2012-04-10, 11:04
Medlem
Flinta82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Byline
Den här medlemen som postade och påstod att det var hans syster, sade ju dock att det var hans andra syster, alltså inte hon som blev utsatt i Älvsjö.

Nix, det står ingenstans att det rör sig om en annan syster.
Citera
2012-04-10, 11:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kristerz
Rocame

Informera så fort du vet något mer! Jag hoppas verkligen vi lyckas finna honom snabbt!
Lider med dig! och jag hoppas din syster kommer äver detta snart.
Gjort en liten summering, så jakten på GM kanske flyter på lite här.

Signalement
Typiskt "svensk" utseende
Bruna ögon
25-30 år
Runt 185 cm
Normalt byggd/ lagomt vältränad
Vit stickad tröja med stort svart tryck ( ingen jacka )
Svarta jeans
Kort spretigt,ruffsigt, stripigit hår, stod rakt upp över hela huvudet
Bar inga Hammarbyrelaterade kläder.
----

Liten uppdatering gällande håret enligt AB:
http://www.aftonlognen.se/nyheter/article14651588.ab

"Den misstänkte gärningsmannen ska ha varit mellan 25 och 30 år gammal och runt 185 centimeter lång.
Senare under måndagskvällen kunde polisen lämna en mer utförlig beskrivning av den misstänkte gärningsmannen.
– Han hade långt mörkt stripigt hår, bruna ögon, svarta byxor och en vit tröja med tryck, säger Linda Feldt vid Söderortspolisen."
Citera
2012-04-10, 11:13
Medlem
Truchosthlms avatar
Fråga Bajarna som var där istället. Händelsen är inget som förnekas av dom så du framstår bara som dum när du ska insinuera att det aldrig har hänt.

Citat:
Ursprungligen postat av langstrand
Hur hittar jag den videon?
Citera
2012-04-10, 11:23
Medlem
techmans avatar
Väldigt, väldigt väldigt märkligt att ingen hörde eller såg något!

Toadörrarna på Sös är ju för fan gjorda av papp. Toaletterna, de 3 som finns på herrarnas, är byggda som bås med lösa väggar emellan. Man skulle lätt höra minsta lilla knyst om man är inne på nån av de andra toaletterna och bräcka ner de där väggarna mellan toaletterna skulle va hur enkelt som helst.

Jag tror nästan inte på det.
Citera
2012-04-10, 11:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Byline
Den här medlemen som postade och påstod att det var hans syster, sade ju dock att det var hans andra syster, alltså inte hon som blev utsatt i Älvsjö.

Det är samma syster, jag kände henne även då, hon har varit mycket nära vän med min syster länge.
Citera
2012-04-10, 11:33
Medlem
Psycho-Killers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalinkan
Det är samma syster, jag kände henne även då, hon har varit mycket nära vän med min syster länge.

Tack. Case closed.
Citera
2012-04-10, 11:37
Medlem
Citat:
Om du frågar många av oss i hennes närhet så tror vi tyvärr att det var det... Men vi var inte med så det kan man aldrig veta. Igår var jag dock där och hade kontakt med henne under hela tiden just för att hon var så pass berusad och jag kan med mitt liv som insats säga att det hon säger absolut inte hände..

Typisk svenne attention whore.
Citera
2012-04-10, 11:42
Medlem
Bylines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flinta82
Nix, det står ingenstans att det rör sig om en annan syster.
Okej, jag gick tillbaka och läste inlägget jag mindes, men du har rätt, jag hade missuppfattat det.
Citera
2012-04-10, 11:47
Medlem
Mike.Spetzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjenafan
Typisk svenne attention whore.

Hörrö, vad har etniciteten med detta att göra!!!111
Dessutom är det socialekononomiska faktorer som ligger bakom att folk ljuger!
Citera
2012-04-10, 11:53
Medlem
softmyntets avatar
Undra om hon fick ta den i 2:an, bajen spelade ju. Hoppas han åker dit om det nu är en våldtäkt, får intrycket att tjejer försöker skaffa pengar eller bara ångrar ett ligg när de anmäler för våldtäkt.
Men jag vet absolut inte hur det är i detta fallet.
Citera
2012-04-10, 12:14
Medlem
Hyfss avatar
Citat:
Personen som hittat på detta är samma person som var aktuell vid Älvsjövåldtäkten. Känner personen ifråga och var även på matchen igår och pratade med både henne och polisen. Händelsen är helt uppdiktad pga. för mycket alkohol, dåligt självförtroende och ett stort bekräftelsebehov.

Skadorna som hon påstår sig fått i samband med våldtäkten är skador hon fick under marschen då hon ramlade pga fylla.

Det gör mig väldigt ont att Hammarbys namn dras i smutsen pga detta och att det börjar diskuteras vem en potentiell förövare kan vara.
Kontakta gärna Bajen fans styrelse och polisen om detta. Jag har ingen möjlighet att avgöra din eller tjejens trovärdighet men det är mycket som är skumt i detta och om du kan bidra till att skapa klarhet vore Söder och söder om Söder tacksamma.
Citera
2012-04-10, 12:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flinta82
Okej, men Älvsjövåldtäkten var väl inte uppdiktad?

Finns en del som pekar på att den inte ägt rum, om jag minns rätt:

Man har inte hittat DNA vid Älvsjövåldtäkten. GM ska ha använt handskar och kondom, vilket är mycket ovanligt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in