2017-09-04, 17:10
Medlem
Yeahbitchs avatar
Jag kan helt plötsligt inte gilla bilder på Instagram.
Det står "Den här funktionen är inte tillgänglig just nu" så fort jag likear något. Fungerade tidigare idag men helt plötsligt inte. Jag kan kommentera bilder, ladda upp och alla andra funktioner, men inte gilla.
Detta gäller bara detta konto då jag testade via annat konto, och det fungerade.
Instagram är ju HELT omöjliga att få nån typ av support av så är det någon som kan hjälpa mig?
Citera
2017-09-04, 21:11
Medlem
Isnatts avatar
Kan man följa nån och gilla inlägg utan att det syns i den där feeden över vad andra gör?
Citera
2017-09-05, 11:56
Medlem
Nån som stött på accounten som påstår sig veta allt om alla där. Undrar bara en sak kan det vara gud i mänsklig form kanske gud går här på jorden omkring oss. Kanske det var väl därför han hade mask så folk ej skulle känna igen han att han var ansiktet många människor sett i sin dröm...
Citera
2017-09-05, 15:45
Medlem
final_cuts avatar
Varför får jag bara svarta rutor istället för bilder efter att jag applicerat filter? Börjat frysa emellanåt också, vad fan har hänt med skiten? Nån mer som upplevt problem de senaste dagarna?
Citera
2017-09-05, 17:12
Medlem
final_cuts avatar
Ingen på detta jävla ställe som kan nånting om någonting utom spydigheter?
Citera
2017-09-05, 17:54
Medlem
final_cuts avatar
När jag ska göra en slideshow så ser man endast den första bilden, de andra blir bara svarta rutor.
Citera
2017-09-05, 19:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Express777
Hur blir man känd på instagram eller får fler följare?

Ge mig era bästa tips
Har för mig att det finns en del Follow4Follow appar, kolla runt på de.
Citera
2017-09-08, 09:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av E.R.
Har för mig att det finns en del Follow4Follow appar, kolla runt på de.

Hehe ok letar efter något mer seriöst och som fungerar

Ska försöka kolla in dem
Citera
2017-09-13, 13:12
Medlem
fibbe123s avatar
finns säkert svar på frågan i tråden men orkar inte leta

Får folk verkligen upp en notis om man screenar en bild i flödet.
Citera
2017-09-18, 18:07
Medlem
scraftys avatar
Någon mer än jag som haft problem att surfa på IG på sistone? Appen stängs snabbt av för mig, och den fortsätter stänga av när jag försöker komma in igen...

Hjälper inte att ominstallera...
Senast redigerad av scrafty 2017-09-18 kl. 18:09.
Citera
2017-09-21, 15:44
Medlem
Alecia79s avatar
Är det någon som vet om det existerar någon app som man kan använda för att automatiskt lägga in namn taggsen? Dvs. dom taggsen där man taggar personer direkt på bilden.

Jag orkar inte tagga varje person hela tiden varje gång jag ska lägga in en ny bild och folk vill att jag ska tagga dom. Så kanske det finns någon app där man kanske kan spara namn taggsen eller nått?

Tack!
Citera
2017-09-23, 11:52
Medlem
Alecia79s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alecia79
Är det någon som vet om det existerar någon app som man kan använda för att automatiskt lägga in namn taggsen? Dvs. dom taggsen där man taggar personer direkt på bilden.

Jag orkar inte tagga varje person hela tiden varje gång jag ska lägga in en ny bild och folk vill att jag ska tagga dom. Så kanske det finns någon app där man kanske kan spara namn taggsen eller nått?

Tack!

Är det ingen som vet?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in