2012-04-10, 17:56
Medlem
8711s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cpt.Obvious
Mörkt stripigt hår, bruna ögon, svarta byxor och en vit tröja med tryck.

Vilket slog mig nu för övrigt:
Den vita tröjan med tryck kan möjligtvis inte vara en bajentröja med vit grund samt något bajentryck?
Jag själv hade en sådan förut, och finns säkerligen folk som hade det på matchen också.

Vilket gör det svårare att finna GM.. igen.

Har skrivits att det var ett svart tryck och förmodligen inte Hammarbyrelaterat.
Citera
2012-04-10, 17:57
Medlem
Cpt.Obviouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 8711
Har skrivits att det var ett svart tryck och förmodligen inte Hammarbyrelaterat.

Okej!
Trodde jag hade följt tråden tillräckligt uppmärksamt för att läsa det.
Citera
2012-04-10, 17:58
Medlem
8711s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cpt.Obvious
Okej!
Trodde jag hade följt tråden tillräckligt uppmärksamt för att läsa det.

Stickad tröja eller liknande ska det ha varit också. Alltså ingen vanlig Hammarby t-shirt om det nu hade varit en Hammarbylogga, vilket det förmodligen inte ska ha varit som sagt.

Stort svart tryck.
Senast redigerad av 8711 2012-04-10 kl. 18:04.
Citera
2012-04-10, 18:20
Medlem
Stormriders avatar
Någon skrev att att han var brottsoffrets bror, och en annan skrev "nära vän". Sen vilka kläder GM hade.

Då kan jag ju skriva att jag är BO`s pappa, och GM hade på sig frack, men att han bytte om innan han stack.

Tror ni på det också?
Citera
2012-04-10, 18:23
Medlem
Idinansikts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psycho-Killer
Det är precis på grund av sådana reaktioner som du just uttrycker som det inte bör diskuteras här.

Vilka "reaktioner" är det du tycker jag har uttryckt? Vänligen utveckla ditt resonemang istället för att spela översittare.

Om Kalinkans historia är sann så kommer utredningen att läggas ner oavsett om det skrivs här eller inte. Därför skadar det inte att han utvecklar den.
Om den däremot inte är sann så spelar det ändå ingen roll, då kan allt han säger avskrivas som dikt.
Citera
2012-04-10, 18:31
Medlem
fattyacids avatar
Tidningarna verkar ha tagit ner samtliga artiklar om detta nu. De var väldigt snabba att skriva om det och kanske har de fått veta mer och därför dragit tillbaka.

edit. bladet hade visst bara gömt den ordentligt
Senast redigerad av fattyacid 2012-04-10 kl. 18:46.
Citera
2012-04-10, 18:32
Medlem
Werner Herzogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Idinansikt
Vilka "reaktioner" är det du tycker jag har uttryckt? Vänligen utveckla ditt resonemang istället för att spela översittare.

Om Kalinkans historia är sann så kommer utredningen att läggas ner oavsett om det skrivs här eller inte. Därför skadar det inte att han utvecklar den.
Om den däremot inte är sann så spelar det ändå ingen roll, då kan allt han säger avskrivas som dikt.

Sanning fungerar inte riktigt så.
Citera
2012-04-10, 18:33
Medlem
Mr Mojo Risin's avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 8711
Typ "Slayer"? "Hammerfall"? "Necrophobic"?

Hammarbyrelaterat trots all i så fall .
Citera
2012-04-10, 18:38
Medlem
Psycho-Killers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Werner Herzog

Tack WH, en kärnfull mening som säger det mesta.
Citera
2012-04-10, 18:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kalinkan
Jag var med henne från att vakterna sa till att de skulle kasta ut henne och hon blev upprörd tills hon åkte därifrån med polisen med en paus då jag gick in i baren för att säga till mina vänner att jag var tvungen att stanna med henne istället. Blev då hämtad av en vakt som då hade sett henne stå och nästan ramla omkull och när hon då flera ggr hade försökt få kontakt med henne så var det denna historia hon hasplade ur sig. Under tiden jag var borta finns det inte en sportslig chans att detta skulle hunnit hända plus att hon själv till och med gjorde bort sig själv framför mig och poliserna när hon insåg sitt misstag med att försöka påstå för mig att skadan i tanden var från "våldtäkten" när vi i första havlek stått och pratat om hur man skulle kunna laga den och om ångesten hon hade över att ha trillat framför alla under marschen och slagit i tanden. När jag påtalade detta för henne så sa hon ojdå och visste inte riktigt vad mer hon skulle säga. Ingen kvinna som faktiskt blivit våldtagen på riktigt skulle känna ett behov av att ljuga ihop skador...

Jag vill att hon ska få hjälp för sådana här saker hittar man inte på om man mår bra.

Vad är poängen med att ljuga ihop en sån här historia, har du någon aning? Vad vinner man på det liksom? Sen även om hon inte anklagat någon speciell person är det väl ändå allvarligt. T.ex. kan folk som stämmer in på signalementet felaktigt misstänkas!
Citera
2012-04-10, 18:45
Medlem
Idinansikts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Werner Herzog

Välkommen upp på hästen, ser du bra där uppifrån?

Du kan också vara god att utveckla istället för att skriva en totalt intetsägande mening.
Citera
2012-04-10, 19:02
Medlem
Werner Herzogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Idinansikt
Välkommen upp på hästen, ser du bra där uppifrån?

Du kan också vara god att utveckla istället för att skriva en totalt intetsägande mening.

Menar bara att det är ganska stor chans att vi aldrig får reda på vad som är sant och inte. Ursäkta om det lät drygt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in