2014-03-23, 11:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CommonSense
Nej hon kan inte se om du vart in på hennes instagram, syns bara om du gillar nån av hennes bilder

stämmer detta??

tack för ditt svar, hoppas det är så
Citera
2014-03-23, 11:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frihetskrigare
För det första varför skulle du skämma ut dig för att du besöker hennes instagram?
För det andra så kan hon inte se. Hon är väl en sådan dryg som ändrar från privat till öppen hela tiden, det är ganska vanligt bland tjejer i den yngre åldern.

PUUUUH tur

hon är 30 och inte så ung ha ha
Citera
2014-03-23, 12:01
Medlem
CommonSenses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mickeloovesbeef
stämmer detta??

tack för ditt svar, hoppas det är så

Yes, möjligtvis kanske man kan se hur många som tittat på bilden men du kan inte se vem som kollat utan bara antalet så va lugn du
Citera
2014-03-23, 12:04
Medlem
Rob.Mooneys avatar
Haha det där är väl inget om man ska skämma ut sig på instagram. Mitt ex-ish la ut bilder på sig själv i bara trosor och bh, såna före och efter bilder på bla träning och solning. Hon trodde allt var privat och fattade inte grejen med själva instagram. En av dom mest otekniska tjejer jag har träffat.
Citera
2014-03-23, 12:57
Medlem
Anyzeors avatar
Viktig fråga? Ännu är den siste idiotens moder inte född... För det första sluta stalka den stackars flickan.. för det andra skicka en förfrågan om du är så intresserad av personens bilder..
Citera
2014-03-23, 13:17
Bannlyst
Har du själv hittat några fotspår efter att folk har varit in och tittat på din profil utan att "lajka"?
Citera
2014-03-23, 13:39
Medlem
Lawbreakers avatar
Du kan vara lugn TS, ba ta en selfie när du är som snyggast så löser sig allt ^^
Citera
2014-03-23, 14:06
Medlem
Grim.Fandangos avatar
Bra runkmaterial eller? Skapa en fejkkonto och följ henne i stället.
Citera
2014-03-23, 14:08
Bannlyst
Haha, jag råkade klicka på "följ" på en av tjejerna jag stalkar. Tog flera timmar innan jag upptäckte det.
Citera
2014-03-23, 18:26
Bannlyst
Som sagt nej hon kan inte se att du varit inne på hennes sida men passa dig ändå.
Det har hänt att jag har kikat in hos någon brud så har mobilen laggat till och jag har gillat hennes bild ändå (eftersom det räcker med en dubbeltappning på skärmen).

Anledningen till att hon gör sitt konto privat är säkert för att nyfikna människor som ts ska börja följa henne
Citera
2014-03-23, 20:25
Medlem
Hi-Lifes avatar
vilka kvinnliga kändisar lägger upp lättklädda selfies på sina instagram ?
Citera
2014-03-23, 20:28
Medlem
Mr.Nesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kgjj
Hur ska jag ladda ner Instagram? När jag är inne på registreringen på min android där man fyller i användarnamn och liknande så står det att man ska trycka på fortsätt, men det finns inget att trycka på. Det kanske inte får plats på sidan. Jag har testat att ladda ner från datorn istället, men det står att det inte går, det krävs en android. Eller har jag missförstått något? Finns det något sätt för mig att fixa detta? Eller har ni tips på andra bra sidor som liknar instagram?

Du har väl ett konto på Google Play Store? Då är det bara att söka fram Instagram där och installera på din telefon på det sättet
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in