2014-10-10, 13:06
Medlem
ILoveBigButtss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SamsungGalaxy
Fråga Facebook

Skämt och sidor, hur många av dessa kan man kontakta? Inte Google, inte Facebook, inte Insta...
Haha! Skulle precis kontakt facebook och såg att de med inte hade någon kontakt. Aja. Får komma på något annat namn. Inget mer med det.
Citera
2014-10-10, 17:18
Medlem
SamsungGalaxys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ILoveBigButts
Haha! Skulle precis kontakt facebook och såg att de med inte hade någon kontakt. Aja. Får komma på något annat namn. Inget mer med det.

Sjukt är det dock, Instagram hade en bugg som bara drabbade sgs3 och de visste inte om det, många med mig försökte få kontakt med dem på olika sätt i ett halvår utan respons, dåligt om du frågar mig!
Senast redigerad av SamsungGalaxy 2014-10-10 kl. 17:18. Anledning: autocorrect fel
Citera
2014-10-14, 20:05
Medlem
Hej!

Om jag taggar en person på Instagram, ser den personens följare det då under "följer"?

Puss å kram
Citera
2014-10-16, 14:03
Avstängd
Varför får jag ingen notis när någon vill följa mig? Måste gå in på nyheter för att se om någon söker.
Citera
2014-10-21, 18:09
Medlem
swimmingpools avatar
Hur tar man bort en av sina bilder på Instagram.com? Och går det inte att spara bilder från Instagram-appen/Instagram.com?
Citera
2014-11-02, 13:13
Medlem
Får inga aviseringar från instagram?

Inte varken kommentarer, "gilla" eller nya följare. Allt står på inne under inställningar i själva instagra.. något på telefonen jag ska ändra?

PS. Samsung S5
Citera
2014-12-03, 22:04
Medlem
instagram konto hackat

Tjena!

Någon som vet hur man ska göra ifall man fått sitt instagram konto hackat? En jävel hackade mitt och polarens instagram konto och bytte mejladress så kan inte byta lösen elr någonting...
dock så vet jag vem det är och har lösenordet men han fuckar upp kontot.

Nån som kan hacka tillbaka kontot elr kan förklara för mig hur man gör?
Citera
2014-12-15, 14:28
Medlem
jannesvansloss avatar
Okej, jag upptäckte något riktigt sjukt precis.

Jag tänkte logga in på min kompis instagram (bara för kul, hade inget vettigt att göra).
Jag försökte då logga in med lösenordet som jag trodde var rätt men icke sade nicke, det var det ej.

Hur som helst försöker jag då istället logga in via facebook (hans facebook). Jag kommer tilll ett formulär där jag ombeds att fylla i hans email samt lösenord. Jag gör detta och loggas sedan in på hans facebook.

Men nästa är det sjukaste.

Jag flyttas senare över till instagram appen och på något jäkla vänster så har jag loggats in på hans tjejkompis instagram ?!

Alltså jag skulle kunna byta namn, bild etc. på hennes instagram.

Är detta något någon annan varit med om? Hur går det till?
Min första tanke är att tjejen har hans email kopplat till hennes instagram? De är för övrigt inte jääätte bra kompisar så jag tror att det inte är så troligt.
Citera
2014-12-15, 15:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jannesvanslos
Okej, jag upptäckte något riktigt sjukt precis.

Jag tänkte logga in på min kompis instagram (bara för kul, hade inget vettigt att göra).
Jag försökte då logga in med lösenordet som jag trodde var rätt men icke sade nicke, det var det ej.

Hur som helst försöker jag då istället logga in via facebook (hans facebook). Jag kommer tilll ett formulär där jag ombeds att fylla i hans email samt lösenord. Jag gör detta och loggas sedan in på hans facebook.

Men nästa är det sjukaste.

Jag flyttas senare över till instagram appen och på något jäkla vänster så har jag loggats in på hans tjejkompis instagram ?!

Alltså jag skulle kunna byta namn, bild etc. på hennes instagram.

Är detta något någon annan varit med om? Hur går det till?
Min första tanke är att tjejen har hans email kopplat till hennes instagram? De är för övrigt inte jääätte bra kompisar så jag tror att det inte är så troligt.

jag brukar bara logga in pa mitt egna konto (och jag har det inte kopplat till facebook) men det mest logiska borde val vara att hans email ar kopplat till hennes instagram (gar det inte att kolla email adressen under edit?). men eftersom dom inte ar sa bra kompisar sa kanns ju det knasigt. har han varit inne pa sin facebook, och hon har lanat hans mobil och loggat in pa sitt instagram konto? kanns ocksa konstigt dock...
Citera
2014-12-16, 12:04
Medlem
jannesvansloss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av makawao
jag brukar bara logga in pa mitt egna konto (och jag har det inte kopplat till facebook) men det mest logiska borde val vara att hans email ar kopplat till hennes instagram (gar det inte att kolla email adressen under edit?). men eftersom dom inte ar sa bra kompisar sa kanns ju det knasigt. har han varit inne pa sin facebook, och hon har lanat hans mobil och loggat in pa sitt instagram konto? kanns ocksa konstigt dock...

Låt oss kalla tjejen för Emma och min kompis för Kalle.

På Emmas instagram har hon "emma1991@hotmail.com" (du fattar grejen), hon har alltså inte samma email som Kalle har till sin facebook.
Citera
2014-12-29, 00:42
Medlem
Neontomtes avatar
Någon som vet ifall detta funkar att använda sig av för att se privata konton?

http://instagram.freeking.net/
Citera
2014-12-29, 00:44
Medlem
MjukisbyxGylfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Neontomte
Någon som vet ifall detta funkar att använda sig av för att se privata konton?

http://instagram.freeking.net/
Det är väl bara att prova?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in