2013-04-18, 09:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tommy-Nilsson
Gå in på personen ifråga » klicka högst upp i högra hörnet » välj Blockera användare

Hur ser det ut för personen man blockerar om denna försöker gå in på profilen?
Citera
2013-04-18, 10:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knycken
Hur ser det ut för personen man blockerar om denna försöker gå in på profilen?

Om du blockerat en person, så kan de inte hitta dig. Ditt namn kommer inte upp om de söker efter det.
Citera
2013-04-18, 12:50
Medlem
pappa-fixars avatar
Måste man ladda ner itunes och/eller nått jävla Google play för att sen också installera Instagram i sig. Vill komma in på 1 användare och se lite bilder, men det verkar krävas en 30 min installation med 3-4 program för att se detta. Herregud. Nej då får det va.

Vet ju urlen. www.instagram.com/<användaren>.. Aja segt.
Citera
2013-04-18, 18:31
Medlem
Cutenesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xstatic
Finns Instragram bara på Iphone? Vill ge upp iOS och skaffa en Windows telefon istället.
Rätt gammalt inlägg, men värt att notera att det finns möjlighet att ladda upp bilder på Windows-telefoner idag.

Detta är på grund av duktiga utvecklare som hittat en väg att ladda upp bilder på Instagram utan hjälp av deras API som inte tillåter uppladdningar av bilder, dock användas inga "olegala metoder".

Appen heter Instagraph och är tänkt att endast användas för att ladda upp bilder. För att t.ex. följa dina vänner och annat så finns andra appar som t.ex. Metrogram

Nokia och Microsoft jobbar ständigt för att försöka få över en officiell app dock.

Nokia har bland annat skapat en app som heter #2InstaWithLove där man ska visa sitt stöd att man vill ha Instagram på Windows Phone.
Citera
2013-04-18, 23:46
Medlem
nån som vet varför det inte går logga in på instagram på webben men det går i mobilen i appen?
Citera
2013-04-19, 07:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pappa-fixar
Måste man ladda ner itunes och/eller nått jävla Google play för att sen också installera Instagram i sig. Vill komma in på 1 användare och se lite bilder, men det verkar krävas en 30 min installation med 3-4 program för att se detta. Herregud. Nej då får det va.

Vet ju urlen. www.instagram.com/<användaren>.. Aja segt.

Instagram gråter. Är det så avancerat att använda respektive "app-affär" så ska du nog inte ha en sådan telefon.
Nu förnimmer jag iof en känsla av att du satt vid en dator... Herregud, nej då får det vara.
Citera
2013-04-19, 13:13
Medlem
Detta går att läsa på Instagrams hemsida:

"Instagram tar upp för mycket utrymme på min telefon
Apple iOS
Ju mer du använder en app desto mer plats tar appen upp på din telefon. Så om du använder Instagram mer än andra appar kommer den att ta upp mer utrymme än appar du inte använder så ofta. Så länge din telefon automatiskt återställer lagringsutrymmet för appanvändning varje vecka behöver du inte oroa dig för att appen blir större och större efterhand."

Vart hittar jag "automatiskt återställning av lagringsutrymmet för appanvändning" på min iPhone?
Citera
2013-04-19, 17:36
Medlem
xstatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cuteness
Rätt gammalt inlägg, men värt att notera att det finns möjlighet att ladda upp bilder på Windows-telefoner idag.

Detta är på grund av duktiga utvecklare som hittat en väg att ladda upp bilder på Instagram utan hjälp av deras API som inte tillåter uppladdningar av bilder, dock användas inga "olegala metoder".

Appen heter Instagraph och är tänkt att endast användas för att ladda upp bilder. För att t.ex. följa dina vänner och annat så finns andra appar som t.ex. Metrogram

Nokia och Microsoft jobbar ständigt för att försöka få över en officiell app dock.

Nokia har bland annat skapat en app som heter #2InstaWithLove där man ska visa sitt stöd att man vill ha Instagram på Windows Phone.

To late Blev en Galaxy SIII så man har ju instragram där.
Citera
2013-04-20, 00:43
Medlem
Någon som kan förklara varför detta händer när man försöker gå in på någons profil?

Sorry, failed to load this page.Please try reload.

Also there are some possibility you are seeing this message.

You are trying to see wrong URL.
The user does not exist.
The user deleted his/her profile.
Sorry for your inconvenience.
Citera
2013-04-23, 06:26
Medlem
Cutenesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xstatic
To late Blev en Galaxy SIII så man har ju instragram där.
Trevligt trevligt. Kanske blir att hoppa på Windows Phone-tåget igen när det är dags för en uppgradering?

Det spekuleras just nu om att Nokia kommer att kanske "announca" officiella Instagram-appen för Windows Phone imorgon under ett event som de ska hålla för att visa upp en ny mobiltelefon med tangentbord (en ny Asha-modell).

Om själva eventet: Länk
Citera
2013-04-24, 17:49
Medlem
nekroluzts avatar
Jag har samma problem, har en Wildfire och har laddat ner Instagram apk och installerat den, men när jag ska logga in står det att jag måste uppdatera den, vilket inte går eftersom den inte ens är synlig på Google Play för mig. Versionen som finns där är inte kompatibel med Android 2.2.1 som min Wildfire har.. Vad gör man?
Citera
2013-04-25, 22:59
Medlem
whosgotthecracks avatar
Instagram fråga

Tja!
Jag undrar om det finns ett sätt att använda instagram, utan behöva använda en android eller iphon. Vet att det finns nån sida som heter web.insta tror jag. Men där kan man bara kolla på bilder, så jag undrar om nån vet något sätt så man kan även lägga upp bilder. Gratis..

tack för hjälpen!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in