2012-04-10, 01:21
Medlem
bl1nks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fromlands
Det viktiga är tidsaspekten till att polisen fick vetskap och började arbetet (förhoppningsvis proffsigt).
DNA?? Det räcker med ett könshår för att identiefiera snubben.

Det är väll bra att komplettera med fingeravtryck då detta är personligt?
Måste ju finnas på platsen.
Citera
2012-04-10, 01:27
Medlem
alvenbeens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kraskras
Vad är det för jävla uttalande? "hur lyckas hon bli våldtagen?" Så du antar att hon har skuld i det hela, det lägger du fokus på och inte våldtäktsmannen? Samma vanliga jävla vidriga kvinnosyn hela tiden.

Nej jag menar att någon borde ha stoppat en våldtäkt eftersom att det är fullt med människor på toaletten hela tiden.
Är du en kvinna själv? För att du tänker och agerar som en kvinna.
Citera
2012-04-10, 01:28
Medlem
alvenbeens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 8711
Det står ju? Hon blev indragen på en toalett. Herr och damtoalett spelar ingen roll här eftersom det är fullt med män på båda vanligtvis. Väl inne kan han ha hotat, varit våldsam eller varit beväpnad, Eller så hördes det faktiskt ingenting även om hon skrek. Eller ås var det en oral våldtäkt, det hindrar ju en del skrik

En oral våldtäkt stoppas om man biter av kuken, alternativt kniper till om bollarna.
Citera
2012-04-10, 01:31
Medlem
Varför låste polisen inte bara alla utgångar från norra och tog bilder och uppgifter från alla som passade in på singlamentet när de gick ut? Skulle öka chansen att ta fast GM markant.
Citera
2012-04-10, 01:33
Medlem
bl1nks avatar
Hur ser toaletterna ut? Ligger de bredvid varandra?
Var han in på damernas toa? Eller var hon inne på herrarnas?

Brukar det inte vara ett långt mellanrum mellan toaletterna på arenor?
Citera
2012-04-10, 01:40
Medlem
Till alla snackar om att låsa utgångarna: Ni har troligtvis inte varit på söderstadion,
Går varken att hindra folk att komma in eller ut om de själva vill då det bara är att klättra över staketet och hoppa, Det är "hål" på kanterna av arenan som täcks upp med ett rätt klent staket ut mot nynäsvägen.
Skulle uppskatta att ca 1000 personer gör på detta sättet varje match.

http://3.bp.blogspot.com/_sfZ_Ftn7Mr4/TF7LHLNWYGI/AAAAAAAAAAM/5ttnbvEoivo/s1600/20100807_006_.jpg
Titta på denna bilden nere i hörnet, hur lätt somhelst att komma ut.

Förövrigt tror jag inte att det är möjligt att hålla kvar folk som vill hem ändå, då de slår sig ut om det krävs.
Detta är bajens fans dvs gravt alkoholiserade galningar vi talar om och inte några djävla kärringar som snällt stannar kvar.
Citera
2012-04-10, 02:06
Medlem
MurrayHewitts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JosueEs
Till alla snackar om att låsa utgångarna: Ni har troligtvis inte varit på söderstadion,
Går varken att hindra folk att komma in eller ut om de själva vill då det bara är att klättra över staketet och hoppa, Det är "hål" på kanterna av arenan som täcks upp med ett rätt klent staket ut mot nynäsvägen.
Skulle uppskatta att ca 1000 personer gör på detta sättet varje match.

http://3.bp.blogspot.com/_sfZ_Ftn7Mr4/TF7LHLNWYGI/AAAAAAAAAAM/5ttnbvEoivo/s1600/20100807_006_.jpg
Titta på denna bilden nere i hörnet, hur lätt somhelst att komma ut.

Förövrigt tror jag inte att det är möjligt att hålla kvar folk som vill hem ändå, då de slår sig ut om det krävs.
Detta är bajens fans dvs gravt alkoholiserade galningar vi talar om och inte några djävla kärringar som snällt stannar kvar.

