2014-03-02, 00:10
Medlem
R4hu7s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pinglan12345
Om någon lägger upp en video på insta och jag kollar på den, får personen som la ut videon reda på att jag har kollat på den?
Nej det får den ej reda på.
Citera
2014-03-02, 12:45
Medlem
Jag kan inte accepter min följare jag har 200 som vill följa mig :/
Citera
2014-03-05, 03:57
Medlem
Är det möjligt att se privata kontons bilder? Har sökt en del på nätet men endast fejk sidor jag hittat än så länge, vore väldigt glad för svar!
Citera
2014-03-11, 17:49
Medlem
Har ett problem.

Har använt instagram i lite mer än en vecka och laddat upp 21 bilder och klipp. Hälften av bilderna har hastags. De senaste 3 dagarna har inga hashtags fungerat. Eftersom ingen gillar dem och vanligt vis får jag 8-10 likes. Tog bort och la till bilder igen ifall det varit någon bugg eller nått, fast ingen bild med hashtags har fungerat de senaste dagarna. Vad ska jag göra för att fixa detta? Är det ett känt fel?

Suger riktigt mycket när det inte fungerar...
Citera
2014-03-12, 23:37
Medlem
Hej, flera av mina kompisar taggar ibland mig i en kommentar och skickar sedan kommentaren under en bild från någon random person som dom tycker att jag borde se, ett välkänt fenomen för de flesta. Den senaste tiden så kommer dessa kommentarer inte upp under mina notifikationer på Instagram så jag kan inte se när dom taggat mig i en bild, ett väldigt litet problem men jäkligt irriterande.

Har den nyaste uppdateringen av instagram och har testat både på e iPhone 4 och Samsung galaxy note 3. Det kommer upp som en ny händelse på telefonens display men när jag går in på själva appen så syns det inte längre? Någon som har liknande problem eller kan hjälpa en vilsen själ i detta hemska vardagsmörker?
Citera
2014-03-14, 13:03
Medlem
Smurfetteflickans avatar
Hur kopierar man bilder från instagram?
Citera
2014-03-14, 13:53
Medlem
SamsungGalaxys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smurfetteflickan
Hur kopierar man bilder från instagram?

Med tanke på upphovsrätten, inte alls!
Citera
2014-03-19, 17:47
Medlem
Tja,
Det finns en tjej, hennes bilder kan jag inte gilla, hon är privat och har accepterat att jag följer.
Men när jag gillar bilden, så står liken i 1 sekund sen försvinner direkt, varför?
Citera
2014-03-20, 18:49
Medlem
Kgjjs avatar
Hur ska jag ladda ner Instagram? När jag är inne på registreringen på min android där man fyller i användarnamn och liknande så står det att man ska trycka på fortsätt, men det finns inget att trycka på. Det kanske inte får plats på sidan. Jag har testat att ladda ner från datorn istället, men det står att det inte går, det krävs en android. Eller har jag missförstått något? Finns det något sätt för mig att fixa detta? Eller har ni tips på andra bra sidor som liknar instagram?
Citera
2014-03-23, 11:49
Medlem
har jag precis skämt ut mig på instagram forever???

hej hej flashbackare

har en ganska så viktigt fråga om instagram. jag brukar gå in på en tjejs instagram för att kolla på hennes bilder men jag vill inte följa henne för vi har en lite konstig bakgrund tillsammans så det skulle bli pinsamt. ibland efter jag gått in och kollat på hennes bilder och går in igen brukar hennes instagram vara privat, andra gånger är den öppen. kan det betyda att hon ser att jag gått in och kollat på hennes bilder och då gjort den privat? är det ens möjigt?

min fråga är alltså; kan man kolla vilka som gått in på sin instagram-profil?
Citera
2014-03-23, 11:53
Medlem
CommonSenses avatar
Nej hon kan inte se om du vart in på hennes instagram, syns bara om du gillar nån av hennes bilder
Citera
2014-03-23, 11:57
Medlem
frihetskrigares avatar
För det första varför skulle du skämma ut dig för att du besöker hennes instagram?
För det andra så kan hon inte se. Hon är väl en sådan dryg som ändrar från privat till öppen hela tiden, det är ganska vanligt bland tjejer i den yngre åldern.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in