2012-04-11, 13:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av qwz
Varför skulle hon hitta på? Hon älskar Hammarby. Varför skulle hon hitta på något som kan skada klubben och göra så att alla hammarbyare skulle hata henne? Finns inte en chans att hon ljuger om det här.

Varför hittar några dumbrudar över huvud på att dom blivit våldtagna? För att få uppmärksamhet, sympati, pengar eller hämnas/förstöra för någon. Så är det och så har det varit allt för ofta. Äkta våldtäkter är fruktansvärda, men detta brott är nästan lika illa. Hon ska fan få sitta om hon ljugit!
Citera
2012-04-11, 13:33
Bannlyst
Berätta för mig varför hon skulle ljuga i detta specifika fallet? Vad skulle hon vinna på det? Att säga att tjejer ljugit förut om liknande saker säger ingenting nu. Då kan vi lika gärna vrida på det och säga att det faktiskt är jävligt många gånger då dom inte ljuger.
Citera
2012-04-11, 13:38
Medlem
Cpt.Obviouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qwz
Berätta för mig varför hon skulle ljuga i detta specifika fallet? Vad skulle hon vinna på det? Att säga att tjejer ljugit förut om liknande saker säger ingenting nu. Då kan vi lika gärna vrida på det och säga att det faktiskt är jävligt många gånger då dom inte ljuger.

Har inte riktigt hängt med i tråden sedan sid. 12-13, har du någon tydlig koppling till BO då du försvarar henne såpass mycket?
Om så är fallet, hur är din sida av myntet?
Citera
2012-04-11, 15:50
Medlem
Idinansikts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Netherworld
Det där kan du inte veta. Såtillvida du själv inte är den "påhittade våldtäktsmannen" som va med henne under toalettbesöket.

Hur kan du veta att ett toalettbesök verkligen skett? Såtillvida du inte är den "riktiga våldtäktsmannen" som va med henne under toalettbesöket.
Citera
2012-04-11, 19:31
Medlem
P3RK3L3s avatar
Jag hoppas verkligen att alla som helhjärtat försvarar våldtäktsmannen inte gör det enbart p.g.a. hans etnicitet.
Citera
2012-04-11, 20:00
Medlem
Vintergrisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av P3RK3L3
Jag hoppas verkligen att alla som helhjärtat försvarar våldtäktsmannen inte gör det enbart p.g.a. hans etnicitet.

Hans etnicitet, som är vad? Jag har kanske missat något men det är väl inte ens säkert att GM existerar och än mindre vilken etnicitet han i sådana fall har?
Citera
2012-04-11, 21:56
Medlem
semen.12s avatar
Detta börjar mer att lika en "supportertråd" än om vad som e.g hände.
Låt oss i stället vänta på något som har med detta fall att göra och har hon nu ljugit är det väldigt sorgligt och då är denna person i behov av vård.

Hon hade nog ingen tanke på vilka lag som spelade denna kväll när hon anmälde våldtäkten.
Citera
2012-04-11, 22:12
Medlem
Iaghs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av semen.12
Låt oss i stället vänta på något som har med detta fall att göra

Hennes ädla bror, engagerad i Bajen Fans sen många år har ju vittnat.

Fallet är inget fall. Bajen är alkodrägg.
Citera
2012-04-11, 23:23
Medlem
BornAsGrunts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Iagh
Hennes ädla bror, engagerad i Bajen Fans sen många år har ju vittnat.

Fallet är inget fall. Bajen är alkodrägg.

Ta det lugnt med alkoholen själv innan du yttrar dig. Om du läst tråden borde du veta att "brodern" inte är något vittne till händelsen utan kom in först senare. Först trodde jag verkligen också att det skett det som sägs men efter att andra gett sin version ser jag mönstret av en uppmärksamhetssökande person. Klart man skulle skämmas över att ha slagit av en tand på fyllan om man är tjej och i mindre nyktert tillstånd fabriserar istället ihop en än bättre historia för att skylla över sin fädäs.
Citera
2012-04-11, 23:44
Medlem
Kanske ska reda ut detta först (har inte läst hela tråden).
Hände det vid bajens klack? För annars kan folk sluta smutskasta deras klack. Men deras kultur osv osv bryr jag mig inte om.
Citera
2012-04-11, 23:44
Medlem
Godhems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av semen.12
Detta börjar mer att lika en "supportertråd" än om vad som e.g hände.
Låt oss i stället vänta på något som har med detta fall att göra och har hon nu ljugit är det väldigt sorgligt och då är denna person i behov av vård.

Hon hade nog ingen tanke på vilka lag som spelade denna kväll när hon anmälde våldtäkten.
Att supportrar drar sig till denna tråd är väl inte så konstigt. Vi är många som tillbringar en väldigt stor del av vår fritid på att besöka olika fotbollsarenor runt om i Sverige.
Om denna icke händelse görs till ett faktum svärtar det ner oss alla.
Har som tidigare framgått inte så höga tankar om Bajens supporterkultur. Men alla som har lite koll inser att denna påstådda våldtäkt inte har inträffat.

Men återigen det är ingen tillfällighet att det är på Söderstadion en sån här uppdiktad historia uppstår.

Om hon nu inte hade en tanke på vilka som spelade??? Vad gjorde hon där då?

Bara på Söderstadion...
Citera
2012-04-11, 23:59
Medlem
semen.12s avatar
Jag menar hon hade säkerligen ingen konspiratorisk tanke att nu ska jag "djävlas" ser ut som det bara finns 2 tänkbara orsaker.

Hon har tydligen ev blivit våldtagen förra året med å plus nu, kanske jag är godtrogen men jag tänker antingen har detta hänt hon har en jäkla otur och blir våldtagen 2ggr på så kort tid, e.l så har tjejen "problem" och behöver hjälp/vård. Finns ju folk som skadar sina barn för att få uppmärksamhet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in