Håller med, skulle man bara säga att alla måste vänta och bli filmade på vägen ut skulle alla bara tolka det som ännu en upptrappning i polisens övervakning av supportar. Tror liksom inte att man skulle berätta i högtalarna att gällde en våldtäkt, vilket möjligen skulle få folk att stanna kvar.

Det är oerhört sorgligt det hela, egentligen borde man väl vänta sig med tanke på hur ofta det sker på konserten, festivaler och raggarträffar med liknade fyllenivåer men det finns viss typ av brottslighet man inte tycker ska kunna ske inom Bajen-familjen.
Tycker det är
Citera
2012-04-10, 02:23
Medlem
8711s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alvenbeen
En oral våldtäkt stoppas om man biter av kuken, alternativt kniper till om bollarna.

Har någon undrat om dina teorier angående det? Om du vill ha en kuk i munnen att bita på så är det din ensak. Problemet är att det redan skett, det har skett en våldtäkt. Hur man agerar för att komma ur situationen är en annan fråga. Jag tror man vill ha så lite kontakt med våldtäktsmannens könsorgan som möjligt snarare.
Citera
2012-04-10, 02:26
Medlem
Det sägs att blixten inte slår ner på samma ställe två gånger, men i helvete vad den gjorde det idag. Helt jävla otroligt, helt osannolikt och fruktansvärt jävla smärtsamt för alla inblandade. Till er som tror att kvinnan ljuger så kan jag meddela att det inte är sant. Det här har hänt, för har suttit och hållit en förstörd människa i handen hela kvällen och natten på en sjukhusavdelning som inte borde finnas i en bra värld.

Varför jag skriver här? För att jag vill ha tag i det här jävla aset med eller utan polisens hjälp. Kan meddela att det rör sig inte om någon t-shirt. Det rör sig om en stickad tröja utan Hammarbykoppling med ett relativt stort svart tryck på. Långt hår stämmer inte heller riktigt, vet inte varför polisen sa det i tidningen. Han hade stripigit hår, men det stod rakt upp över hela huvudet. Svarta byxor stämmer.

Killen ska ha varit hyffsat vältränad, alltså inte tjock utan "normalbyggd". Som sagt, inga Hammarbysaker på sig alls.

Jag vill ända in i mina grönvita själ få tag i den här människan. Vad jag kommer göra då visar sig, förmodligen ingenting men jag vill se honom i ögonen.

Tack för mig, och för er som tror att jag är ett troll. Gör det ni, men har svårt att skoja om sådana här saker. Har inte ni?
Citera
2012-04-10, 02:27
Medlem
Låt tjejen sitta med och titta på varenda jävel på stadion som filmats. Och sen låta killen som gjort detta att kastreras.
Citera
2012-04-10, 02:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Shade.
Grundat på vad exakt? Jag förstår ju att du hoppas på att GM har invandrarbakgrund som en sann flashback-rasist, men de flesta svenskar ser faktiskt inte ut som Kalle på kaviar-tuben. GM kan ha vilken etnisk härkomst som helst grundat på det signalementet.

Sen tycker man ju att om de skriver ut att han t-shirt med tryck också kan skriva vad som är tryckt. Om det står hammarby kan man ju iallafall exkludera motståndarlagets supporters..
Ditt jävla troll. Hur många svenskar menar du har ''långt mörkt hår'' och ''bruna ögon''? Det är en svartskalle som vanligt, troligtvis arab/turk/kurd.

The usual suspects slog till igen! Berikarna klarar inte ens av att hålla tassarna ifrån kvinnor när de ser på fotboll....
Citera
2012-04-10, 02:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Juggernautt
Ditt jävla troll. Hur många svenskar menar du har ''långt mörkt hår'' och ''bruna ögon''? Det är en svartskalle som vanligt, troligtvis arab/turk/kurd.

The usual suspects slog till igen! Berikarna klarar inte ens av att hålla tassarna ifrån kvinnor när de ser på fotboll....

Han var vit. Inte med det sagt att han var svensk.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in