Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-07-30, 15:41
  #1477
Medlem
Peripheryys avatar
Är det fler än jag som tycker att Instagram aldrig blir stabilt? Ena uppdateringen efter den andra blir ju bara sämre, dom fixar ett fel och skapar ett annat.

Jag tycker det är en intressant grej det där. Själv kör jag instagram på min Samsung S6 om det spelar någon roll.
Citera
2017-08-04, 17:11
  #1478
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GeneralNovember
Kan man se vem som är inne på ens profil o snokar?

Nope.
Citera
2017-08-09, 08:54
  #1479
Medlem
Iskubs avatar
Hej,

Sedan igår har alla bilder på Instagram (Feed, händelser osv) i telefonen blivit väldigt pixliga/low-res för mig, har provat att uppdatera appen utan någon hjälp. Någon som varit med om liknande?

Har en OnePlus.

Tack på förhand
Citera
2017-08-14, 20:10
  #1480
Medlem
Neatlesss avatar
Det är sjukt irriterande att jag inte kan göra bilderna utzoomade när jag postar flera bilder i en post. Jag försöker nypa ihop men bilden hoppar bara tillbaka till ursprunget, den stannar inte utzoomad. Någon som vet vad det kan bero på?
Citera
2017-08-14, 21:51
  #1481
Medlem
.Chloes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Neatless
Det är sjukt irriterande att jag inte kan göra bilderna utzoomade när jag postar flera bilder i en post. Jag försöker nypa ihop men bilden hoppar bara tillbaka till ursprunget, den stannar inte utzoomad. Någon som vet vad det kan bero på?
Det kan du inte ändra för Instagram använder kvadratiska bildformat. Om du vill få med hela bilden så får du beskära bilden. Vill du ha med hela bilden trots att den inte är kvadratisk så måste du lägga in en ram så att bilden blir kvadratisk.
Citera
2017-08-14, 21:56
  #1482
Medlem
Neatlesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .Chloe
Det kan du inte ändra för Instagram använder kvadratiska bildformat. Om du vill få med hela bilden så får du beskära bilden. Vill du ha med hela bilden trots att den inte är kvadratisk så måste du lägga in en ram så att bilden blir kvadratisk.

Och beskära/lägga in en ram gör man inte inuti IG, utan man får göra det med andra program?
Citera
2017-08-14, 21:57
  #1483
Medlem
.Chloes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Neatless
Och beskära/lägga in en ram gör man inte inuti IG, utan man får göra det med andra program?
Det får du göra med andra program/appar och tyvärr kan jag inte rekommendera dig några på rak arm, men det finns gott om du väl söker. Ett tips är en helt vit ram så att man helt enkelt inte ser ramen, då kommer din bild se obeskärd ut.
Citera
2017-08-14, 21:59
  #1484
Medlem
Neatlesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .Chloe
Det får du göra med andra program/appar och tyvärr kan jag inte rekommendera dig några på rak arm, men det finns gott om du väl söker. Ett tips är en helt vit ram så att man helt enkelt inte ser ramen, då kommer din bild se obeskärd ut.

All right, tack för hjälpen.
Citera
2017-08-19, 22:27
  #1485
Medlem
final_cuts avatar
Än finns väl ingen app som möjliggör att man postar musik på Instagram, men om man laddar upp en 1 min video (albumets bakgrund) med låten i bakgrunden? Kommer man hamna i klammer med rättvisan?

Eller, hur gör ni andra om ni vill posta lite musik?
Citera
2017-08-23, 00:00
  #1486
Medlem
Hur blir man känd på instagram eller får fler följare?

Ge mig era bästa tips
Citera
2017-08-27, 02:57
  #1487
Medlem
Något program som fungerar för att spara alla av användarens bilder? Har prövat alla här till Firefox 42 utan resultat. https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/tag/instagram
Citera
2017-08-28, 22:19
  #1488
Medlem
Hejsan, är det någon som vet hur lättast lägger upp material som inte är skapat med en mobil enhet?

Jag kan inte lägga upp något med datorn, och att överföra filmer från min GoPro till mobilen för att sen lägga upp dom blir väldigt omständligt (lika jobbigt från min dslr), filerna måste först importeras till datorn för att sen flyttas till mobilen och sen kan dom laddas upp.,

Finns det något smidigare sätt?
Har ganska många följare som inte nöjer sig med bilder tagna med mobilen som ni säkert förstår.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback