Citat:
Ursprungligen postat av
LeLLa
Jag syftade på artikeln som någon länkade till, angående Isabell Adrian som uttalde sig om att "bryshen" är "syndabockar" till att Tim dog. Syftar inte på hans mamma om du trodde det. Jag tror att hon var helt fantatstisk med Tim o stöttade honom så mycket hon förmådde o som han tillät!!!!
En sak säger jag, Jag tror att Tims familj har gjort allt de kunde för sin son och bror. Jag skulle aldrig lägga någon skuld på dom!!!!
Det var detta inlägget jag svarade på!!!
Det här har nog inte med "vanliga arbetsplatser" så mycket att göra. Det har mer med makt, pengar, livsstil, lyx, droger etc. Även om du känner att syndabockar känns oviktigt och många känner att man inte ska titta bakåt på vad som hände och varför, så anser du helt fel. Det är viktigt att se bakåt för att kunna förändra framåt. Syndabockar finns säkerligen, inte så att jag behöver addera till deras val.
Det var det här inlägget jag svarade på!!!! Så fattar inte din kommetar riktigt!
Jag läste precis hur Isabel Adrian (Steve Angello) för någon dag sedan gick ut i Expressen och la på syndabockar. Hon, som ändå stått Tim/Avicii nära i L.A i samma kretsar i många år, sa att hon hade önskat att han hade åtminstone en enda person som varit där bara för honom, för Tim.
Jag tror att hade han haft 1 flickvän som han fått välja och behålla själv, utan att vännerna lagt sig i. Eller 1 nära vän som brydde sig om honom och sket i att leva på Avicii. Då hade detta inte gått så långt som alkoholism, painkillers och till slut självmord.
Bara parasiter runt den ömma själen, parasiter och ryggdunkare som isolerade den stackarn i ett brödraskap. Detta är inte att hitta syndabockar det är att se sanningen som den är.