2012-08-31, 13:49
Medlem
baylifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Död o återfödd
Allt detta kommer att avhandlas i den kommande tråden!
Ge det en timme sen är den motbevisad
Citera
2012-08-31, 13:51
Medlem
Litenklens avatar
Citat:
Allt kommer att förklaras i minsta detalj i den kommande tråden. Har inte tid att påbörja nya diskussioner just nu...

Så du fegar bara ur???
Citera
2012-08-31, 13:56
Medlem
Kobolds avatar
Citat:
Nej, jag förnekar bara tolkningen av gravitationen!

Jag har satt upp en hel del affischer med din bild och rubriken "PEDOFIL" samt en liten beskrivning på dina brott. Lycka till med att diskutera din vetenskapsförnekelse med arga jävlar som vill slå ihjäl dig.
Citera
2012-08-31, 13:59
Medlem
Död o återfödds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kobold
Jag har satt upp en hel del affischer med din bild och rubriken "PEDOFIL" samt en liten beskrivning på dina brott. Lycka till med att diskutera din vetenskapsförnekelse med arga jävlar som vill slå ihjäl dig.

Du är väl medveten om att du begår brott mot forumreglerna, genom att komma med falska personliga anklagelser?
Citera
2012-08-31, 14:00
Medlem
Litenklens avatar
Citat:
Du är väl medveten om att du begår brott mot forumreglerna, genom att komma med falska personliga anklagelser?

Källa på det??
Citera
2012-08-31, 14:07
Medlem
Kobolds avatar
Citat:

Vadå falska? Dessutom har jag bara skrivit att jag har satt upp lappar.
Citera
2012-08-31, 14:10
Medlem
Död o återfödds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kobold
Vadå falska? Dessutom har jag bara skrivit att jag har satt upp lappar.

Med tanke på att jag aldrig i hela mitt vuxna liv vidrört något barn, så är det grova anklagelser du kommer med!
Citera
2012-08-31, 14:11
Medlem
DrJohnBWatsons avatar
Citat:
I vårt specifika himlavalv (Brahmas världsägg), ja!
Jag älsker Död o återfödd! Inte för att han har rätt, men för hans mod att våga ta ut de mesta möjliga av religionsfriheten!

Min kritik av Död o återfödd är att det inte är så klokt att ljuga om verkligheten, istället för att justera sina trosuppfattningar.
Senast redigerad av DrJohnBWatson 2012-08-31 kl. 14:16.
Citera
2012-08-31, 14:13
Medlem
Puffarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Litenklen
Hur långt ut sträcker sig vårt specifika himlavalv??
Sen hur definierar du:vårt specifika himlavalv?

Enligt honom 3.6 ljustimmar i radie från jorden som är i mitten. Det är längsta sträckan som något kan rotera runt jorden i ljusets hastighet och han accepterar och tom stödjer sig på Einstein i mycket så inget kan som konklusion befinna sig längre från jorden än så.

Universum har just krympt till mindre än vårt solsystem.
Citera
2012-08-31, 14:14
Medlem
Litenklens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Puffarn
Enligt honom 3.6 ljustimmar i radie från jorden som är i mitten. Det är längsta sträckan som något kan rotera runt jorden i ljusets hastighet och han accepterar och tom stödjer sig på Einstein i mycket så inget kan som konklusion befinna sig längre från jorden än så.

Universum har just krympt till mindre än vårt solsystem.

Aj fan! Inte konstigt det börjar kännas lite trångt.
Citera
2012-08-31, 14:15
Medlem
Fiffiniffis avatar
Citat:
Nej, jag förnekar bara tolkningen av gravitationen!

Så vad är den rätta tolkningen? Att jorden utövar gravitation mot allt annat utan att själv bli påverkad (förutom gällande tidvatten, antar jag?)

Och att solen endast utövar gravitation mot merkurius och venus eftersom de även i geocentrismen måste kretsa runt solen (eftersom de kan befinna sig både framför och bakom solen från jorden sett....eller går de alla i någon superspeciell bana?) men inte alls mot andra objekt?

Och samma sak med alla andra planeter som har månar...

Är det ungefär så du "tänker"?

Edit: Låt mig gissa, du har "inte tid" att svara nu.....Fy fan vad jag längtar efter din nya tråd....
Senast redigerad av Fiffiniffi 2012-08-31 kl. 14:18.
Citera
2012-08-31, 14:16
Medlem
Kobolds avatar
Citat:
Med tanke på att jag aldrig i hela mitt vuxna liv vidrört något barn, så är det grova anklagelser du kommer med!

Det är du som ljuger och kommer med anklagelser. Men det kan ju du ta och reda ut med lynchmobben.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in