2013-04-07, 20:32
Medlem
Hur fixar man instagram followers? Skulle vilja fixa några stycken, för just nu har jag bara 7 och det ser lite illa ut.
Citera
2013-04-08, 12:02
Medlem
Tommy-Nilssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ryttmaestaren
Hur tar man bort folk som följer än? har ändrat så min insta är privat, men det påverkar ju inte dem som redan följer mig, har fått en stalker på halsen
Gå in på personen ifråga » klicka högst upp i högra hörnet » välj Blockera användare

Citera
2013-04-08, 13:47
Medlem
ischs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gurre123
Hur fixar man instagram followers? Skulle vilja fixa några stycken, för just nu har jag bara 7 och det ser lite illa ut.

Var mer intressant.. och använd passande och globala has-taggar.
Citera
2013-04-08, 19:00
Medlem
Britpops avatar
Nån mer som fått upp:

"We're experiencing a temporaty outage
We're working hard to fix a temporary issue that is affecting your ability ti upload photos and access your profile. No data has been lost, and this functionality should be restored soon. Thanks for your patience!"

hela dagen?

Kan inte se mina egna bilder, min profil, ladda upp bilder eller se mina egna "nyheter". Annars kan jag se alla andras. Någon mer som har samma problem?
Citera
2013-04-08, 19:24
Medlem
Fladdermasks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Britpop
Nån mer som fått upp:

"We're experiencing a temporaty outage
We're working hard to fix a temporary issue that is affecting your ability ti upload photos and access your profile. No data has been lost, and this functionality should be restored soon. Thanks for your patience!"

hela dagen?

Kan inte se mina egna bilder, min profil, ladda upp bilder eller se mina egna "nyheter". Annars kan jag se alla andras. Någon mer som har samma problem?
Samma för mig, kan inte uppdatera min profil eller ladda upp bilder som du skrev... Så tydligen är vi inte ensamma! Hoppas att de löser sig snart! Har haft detta problemet sen kl 12.50 för de var då jag kollade instagram idag för första gången.
Citera
2013-04-08, 21:31
Medlem
Britpops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fladdermask
Samma för mig, kan inte uppdatera min profil eller ladda upp bilder som du skrev... Så tydligen är vi inte ensamma! Hoppas att de löser sig snart! Har haft detta problemet sen kl 12.50 för de var då jag kollade instagram idag för första gången.

Jag har haft så sen typ halv 8 imorse, inte löst problemet än. Hoppas att dom löser det snart iaf.
Citera
2013-04-09, 10:24
Medlem
Fladdermasks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Britpop
Jag har haft så sen typ halv 8 imorse, inte löst problemet än. Hoppas att dom löser det snart iaf.
Fungerar för mig nu!! Hade dock försökt att ladda upp en bild flera ggr igår när det inte fungerade, så idag hade jag 10st likadana bilder uppladdat!
Senast redigerad av Fladdermask 2013-04-09 kl. 10:57.
Citera
2013-04-10, 13:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av isch
Var mer intressant.. och använd passande och globala has-taggar.

Frågan är vad som är intressant?
Citera
2013-04-13, 01:08
Medlem
Lite frågor angående instagram. Har själv inte instagram men använder webstagram för att kolla andras bilder. Dock så kan jag inte komma in på vissa profiler. Det står:

Sorry, failed to load this page.Please try reload.

Also there are some possibility you are seeing this message.

You are trying to see wrong URL.
The user does not exist.
The user deleted his/her profile.
Sorry for your inconvenience.

Är det för att användaren har gjort det privat? Finns det någon genväg för att komma in isf?
Citera
2013-04-14, 14:42
Medlem
Någon mer som har problem med att man inte kan följa andra personer.
Blir grönt ett tag men sedan blått igen när jag trycker på följa knappen.

Någon annan som har samma problem?
Citera
2013-04-14, 23:31
Medlem
Varför kan jag logga in på mitt instagram konto i mobilen men på hemsidan på datorn går det inte?
Citera
2013-04-16, 15:14
Medlem
Jag har snokat lite på en gammal väns sida. Råkade av misstag gilla en bild och tog bort det igen. Blockerade användaren och nu till min fråga. Kan denna person fortfarande fått upp push meddelande om att jag gillat denna bild???
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in