Citat:
Ursprungligen postat av 8711
Folk tar inte alltid så jättestor hänsyn till om det är herr eller damtoaletter. Det är mycket folk och folk tar chanserna dom får att gå på toa. Ofta är ju dörrarna öppna eller att folk håller upp dom också, så då ser man ju inte loggan heller.
Det är möjligtvis oftast lite färre människor på damtoaletten eftersom åtminstone vissa tar hänsyn till att det är en damtoalett, men det är en del män där inne också kan jag garantera.
Det är inga superproffsiga urinoarer och toaletter för män om du tror det, känns ju för fan som om man står utomhus och folk går runt och bakom hur som helst. Alla kön och åldrar

Jo tack, jag har haft säsongskort på norra i 11 år så jag är mer än familjär med toaletterna där.
Jag reagerade mer på ordvalet att det var "ett jävla spring" med fjortistjejer inne bland urinoarerna.
Så fort man kommer in där så torde man som liten tjej vända om direkt, då det egentligen bara är en enda lång pissränna.
Men det kan definitivt ha varit så att det var fullt med småtjejer där. Vad vet jag.
Edit: bör tillägga att jag vid denna match befann mig på andra sidan (södra), så jag var själv inte i kontakt med varken toalett eller toalettkön på norra.