Citat:
Ursprungligen postat av Fiffiniffi
Tankar:
1. Är du kapabel att argumentera själv, utan att länka till crackpots? Kommer det vara nån idé att ens lägga ner tid på att skriva i tråden eller kommer alla dina svar bestå av länkar till 60 minuter långa videor som ingen orkar titta på?
2. Lustigt att länkar med så solida fakta som dem du använder dig av [ironi] blir inaktiva med kort varsel.
3. Dessa frågor kan du gott svara på nu, det är för att få lite grunduppgifter om hur du kommer se på saken senare.
4. När kommer Saturnus kittla din prostata tillräckligt för att du ska lägga upp det?
1. Du behöver inte oroa dig, jag kommer ge mig in i alla argumentationer, utan att referera till några crackpots. Dessutom är länkarna bara en liten, liten del av all text...
2. Mest videor...upphovsrätt kanske?
3. Som sagt, har inte tid att gå in i diskussioner nu, annars kommer jag aldrig att få tid att publicera mitt inlägg. Spara på frågorna.
4. Saturnus ska bara in en liten bit till i Vågen...
P.S. Jag kommer att hålla mig helt och hållet borta från alla forum, inklusive mitt Twitter-konto, ända tills jag är klar och har publicerat inlägget. Det enda som återstår är att välja modell vad gäller världsäggets storlek (så att det passar in med alla faktorer), det finns nämligen två skolor inom den vediska kosmologin (och Krishnarörelsen), en som är ortodox och går efter det lilla ägget och en som går efter att det är tusentals ljusår stort...