2012-04-12, 02:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr Mojo Risin'
Kalinkan berättar i ett tidigare inlägg att h*n varit med tjejen hela kvällen och att hon ljugit för polis/vakter vad gäller en tandskada.

Det är upp till dig om du vill tro på detta eller inte, men rent allmänt är det nog bra för din magsyrenivå om du lugnar dig lite. Det går inte att komma ifrån att förutsättningarna är märkliga (proppfull stadiumtoalett, lögn vid egen utsaga om tandskada) och därmed leder till spekulationer. Att våldtäkter är upprörande kan alla enas om.

Du har rätt, jag uttalade mig nog lite hårt där. Jag blir bara så trött på de personer som bestämt säger att inget brott begåtts, även om de inte vet något.

Citat:
Ursprungligen postat av Psycho-Killer
Ingen här är väl SÄKER - det är ju därför saker o ting diskuteras. Eller hur?

Tyvärr så finns det folk här inne som, enligt min mening, är alldeles för säkra.
Citera
2012-04-12, 21:02
Medlem
Karjalainens avatar
Nu blir det svårare för Hammarbysupportrarna att sjunga "Vi ska våldta era horor".
Citera
2012-04-12, 21:18
Medlem
brianmolkos avatar
klart det kan ske där när det händer på krogar men en massa människor runt, ingen märker nåt för det är hög ljudnivå på båda ställen
Citera
2012-04-13, 04:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JosueEs
Till alla snackar om att låsa utgångarna: Ni har troligtvis inte varit på söderstadion,
Går varken att hindra folk att komma in eller ut om de själva vill då det bara är att klättra över staketet och hoppa, Det är "hål" på kanterna av arenan som täcks upp med ett rätt klent staket ut mot nynäsvägen.
Skulle uppskatta att ca 1000 personer gör på detta sättet varje match.

http://3.bp.blogspot.com/_sfZ_Ftn7Mr4/TF7LHLNWYGI/AAAAAAAAAAM/5ttnbvEoivo/s1600/20100807_006_.jpg
Titta på denna bilden nere i hörnet, hur lätt somhelst att komma ut.

Förövrigt tror jag inte att det är möjligt att hålla kvar folk som vill hem ändå, då de slår sig ut om det krävs.
Detta är bajens fans dvs gravt alkoholiserade galningar vi talar om och inte några djävla kärringar som snällt stannar kvar.

Det märks att du är insatt... suck alltså. Varför kommenterar människor som uppenbarligen inte vet något om fotboll, Hammarby eller Söderstadion? Det där med staketet fattar jag inte vad fan du snackar om ens.

Det är så uppenbart i denna tråd hur bra aftonhoran har lyckats med att smutskasta alla supportrar. För den som ens är lite intresserad är det Supporter = huligan som gäller. Det är fan skrämmande.
Citera
2012-04-13, 05:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rocame
Jodå, jag försöker bara lägga fram de fakta jag har på bordet. Kan givetvis inte dela med mig av allt, då det skulle röja folks identiteter och vissa fakta vill jag inte gå ut med här då jag låter polisen göra det jobbet tills vidare.

Efter att ha jobbat inom Bajen Fans i 8 år har jag skaffat mig ett bra kontaktnät vad det gäller folk på Söderstadion. Jag TROR, att om det har inträffat inte är någon härifrån. Ingen från den "innersta kretsen". Mest troligt att det är någon utifrån då premiären ofta lockar både kreti och pleti. Men vad vet jag?

Jag är otroligt chockad. Det är nästan så man inte tror på det själv, två gånger liksom. Helt overkligt. Sen på Söderstadion också. Ja vi får se vad polisen kommer fram till.

Tanken har slagit mig, ja. Men jag vet inte.

Du hör ju själv "två gånger, helt overkligt". Din syrra är en myttare som säkert gillade att du var orolig om henne första gången.
Citera
2012-04-13, 06:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ringway
Få se om jag fått det här rätt, GM har en vit stickad tröja med tryck. Är det bara jag som tycker det är konstigt med tryck på stickade tröjor? Enda jag har sett är något broderat märke på stickande tröjor.

Haha det var det första jag tänkte på.
Citera
2012-04-13, 12:19
Medlem
Fiskpinnes avatar
http://nyheter24.se/nyheter/inrikes/article680008.ece

"Polisen: Ingen våldtäkt på Söderstadion Den anmälan om våldtäkt som polisen tog in efter Hammarbys säsongspremiär på Söderstadion i måndags ska läggas ner. Det bekräftar Söderortspolisen i Stockholm för Nyheter24.

Mer information inom kort."
Citera
2012-04-13, 12:29
Medlem
NWOBHMs avatar
Jävla slyna som ljuger om våldtäkter. Det borde vara samma straff för att ljuga om det som att begå det.
Citera
2012-04-13, 12:56
Medlem
Hyfss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fiskpinne
http://nyheter24.se/nyheter/inrikes/article680008.ece

"Polisen: Ingen våldtäkt på Söderstadion Den anmälan om våldtäkt som polisen tog in efter Hammarbys säsongspremiär på Söderstadion i måndags ska läggas ner. Det bekräftar Söderortspolisen i Stockholm för Nyheter24.

Mer information inom kort."
Så otroligt skönt att det äntligen lades ned. Fan att det ska ta sådan tid.
Citera
2012-04-13, 13:12
Medlem
http://nyheter24.se/nyheter/inrikes/680008-polisen-ingen-valdtakt-pa-soderstadion
Uppdaterat nu..
Hoppas AB/Expressen kan skriva det också, så vi slipper bli nerskitade
Citera
2012-04-13, 13:16
Medlem
Idinansikts avatar
Otroligt skönt att sanningen kom fram.
Nu kan ju den här jäntan ta och tänka över vad i helsike hon har ställt till med, dessa svarta rubriker är bra mycket värre än vad som har skrivits om Bajen på många år.
Citera
2012-04-13, 13:18
Medlem
Rocame, jag tycker mer synd om dig än din syster. Kudos till dig att stå upp för syrran tills detta nu läggs ner. Har du någon kommentar till utvecklingen?

Bajen bärs och brudar som ljuger
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in