2013-07-15, 21:45
Medlem
InkMeBabys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BorisBlank
Funkar det bara att ladda upp filmklipp man filmar genom Instagramappen?
Jag har sparade klipp som jag skulle vilja ladda upp men det funkar inte

S3:a

Undrar samma sak, sjukt dåligt om det är så att det inte går. Hoppas jag bara har missat någon knapp.
Citera
2013-07-16, 07:04
Medlem
Buttra Molnets avatar
Har problem med att mina bilder numera (tidigare fungerade det perfekt) blir små och lägger sig på tvären. Det går knappt att beskära de eftersom bilden redan är så liten och ligger tippad. Använder mig av redan tagna bilder. Har android men tidigare fungerade det som sagt. Har jag kommit åt någon inställningsknapp el hur gör jag?
Citera
2013-07-19, 10:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av leinad82
Okej! antar att det bara går ifall dom har ett öppet instagramkonto och inte ifall dom har låst och man måste ansöka för att följa personen i fråga.
Ja, självklart.
Citera
2013-07-19, 19:49
Medlem
Arbetarbroders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jersi
Ja, om du kollar via dator eller printscreenar i mobilen.
Klurigt, men de funkar ju faktiskt, tack för tipset!
Citera
2013-07-20, 01:30
Medlem
Min dotter lånade min telefon för att logga in på sitt instagram. Efter det loggade hon ur och jag loggade in på mitt konto. Efter detta så får jag upp "notiser" när någon gillar ett kort på hennes konto tex.

Hur får man bort detta, eller är det någon bugg av något slag?

/
Uffe
Citera
2013-07-20, 16:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av R1Uffe
Min dotter lånade min telefon för att logga in på sitt instagram. Efter det loggade hon ur och jag loggade in på mitt konto. Efter detta så får jag upp "notiser" när någon gillar ett kort på hennes konto tex.

Hur får man bort detta, eller är det någon bugg av något slag?

/
Uffe
Det är en bugg. Testa avinstallera appen och installera den återigen.

Väl mött!
Citera
2013-07-21, 10:25
Medlem
sigurts avatar
Det verkar som att flödet bara går att titta tillbaka en viss tid, typ 2-3 dagar?
Är det så för er också?

Det upptäckte jag nu när jag inte haft tillgång till uppkoppling under 1 vecka.

Då blir det ju jobbigt att hålla på kolla in varje persons profil för att se om den lagt upp bilder eller ej man inte sett.
Citera
2013-07-24, 22:05
Medlem
claymanns avatar
Går det inte använda Instagram på dator också? Går det bara med mobilen?
Skulle vilja lägga upp bilder från datorn.....

Har en Mac så jag antar att det krånglar till det? Laddar jag hem Instagram på itunes så hämtar den det bara men installerar inte.......
Citera
2013-07-24, 22:24
Medlem
uber98s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av claymann
Går det inte använda Instagram på dator också? Går det bara med mobilen?
Skulle vilja lägga upp bilder från datorn.....

Har en Mac så jag antar att det krånglar till det? Laddar jag hem Instagram på itunes så hämtar den det bara men installerar inte.......
Vad jag vet så går det inte att ladda upp bilder via datorn Så synd, jag skulle också vilja göra det. Ett tips bara, jag gör iaf så när jag ska lägga upp bilder att jag laddar upp bilderna från datorn på någon webhost, sen går jag in från mobilen och sparar bilderna. Sen lägger jag upp på instagram.
Citera
2013-07-24, 22:46
Medlem
claymanns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av uber98
Vad jag vet så går det inte att ladda upp bilder via datorn Så synd, jag skulle också vilja göra det. Ett tips bara, jag gör iaf så när jag ska lägga upp bilder att jag laddar upp bilderna från datorn på någon webhost, sen går jag in från mobilen och sparar bilderna. Sen lägger jag upp på instagram.
Kan man spara bilder med mera från en webhost (typ flickr) med iphone?
Citera
2013-07-28, 11:22
Medlem
Hej! Undrar om det finns ett sätt att kunna se en lista på ALLA som har likeat en bild (behöver inte vara min bild, kan vara någon annans). Är det 400 som har likeat en bild, så ser man ju bara dem 100 senaste likesen. Hjälp?
Citera
2013-07-28, 12:04
Medlem
brianmolkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av uber98

väldigt dumt, hmm ska snart skaffa smartphone och instagram men man tar ju hellre foto med kameran, de blir bättre
Vill man ha cool lomografi effekt eller något kan man ju ordna det ändå
Det finns inte någon app eller liknande till datorn ? dumt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in