Citat:
Ursprungligen postat av DzCh
Men nu gör du det igen!
Är du sinnessjuk på riktigt?
Du säger alltså att det är bra att människor slaktas ihjäl som kycklingar av en galen massmördare bara för att dom ligger på den vänstra skalan av politiken?
Dessutom så pratar vi INTE om några vänsterextremister utan om ungdomsförbundet för det norska
Arbeiderpartiet (motsvarigheten till Socialdemokraterna).
Betyder det att om jag är moderat så är det okej för mig att mörda socialdemokrater bara för att dom inte delar mina åsikter?
Och det enda stödet "vänsterungdomarna" gav var att kämpa för att palestinierna ska kunna få förnödenheter skickade till sig genom det internationella samarbetet [i]Ship to Gaza[/I].
En gång deltog jag i en judisk fredsdemontration i Malmö, det var före Breivik, det var motdemonstranter som endast bestod av vänstern. De betedde sig fruktansvärt, de var hånfulla, hatiska och kastade smällare och stenar medan vi bara stod där och försökte hålla god min, man måste uppleva det för att fatta det. I alla fall så förstod man att det kommer att komma någon som sätter ner foten angående vänsterns beteende inom en snar framtid, inte bara när det gäller vår demonstration utan framför allt när det gäller Sverigedemokraternas självklara rätt att demonstrera. Så angående Utöya har jag bara en sak att säga; de har bett om det, det är trist att behöva säga det men så är det.
Angående ship to Gaza; det hade de med lätthet kunnat ta landvägen in i Gaza med förnödenheter men Ship to Gaza är inte intresserade av att ge förnödenheter, de vill provocera för att få rubriker.