2012-04-10, 02:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av rocame
Han var vit. Inte med det sagt att han var svensk.
Troligtvis jugge eller något liknande.
Citera
2012-04-10, 02:54
Medlem
Pepparchipss avatar
Citat:
Han var vit. Inte med det sagt att han var svensk.

Sade han något till din vän? Bröt han? Skulle du beskriva håret som stripigt eller
mer som spretigt/rufsigt med vax i?

Något mer du kan komma på som kan hjälpa till med att få svinet identifierat?
Citera
2012-04-10, 03:07
Medlem
sonybaronys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fromlands
Det viktiga är tidsaspekten till att polisen fick vetskap och började arbetet (förhoppningsvis proffsigt).
DNA?? Det räcker med ett könshår för att identiefiera snubben.

man måste vara straffad tidigare för att vara med i dna registret.
Citera
2012-04-10, 03:08
Medlem
Netherworlds avatar
Citat:
Det sägs att blixten inte slår ner på samma ställe två gånger, men i helvete vad den gjorde det idag. Helt jävla otroligt, helt osannolikt och fruktansvärt jävla smärtsamt för alla inblandade. Till er som tror att kvinnan ljuger så kan jag meddela att det inte är sant. Det här har hänt, för har suttit och hållit en förstörd människa i handen hela kvällen och natten på en sjukhusavdelning som inte borde finnas i en bra värld.

Varför jag skriver här? För att jag vill ha tag i det här jävla aset med eller utan polisens hjälp. Kan meddela att det rör sig inte om någon t-shirt. Det rör sig om en stickad tröja utan Hammarbykoppling med ett relativt stort svart tryck på. Långt hår stämmer inte heller riktigt, vet inte varför polisen sa det i tidningen. Han hade stripigit hår, men det stod rakt upp över hela huvudet. Svarta byxor stämmer.

Killen ska ha varit hyffsat vältränad, alltså inte tjock utan "normalbyggd". Som sagt, inga Hammarbysaker på sig alls.

Jag vill ända in i mina grönvita själ få tag i den här människan. Vad jag kommer göra då visar sig, förmodligen ingenting men jag vill se honom i ögonen.

Tack för mig, och för er som tror att jag är ett troll. Gör det ni, men har svårt att skoja om sådana här saker. Har inte ni?

Verkade GM full?
Var BO full?
Citera
2012-04-10, 03:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pepparchips
Sade han något till din vän? Bröt han? Skulle du beskriva håret som stripigt eller
mer som spretigt/rufsigt med vax i?

Något mer du kan komma på som kan hjälpa till med att få svinet identifierat?

Sa inget alls, eller vad hon kan komma ihåg. Men såg ut som typiskt "svensk". Mer spretigt, ruffsigt med vax i. Kan väl kallas spretigt också men lite kortare variant.

Helt sinnesjukt att man ska behöva sitta här igen och jaga våldtäktsmän...

Egentligen inget mer konkret i dagsläget. Killen bar alltså inga Hammarbyrelaterade kläder, redan där kan man ju sålla bort 90 % av publiken. Vit stickad tröja med stort svart tryck tar ju bort en del också. Finns det bild på honom så ska det inte vara jättesvårt att hämta honom kan jag tycka.
Citera
2012-04-10, 03:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Netherworld
Verkade GM full?
Var BO full?

Måste börja med en motfråga, ingen offensiv, men hur relevant är det i sammanhanget om någon utav dem var fulla?
Citera
2012-04-10, 03:14
Medlem
Moon The Loons avatar
Citat:
Långt hår stämmer inte heller riktigt, vet inte varför polisen sa det i tidningen. Han hade stripigit hår, men det stod rakt upp över hela huvudet.

Den beskrivningen låter närmast som någon form av punkfrisyr. Stämmer verkligen det?

Jag hoppas verkligen detta as grips. Jag är också tämligen övertygad om att han kommer att bli det.

Edit: såg nu att håret redan diskuterats.
Citera
2012-04-10, 03:19
Medlem
Cpt.Obviouss avatar
Citat:
Måste börja med en motfråga, ingen offensiv, men hur relevant är det i sammanhanget om någon utav dem var fulla?

Det är ganska relevant ifall BO var full/hög eller inte, då saker kan ses ur andra perspektiv när man är förfriskad.
Citera
2012-04-10, 03:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moon The Loon
Den beskrivningen låter närmast som någon form av punkfrisyr. Stämmer verkligen det?

Jag hoppas verkligen detta as grips. Jag är också tämligen övertygad om att han kommer att bli det.

Edit: såg nu att håret redan diskuterats.

Nej inte så jag menade, mer en spretig frisyr som stod upp. Långt hår kan ju tolkas som att det "hänger" ner en det gjorde det alltså inte.

Ja jag hoppas också det, finns en mängd kameror på arenan som borde kunna få fram en person efter det här signalementet. Hade varit svårare om han burit Hammarbyrelaterade kläder kan man tycka.
Citera
2012-04-10, 03:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cpt.Obvious
Det är ganska relevant ifall BO var full/hög eller inte, då saker kan ses ur andra perspektiv när man är förfriskad.

Förstår hur du tänker. Att man kan ha missuppfattad saker när man är full. Och ja, hon hade druckit. Men inte så till den grad att hon inte kunde ta vara på sig själv vid tidpunkten.

Eller hur menar du? Att om man är full så kan man hitta på något sådant bara för att och dra igång den största apparaten i svensk fotbolls historia för att sedan visa sig vara en lögnare? Nej känner nog min syster bättre än så.
Citera
2012-04-10, 03:32
Medlem
Cpt.Obviouss avatar
Citat:
Förstår hur du tänker. Att man kan ha missuppfattad saker när man är full. Och ja, hon hade druckit. Men inte så till den grad att hon inte kunde ta vara på sig själv vid tidpunkten.

Eller hur menar du? Att om man är full så kan man hitta på något sådant bara för att och dra igång den största apparaten i svensk fotbolls historia för att sedan visa sig vara en lögnare? Nej känner nog min syster bättre än så.

Nej, det var mer den första delen av ditt inlägg jag ville ha svar på!
Beklagar, ifall det är din syster. Hur mår hon i nuläget?
Citera
2012-04-10, 03:33
Medlem
Hade han ingen jacka på sig? Var han Tjock eller smal?

Tittade igenom dina tidigare inlägg och uppfatta det som att det även var din syster som blev våldtagen vid älvsjö. Helt sjukt! Beklagar.
Senast redigerad av JussieL 2012-04-10 kl. 03:41.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in