Citat:
Ursprungligen postat av Hyfs
Min fetstil.
Om hon har fysiska skador i ansiktet är det här helt sjukt. Jag kunde på min höjd tänka mig att någon full idiotpervo hade kört ner handen i hennes bralla och sen klassades det som våldtäkt av polisen. Men om det nu är så att hon har synliga skador efter en regelrätt överfallsvåldtäkt på den där muggen är det helt sanslöst bissart. Jag var själv på muggen i slutet av halvtid/början av andra halvlek och att kunna skada en tjej utan att totalt kaos och tumult skulle uppstå är... Ja, jag fattar ingenting. Det är någonting som inte stämmer. Jag säger inte att hon ljuger men något i rapporteringen måste vara fel.
Tidningar och folk här säger olika versioner av historien.
Vissa sägs att hon drogs in där i mitten av andra halvlek, vissa i halvtid.
I halvtid tror jag däremot att det är i stort sett omöjligt att faktiskt utföra någonting överhuvudtaget då det var såpass mycket folk som det faktiskt var där, jag var aldrig "där nere" när andra halvlek hade startat så jag vet inte hur det såg ut där då men jag antar att det fortfarande var relativt mycket folk?
Citat:
Ursprungligen postat av Aftonbladet
Hon ropade på en kompis, då försvann han, säger Linda Feldt vid Söderortspolisen.
För att citera aftonbladet så uppfattar jag det som att hon var tyst, fram tills han faktiskt viftade med Mini-GM, och då skrek hon.
En annan sak jag tvivlar på är också att hon bara har skador i ansiktet, men inga i underlivet?

Kanske bara jag som tolkar AB fel.