Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-09-23, 21:56
  #1501
Medlem
scraftys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scrafty
Någon mer än jag som haft problem att surfa på IG på sistone? Appen stängs snabbt av för mig, och den fortsätter stänga av när jag försöker komma in igen...

Hjälper inte att ominstallera...
Bara jag här som har problemet?
Citera
2017-09-28, 06:28
  #1502
Medlem
Hackergirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scrafty
Bara jag här som har problemet?

Jag kör beta och har stora problem sen någon dag, bara FC hela tiden.

Har det blivit bättre? Får du upp rutan "rapportera", har du isf gjort det?
Citera
2017-09-28, 06:29
  #1503
Medlem
Hackergirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fibbe123
finns säkert svar på frågan i tråden men orkar inte leta

Får folk verkligen upp en notis om man screenar en bild i flödet.

Haha nej Däremot får man väl det i Snap, har inte den själv, men tror det är så.
Citera
2017-09-28, 15:59
  #1504
Medlem
Hackergirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av final_cut
När jag ska göra en slideshow så ser man endast den första bilden, de andra blir bara svarta rutor.

Slideshow från någon annan app eller "lägg till flera" i appen Instagram?
Citera
2017-09-30, 22:33
  #1505
Medlem
Hej alla glada Flashbackare!
Det är som så att jag har en "öppen" profil på Instagram, så för ett tag sen nu
ville jag ta bort en person/sluta följa denne och att denne skulle sluta följa mig..
men jag visste inte hur jag skulle få personen att sluta följa mig så jag gick in
under dem tre prickar (...) på menyn och valde att "dölja" min händelse, så tog jag bort personen ifråga. Denne verkade försvinna direkt från min samtidigt som jag slutade följa denne. NU är det så att jag ångrat mig, och "visar" numera min händelse och är "öppen och fri" så att säga igen gentemot denne personen, denne har inte heller "blockat" mig nånstans så att säga.. och vill följa denne igen men när jag väljer "Följ" under profilen kommer det upp "begärt" men denne personen får ingen notis om detta och därav blir det inget följe... förstår inte systemet i detta? Varför kan vi inte bli vänner där igen?

Help me plz..
Citera
2017-10-01, 07:41
  #1506
Medlem
Hackergirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brunabonor4
Hej alla glada Flashbackare!
Det är som så att jag har en "öppen" profil på Instagram, så för ett tag sen nu
ville jag ta bort en person/sluta följa denne och att denne skulle sluta följa mig..
men jag visste inte hur jag skulle få personen att sluta följa mig så jag gick in
under dem tre prickar (...) på menyn och valde att "dölja" min händelse, så tog jag bort personen ifråga. Denne verkade försvinna direkt från min samtidigt som jag slutade följa denne. NU är det så att jag ångrat mig, och "visar" numera min händelse och är "öppen och fri" så att säga igen gentemot denne personen, denne har inte heller "blockat" mig nånstans så att säga.. och vill följa denne igen men när jag väljer "Följ" under profilen kommer det upp "begärt" men denne personen får ingen notis om detta och därav blir det inget följe... förstår inte systemet i detta? Varför kan vi inte bli vänner där igen?

Help me plz..

Hej!

Har ni pratat om detta för om den andra personen avföljer dig och följer på nytt så kan det, om du har tur, komma upp en fråga om du vill följa tillbaka.

Jag tänker att man måste börja från noll, båda avföljer och sen börjar man om, så kanske man väcker systemet...

Prova...?
Citera
2017-10-01, 13:15
  #1507
Medlem
Okej tusen tack!! Får testa det då
Citera
2017-10-02, 08:35
  #1508
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av scrafty
Bara jag här som har problemet?


samma här sjukt störande är det

vet dock ej vad det beror på
__________________
Senast redigerad av allanmadsen 2017-10-02 kl. 08:56.
Citera
2017-10-03, 16:29
  #1509
Medlem
afrodisiaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
samma här sjukt störande är det

vet dock ej vad det beror på
Uppdatera så fort de går, de beror på en bugg.
Citera
2017-10-05, 21:20
  #1510
Medlem
von-Utfalls avatar
Det finns en person jag vill följa på Instagram och hon verkar ha en öppen profil med många följare.

Första gången var jag utloggad och inne på Explorer, kunde se allt. Använder vanligtvis Mozilla så gick in där och letade efter hennes profil, då fick jag felmeddelande om att sidan är trasig. Loggade ut från insta och försökte igen, samma sak.

Loggade in på insta via Explorer men då var det samma meddelande. Enda som funkar är att vara utloggad och se via Explorer. Varför är det så?
Citera
2017-10-09, 22:15
  #1511
Medlem
Hej! Det är såhär att mina bilder på instagram syns inte under hashtagsen tillsammans med andras bilder OM man inte följer mig. Kontot är INTE privat. Har försökt att få någon kontakt med support, vilket varit omöjligt.

Försökt med följande:
- Installerat om appen
- Tagit bort ALLA hashtags under varenda bild
- Gjort kontot privat och sedan öppnat det igen

Någon som varit med om något liknande?

Tack på förhand!
Citera
2017-10-27, 01:44
  #1512
Medlem
Daviddinkelsson85s avatar
Varje gång jag börjar följa någon med riktigt mycket följare så är det alltid 2-3 st som vill följa mig direkt. Hur fan hittar dom ens en?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback