Citat:
Ursprungligen postat av Cpt.Obvious
Vågar man fråga vart du anser dig vara hemma då?
Du har en väldigt sned syn på Söderstadion och Bajen rent allmänt, och jag dementerar det påstående att du faktiskt varit i Stockholm och kollat på fotboll.
Kan hålla med dig om dina 2 senare exempel, men det här skulle kunna hända både på Ullevi och Råsunda då bådadera (IFK & AIK) drar en lika stor publik som Bajen gör.
Hurvida jag varit i Stockholm och sett fotboll ser jag ingen anledning att gå i polemik med dig om. Men ett av mina största fotbollsupplevelser var just på Söderstadion 1982. Sen får du räkna ut resten själv.
Sen är det möjligt att jag har en något sned Bajen syn, (dock med viss respekt, trycket på Söderstadion när det är som bäst är mäktigt det måste medges)
Men det tråden handlar om är en påstådd våldtäkt på Söderstadion. Jag är trots allt övertygad om att detta inte inträffat. Det säger sig själv att en ensam man skulle kunna förgripa sig på en tjej inne på toaletten på ett näst intill fullsatt stadion...??
Men vad jag menar är att historien hade inte uppstått på Gamla Ullevi eller Råsunda för här hade den mest pantade brud insett att de här påhittade anklagelserna kommer få konsekvenser.
På landsbyggden hade fallit på att alla känner alla och då funkar inte en sån här anklagelse.
Men på Söderstadion...