Något sånt här kanske
http://www.4sound.se/itempg.aspx?id=1210899&artno=268252
Annars skulle jag rekommendera en separat förstärkare och ett par begagnade Linn Ninka ca 6000:- för högtalarna då får man mycket för pengarna. Förstärkare skulle jag väl rekommendera någon begagnad Naim, Linn, Creek, Rega, Exposure eller Cyrus.
Annars finns ju Dali och Bower & Wilkins också då med en bra separat förstärkare.
Med ovanstående saker så kommer du troligen bli mer än nöjd och har något att bygga vidare på.
Jag tog i beaktande att prisklassen inte spelade någon roll och vad du kommer ifrån för system.
Studio monitorerna har jag inte en aning om hur de är men de är säkert bra för de de är till för och tyvärr så är det nog inte att fylla ett 70m^2 rum med musik.
Skulle jag rekommendera nytt och inte gå allt för högt i pris ändå så skulle jag rekommendera Majik DSI och ett par Majik 140 till det, i mitt tycke ett grymt bra system där du kan koppla både dator och TV och mycket annat och då låter du DSI'n agera ljudkort för musiken via nätverk.
Funderar själv på en Majik DS då jag har en hel del flac på datorn och jag har separata enheter överlag så jag behöver inte DSI versionen.