2012-04-10, 03:36
Medlem
Först vill jag börja med att säga att jag lider verkligen med dig och din familj Rocame. Ingen ska behöva gå igenom det ni gör just nu. Hoppas aset som gjorde detta blir tagen och det borde ju se ljust ut med tanke på att snuten borde veta till vilka sektioner som dom måste kolla videobanden på då han inte borde gått från andra sidan stadion till toan utan suttit i närheten. Stod ni i klacken, så kanske bajenfans har fotat honom tom.

Sen undrar jag om klädseln, va den casual, om så borde ju antalet klädesmärken minska som liknar det GM hade på sig. HL,SI osv.
Citera
2012-04-10, 03:37
Medlem
lallet7s avatar
Hur detta kan ske är ett jävla under och jag lider något så sjukt med den drabbade och familj.

TV4 sport sände matchen, de hade mer än fyra kameror på plats. Med lite tur kan kanske den tröjan eller liknande dyka upp om man granskar allt noggrant. Samt bildbyrån och andra fanns ju på plats.

Svårt att se att den här människan inte blir gripen faktiskt!

Hade personen hjälp eller var han ensam hela tiden?
Citera
2012-04-10, 03:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cpt.Obvious
Nej, det var mer den första delen av ditt inlägg jag ville ha svar på!
Beklagar, ifall det är din syster. Hur mår hon i nuläget?

Okej Hatar den gamla klyschan "efter omständigheterna bra" då den egentligen betyder att personen mår skit. Men hon kan andas, har ont efter alla fysiska skador dock. Såklart chockad och uppriven men det blir nog värre om några dagar när det sjunkit in.

Vi får se till att den jäveln får sitt straff, skulle nig göra det lite lättare.
Citera
2012-04-10, 03:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bankiren
Först vill jag börja med att säga att jag lider verkligen med dig och din familj Rocame. Ingen ska behöva gå igenom det ni gör just nu. Hoppas aset som gjorde detta blir tagen och det borde ju se ljust ut med tanke på att snuten borde veta till vilka sektioner som dom måste kolla videobanden på då han inte borde gått från andra sidan stadion till toan utan suttit i närheten. Stod ni i klacken, så kanske bajenfans har fotat honom tom.

Sen undrar jag om klädseln, va den casual, om så borde ju antalet klädesmärken minska som liknar det GM hade på sig. HL,SI osv.

Det värmer faktiskt! Ja hon stod i klacken, var med en kompis. Jag befann mig tyvärr inte på samma ställe utan fick reda på det efter matchen. Annars hade ni fått se någon som sprang upp och ner i jakt efter vita stickade tröjor...

Ja hon sa faktiskt att han såg ut som en casual. Och det finns ju inte överdrivet många som har den klädseln på arenan. Har en hel hög kontakter som jag nu kollar runt ibland, men ett scenario kan ju vara att det är nån från landet då premiären ofta lockar även hammarbyare utifrån landet.
Citera
2012-04-10, 03:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JussieL
Hade han ingen jacka på sig? Var han Tjock eller smal?

Tittade igenom dina tidigare inlägg och uppfatta det som att det även var din syster som blev våldtagen vid älvsjö. Helt sjukt! Beklagar.

Ingen jacka, mer smal men lagom vältränad. Svårt att beskriva exakt men du kanske förstår.

Ja det jag menade med blixten två gånger. Fattar ingenting. Helt sjukt. Tydligen är vissa mer benägna att falla offer för den här typen av brott. Har en tjejkompis som blivit utsatt tre gånger...

I det här fallet är det två helt olika scenrior och en jävla slump och otur helt enkelt.

Men nog om det, vi återgår till tråden och med att få fast den jäveln. Jag tänker bistå med allt jag kan för att hjälpa till. Om vi jobbar på vårt håll och polisen på sitt så ska vi nog ta den här jäveln. Förra gången lyckades ingen.
Citera
2012-04-10, 03:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rocame
Ingen jacka, mer smal men lagom vältränad. Svårt att beskriva exakt men du kanske förstår.

Ja det jag menade med blixten två gånger. Fattar ingenting. Helt sjukt. Tydligen är vissa mer benägna att falla offer för den här typen av brott. Har en tjejkompis som blivit utsatt tre gånger...

I det här fallet är det två helt olika scenrior och en jävla slump och otur helt enkelt.

Men nog om det, vi återgår till tråden och med att få fast den jäveln. Jag tänker bistå med allt jag kan för att hjälpa till. Om vi jobbar på vårt håll och polisen på sitt så ska vi nog ta den här jäveln. Förra gången lyckades ingen.

Finns det några bra bilder på klacken någonstans?
Citera
2012-04-10, 04:01
Medlem
Arrwers avatar
Låter som filmen "säg att du älskar mig"
Citera
2012-04-10, 04:06
Medlem
lallet7s avatar
Polisen borde väl även ta hjälp av SL och trafikverket? (syftar då på deras kameror som sitter överallt)

På något sätt har han ju tagit sig till Medis/Gullmars/Globen så han borde ju finnas på någon film som dem har.
Senast redigerad av lallet7 2012-04-10 kl. 04:15.
Citera
2012-04-10, 05:18
Medlem
kristerzs avatar
Rocame

Informera så fort du vet något mer! Jag hoppas verkligen vi lyckas finna honom snabbt!
Lider med dig! och jag hoppas din syster kommer äver detta snart.
Gjort en liten summering, så jakten på GM kanske flyter på lite här.

Signalement
Typiskt "svensk" utseende
Bruna ögon
25-30 år
Runt 185 cm
Normalt byggd/ lagomt vältränad
Vit stickad tröja med stort svart tryck ( ingen jacka )
Svarta jeans
Kort spretigt,ruffsigt, stripigit hår, stod rakt upp över hela huvudet
Bar inga Hammarbyrelaterade kläder.
----
Citera
2012-04-10, 05:59
Medlem
slog mig nu så här på morgontimmen att (iaf på DIF-matcher) så sitter det kvar folk i biljettbåsen under matchen så om killen inte har nerver av stål så borde han lättat från platsen direkt efter våldtäkten och någon vid insläppen borde noterat GM
Citera
2012-04-10, 06:30
Medlem
Jag har kollat igenom dom filmerna jag tog igår nu på morgonen utan att hitta någon som stämmer in (mest på bajenmarschen på högra sidan).

Men hoppas att det går att få fast honom.
Senast redigerad av vantage81 2012-04-10 kl. 06:35.
Citera
2012-04-10, 08:07
Medlem
Har inte Bajen likt JK någon som går runt och fotograferar publiken? Skulle ju vara perfekt att kolla igenom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in