2013-07-28, 12:54
Medlem
Någon som vet hur jag kan ta bort så att min instagram inte är delad/kopplad till min Facebook?
Citera
2013-07-29, 20:24
Medlem
Jag har ett litet problem, eller ja, problem och problem, det är någon bugg som jag rent allmänt stör mig på.

På min Instagram så får jag ibland nya followers, men jag kan ej se vilka. Om jag ska lista ut vem som är min nya följare så är allt oförändrat i followers kolumnen. Då jag inte har de här tusentals-följarna så kan jag räkna mina followers, och de stämmer ej i antal med hur många följare jag har enligt min profil. Det är typ som att jag har "osynliga följare". Det kan låta som ett ganska barnsligt problem, men faktum är att det är störande att jag inte kan se vilka som följer mig?

Ingen annan här på Flashback som har/haft samma problem, och som vet någon fungerande lösning på hur buggen slopas bort?

Tack!
Senast redigerad av hippzor 2013-07-29 kl. 20:32.
Citera
2013-07-30, 00:39
Medlem
När jag delar en bild från min instagram till Facebook så blir det inte hela fotot på tidslinjen, utan bara en liten avatar typ med en länk till bilden. Som visas i sin helhet när man klickar på länken. Men hur får jag hela fotot visat utan att länkas? Har sett andra har det
Citera
2013-08-01, 10:45
Medlem
Ingen som sitter inne på en fungerande bot?
Citera
2013-08-01, 18:44
Medlem
Bump, eller någon som sitter inne på en fix eller något man kan göra för att få det att snurra igen.
Citera
2013-08-01, 21:20
Medlem
Någon som sitter inne på en instagram bot? Får mer än gärna pma mig
Citera
2013-08-04, 12:51
Medlem
Följ mig på instagram: simonanderss
Citera
2013-08-04, 15:46
Medlem
sigurts avatar
Det här med filmklipp.

Kan man verkligen bara skapa nya filmklipp i instagramappen och lägga upp?

Jag har ju massa bra videos jag spelat in med telefonen.
Citera
2013-08-08, 09:15
Medlem
sandra92s avatar
Denna frågan har säkert ställts ett antal gånger under hela tråden. Läste ett par sidor i början men fick ingen vettig information på de jag undrar..

Så - finns det något sätt så man slipper beskära fotot så typ halva bilden försvinner? ser så tråkigt ut när man ska ladda upp en bild på t.ex närbild på sin häst och så försvinner halva ansiktet.. Finns de någon app eller liknande? Använder mig av en android.

Undrar också om det finns någon bra fotoredigerings app, för justering av kontrast, skuggor osv?

Tacksam för svar!
Citera
2013-08-08, 10:55
Medlem
ischs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sandra92
Denna frågan har säkert ställts ett antal gånger under hela tråden. Läste ett par sidor i början men fick ingen vettig information på de jag undrar..

Så - finns det något sätt så man slipper beskära fotot så typ halva bilden försvinner? ser så tråkigt ut när man ska ladda upp en bild på t.ex närbild på sin häst och så försvinner halva ansiktet.. Finns de någon app eller liknande? Använder mig av en android.

Undrar också om det finns någon bra fotoredigerings app, för justering av kontrast, skuggor osv?

Tacksam för svar!

Testa https://play.google.com/store/apps/details?id=com.jsdev.instasize&hl=en skall nog kunna hjälpa dig.
Citera
2013-08-08, 16:36
Medlem
man behöver registera sig? går inte gå in på deras sida, finns de någon annan?

gramhoot hur funkar den?
Citera
2013-08-11, 20:26
Medlem
Kom över ett galleri med nära 6 000 bilder och letar efter enstaka bilder i det. Nu undrar jag om det finns något annat sätt man kan se bilderna på. Just nu får jag sitta och ladda bilder, rulla ner på sidan, ladda mer och så vidare - finns det inget smidigare sätt? Använder Firefox.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in