Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2012-04-05, 19:24
  #1
Medlem
Hej har panik och är livrädd. Jag var in på toaletten och skulle pissa, helt som vanligt.
Gick ur bra som helst, enda tills man skulle klämma ur sig det sista, och då kände jag hur det började svida ordentligt längst ut på penisen. Det vandrade snabbt rakt igenom den. in i kroppen. gjorde så jäkla ont så jag fick lov att sätta mej på en stol! då började jag kallsvetas ordentligt. Har ingen aning om vad det kan vara! gick hem och gjorde så jäklans ont så jag fick lov att gå hukad på ett vis för att det inte skulle kännas så mycket.

har inte haft sex på över 1år. är fult frisk förövrigt, Så några könsjukdommar tror jag inte det är.

Frågade min mor vad det kunde vara, och hon sa typ bara att jag kan ha blivit kall. För det har faktiskt vart riktigt blåsigt och kallt där jag bor. och med värmen som har varit så har man ju börjat tagit av sig jackan på dagarna.. Men vet inte om det kan bero på nått sånt heller..

nån som känner igen sig?
Citera
2012-04-05, 19:28
  #2
Medlem
Spreztozcs avatar
Jag har varit med om liknande, men dock inte så kraftigt att jag börjat kallsvettas och sätta mig ner osv.. Kan det varit nervositeten som spelade ett spratt på den biten?

Har tyvärr inte något svar på vad det kan bero på. Sitter smärtan kvar eller har det gått över?
Citera
2012-04-05, 19:30
  #3
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av SoberDay
Hej har panik och är livrädd. Jag var in på toaletten och skulle pissa, helt som vanligt.
Gick ur bra som helst, enda tills man skulle klämma ur sig det sista, och då kände jag hur det började svida ordentligt längst ut på penisen. Det vandrade snabbt rakt igenom den. in i kroppen. gjorde så jäkla ont så jag fick lov att sätta mej på en stol! då började jag kallsvetas ordentligt. Har ingen aning om vad det kan vara! gick hem och gjorde så jäklans ont så jag fick lov att gå hukad på ett vis för att det inte skulle kännas så mycket.

har inte haft sex på över 1år. är fult frisk förövrigt, Så några könsjukdommar tror jag inte det är.

Frågade min mor vad det kunde vara, och hon sa typ bara att jag kan ha blivit kall. För det har faktiskt vart riktigt blåsigt och kallt där jag bor. och med värmen som har varit så har man ju börjat tagit av sig jackan på dagarna.. Men vet inte om det kan bero på nått sånt heller..

nån som känner igen sig?


Om det har bara inträffat en gång så bör du inte vara orolig men om det fortsätter bör du kolla upp det då det kan röra sig om en infektion
Citera
2012-04-05, 19:33
  #4
Medlem
Sittkissares avatar
Nu låter ditt fall lite allvarliga än det jag först trodde att det kunde vara. Hade du nyligen runkat innan du gick och pissade? Ibland efter en runk så kan det nämligen finnas kvar lite rester i röret vilket kan leda till att det svider jävligt mycket en stund efter att man är nyrunkat och nykissad. Fast ditt fall låter lite allvarliga, höhö.
Citera
2012-04-05, 19:33
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blador
Om det har bara inträffat en gång så bör du inte vara orolig men om det fortsätter bör du kolla upp det då det kan röra sig om en infektion
har känt det till och från tidigare. Men inte så här kraftigt!
vill helst inte åka till en läkare heller, För man kommer antagligen få ett finger upp i röven :/
Citera
2012-04-05, 19:34
  #6
Medlem
Att du inte har haft sex på ett år behöver inte betyda att du inte har en könssjukdom, de kan ofta ligga still utan att märkas lång tid och ibland märker man inga symptom öht. Därför är det alltid bra att testa sig om man doppat oskyddat oavsett om man märker ngt eller inte, tex klamydia kan ligga och ge kulorna ganska bra med stryk utan att du märker något vilket kan leda till att du blir steril. Du kan även ha drabbats av en urinvägsinfektion, men för guds skull, testa dig. Du har inget som inte lite penicillin skulle bota.
Citera
2012-04-05, 19:35
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sittkissare
Nu låter ditt fall lite allvarliga än det jag först trodde att det kunde vara. Hade du nyligen runkat innan du gick och pissade? Ibland efter en runk så kan det nämligen finnas kvar lite rester i röret vilket kan leda till att det svider jävligt mycket en stund efter att man är nyrunkat och nykissad. Fast ditt fall låter lite allvarliga, höhö.
ja när du säger det så, drog en snabbvända. Kanske 2 timmar före jag pissade och det blev att göra ont.
Citera
2012-04-05, 19:36
  #8
Avstängd
YoungGuns avatar
Har varit med om liknande en tunn ståltråd rätt upp i röret, obehagligt och man blir orolig men det jag ett par år på nacken och vet numera att det är skit som händer.

Jag vet inte varför men nojja inte om det inte kommer tillbaka varenda gång du kissar med din pillesnopp ett par gr om året är inget att hetsa upp sig över för mig var det dock många år sedan minns ej senast ...
Citera
2012-04-05, 19:37
  #9
Medlem
sist jag hade samlag så var det oskyddat på en festival.. men känner tjejen och vet att hon inte har några sjukdommar.....
Citera
2012-04-05, 20:22
  #10
Medlem
dekanmis avatar
Om det fortsätter får du nog gå till en läkare ändå. Det kan i så fall röra sig om urinvägsinfektion.

Och nej, de kommer inte pilla dig röven.
Citera
2012-04-05, 20:26
  #11
Medlem
Troligtvis har du kissat ut en liten sten från njurarna eller har en pågående urinvägsinfektion. Gå och lämna lite kiss på vårdcentralen och låt dom ta en sticka. Det kan visa på om det finns bakterier i urinvägarna.

Kommer smärtan tillbaka under påskhelgen/eller ökar i styrka- åk in till akuten, så de får kolla hur din kropp mår.
Citera
2012-04-05, 20:58
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SoberDay

Frågade min mor vad det kunde vara, och hon sa typ bara att jag kan ha blivit kall. För det har faktiskt vart riktigt blåsigt och kallt där jag bor. och med värmen som har varit så har man ju börjat tagit av sig jackan på dagarna.. Men vet inte om det kan bero på nått sånt heller..

Haha..sorry, men jag måste lägga till. När mammor säger så där menar de typ "såså..sluta gnäll. Gå och bajsa med dig så ska du se att magvärken släpper" Hon menar nog bara väl, men hon kan inte förstå hur du upplevde din smärta om hon själv aldrig upplevt liknande.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback