Tror du har rätt, samma som True believer ja tycker Tim har ett väldigt charmigt och liksom genomtänkt uttal när han sjunger och fin röst. Han har samma sångröst som ”talröst”, fint!

Någon som vet vem som sjunger på Give up the ghost?

Eller Croc tears för den delen även om det är svårt att höra med stämmorna. Vilken jäkla festival-dänga den låten skulle kunna bli! Riktigt ser publiken skriksjunga med till den.

Jag lyckas inte få fram låtarna genom rebby.fox. Någon som vet hur jag annars kan lyssna på dom?
Citera
2019-09-03, 19:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av goaldigger
efter
Tim ville tydligen stanna lite längre i Oman och sedan hoppa över Sverige och i stället åka direkt till Island, som jag har förstått det? Var det kanske planerat att bryshen skulle åka ner för de extra dagarna han stannade i Oman och använde dom de biljetter som de redan hade?
Citera
2019-09-03, 20:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av marimarej
Tim ville tydligen stanna lite längre i Oman och sedan hoppa över Sverige och i stället åka direkt till Island, som jag har förstått det? Var det kanske planerat att bryshen skulle åka ner för de extra dagarna han stannade i Oman och använde dom de biljetter som de redan hade?

Nja, syster fyller den 20e och som jag förstått det skulle de fira henne på Island?
Citera
2019-09-03, 20:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ludde9601
L var en brysch med SE och JV. Han ville också suga ur Tim o få allt lyxliv o även framgång. Han gjorde nog mer vad SE sa och inte vad Tim sa. Hela bryschgrejen var uppgjord som ett sätt att hålla Tim borta från sin familj, sina gamla nära vänner och potentiella nya vänner och framtida flickvän. EnligT min kontakt så kallade L (för att impa på en brud på krogen) Tim för en liten efterbliven omogen pojke som inte kan klara sig själv. Hörsägen javisst, men börjar fatta tugget allt mer

Känslan jag haft hela tiden alltså angående LT! Kräks!!
Citera
2019-09-03, 20:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gaianzenith
Nja, syster fyller den 20e och som jag förstått det skulle de fira henne på Island?
Ja, just det, stämmer! Jag läste intervjun med skivbolagskillen(?) som berättade att Tim ville stanna längre och sedan åka till Island. Då fattar jag ännu mindre vad bryschen gjorde i Oman utan Tim, har (hade) de pengar till en sån resa eller var de också inbjudna av Waits (var Tim inbjuden av honom som det sägs...)?
Citera
2019-09-03, 20:31
Medlem
LaGrandes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Laurentii
Jag lyckas inte få fram låtarna genom rebby.fox. Någon som vet hur jag annars kan lyssna på dom?

Tar inget ansvar för vad som finns i filen men det finns en länk i hennes profil till en fil som heter "AviciiUnreleased.zip".
Citera
2019-09-03, 20:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LaGrande
Tar inget ansvar för vad som finns i filen men det finns en länk i hennes profil till en fil som heter "AviciiUnreleased.zip".

Tack snälla du! Men fick bara upp reklam när jag klickade på den filen, sen ”vågade” jag inte försöka mer.. Tänkte om det finns någon annan väg att gå?
Citera
2019-09-03, 20:42
Medlem
LaGrandes avatar
Citat:
Tack snälla du! Men fick bara upp reklam när jag klickade på den filen, sen ”vågade” jag inte försöka mer.. Tänkte om det finns någon annan väg att gå?

Testade nu och klickade på hens länk, och sedan på download på sidan man hamnar. Det är en zip-fil med ett gäng MP3or i så fungerar finfint.
Citera
2019-09-03, 21:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av marimarej

nej
Citera
2019-09-03, 21:36
Medlem
Citat:
Jag tänker att jag någonstans hoppas på att Tommy K gjorde sina uttalanden baserat på det som var ”sanning” för honom (då).
Att medvetet vara en del av drevet mot Ash för att skydda någon annan, känns för mig oerhört magstarkt och väldigt fel, man sparkar ju på någon som redan ligger (pga filmen).
Eller har jag missförstår erat resonemang?

Håller helt med, magstarkt och ganska förvånande enligt mitt tycke men behöver inte alls finnas en baktanke utan bara okunskap.
Citera
2019-09-03, 22:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av goaldigger
nej
nej på vilken fråga? jag förstår inte tidsglappen, om han nu ville till Island (?) och bryschen kommer till Oman (med vilka pengar?)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in