2012-04-13, 13:23
Medlem
LaScalas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fiskpinne
http://nyheter24.se/nyheter/inrikes/article680008.ece

"Polisen: Ingen våldtäkt på Söderstadion Den anmälan om våldtäkt som polisen tog in efter Hammarbys säsongspremiär på Söderstadion i måndags ska läggas ner. Det bekräftar Söderortspolisen i Stockholm för Nyheter24.

Mer information inom kort."

Jag blev inte direkt förvånad..tecknen fanns där.
Citera
2012-04-13, 13:27
Medlem
Psycho-Killers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Idinansikt
Otroligt skönt att sanningen kom fram.
Nu kan ju den här jäntan ta och tänka över vad i helsike hon har ställt till med, dessa svarta rubriker är bra mycket värre än vad som har skrivits om Bajen på många år.

Som "någon" berättade för dig redan för ett par dagar sedan.
Att småfolket inte kan skilja på saga o verklighet är för mig en gåta.
Citera
2012-04-13, 13:37
Medlem
Bara å porta idioten snabbt som fan.
Citera
2012-04-13, 13:38
Medlem
Så vem skriver ut vem hon är först då?
För portad ska hon bli, för all tid och evighet!
Citera
2012-04-13, 13:52
Medlem
Cartiers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av erkan12
Till alla er som är så jäkla säkra på att inget brott begåtts - få lite fakta på benen innan ni uttalar er.

Får man uttala sig nu?
Citera
2012-04-13, 13:58
Medlem
Idinansikts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psycho-Killer
Som "någon" berättade för dig redan för ett par dagar sedan.
Att småfolket inte kan skilja på saga o verklighet är för mig en gåta.

Ja? Jag är fullt medveten om det, och jag har hela tiden haft mina tvivel. Men eftersom jag inte befann mig tillsammans med den här tjejen eller på toaletten när det ska ha skett kan jag omöjligt veta.

Dessutom så kan inte ett anonymt nick på Internet tillskrivas sådan kreibilitet så att jag blint litar på dennes ord. Det är sådant "småfolk" ägnar sig åt.
Citera
2012-04-13, 14:00
Medlem
Vem fan är idioten?
Citera
2012-04-13, 14:12
Medlem
"Ingen våldtäkt under fotbollsmatch"

http://www.svd.se/nyheter/inrikes/ingen-valdtakt-under-fotbollsmatch_7005091.svd
Citera
2012-04-13, 14:14
Medlem
Prollus avatar
Går det inte och anmäla henne nu för något? Hon har ju ljugit om en såpass stor grej.

Bli falskanklagad för en våldtäckt kan inte vara så jävla skoj.

Sedan så har den där bruden ropat varg en gång för mycket, så rätt intressant fråga hur det skulle bli nu om hon verkligen blir våldtagen om något år?
Senast redigerad av Prollu 2012-04-13 kl. 14:21.
Citera
2012-04-13, 14:15
Medlem
le-douches avatar
Det vore skönt om dessa lögnaktiga kvinnor med borderline störning fick vård och insåg HUR FÖRBANNAT MYCKET dom underminerar trovärdigheten för kvinnor som blivit våldtagna på riktigt, dom vore fanemej på tiden att göra dom fredslösa. SKÄMS DITT LUDER!!!!
Citera
2012-04-13, 14:17
Medlem
Det borde startas en ny tråd där vi kan gå till botten med varför kvinnor ljuger om våldtäkter.
Handlar det om en sexfantasi som gått över styr, eller vad handlar det om?
Det vore oerhört värdefullt om någon psykolog med insyn i detta makabra fenomen kunde ge sin syn på saken. Det är viktigt eftersom det suttit och sitter helt oskyldiga män i fängelse pga dessa galenskaper.
Citera
2012-04-13, 14:22
Medlem
NWOBHMs avatar
I en feministdiktatur hade det varit otroligt politiskt inkorrekt att ens prata om falskt anmälda våldtäkter. Så detta blir väl förmodligen max en notis några tidningar. Tur är väl att hon inte pekade ut en specifik kille, för då hade hans liv varit förstört.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in