Citat:
Ursprungligen postat av MrSkargard
Det var mer komplicerat än så. Läs gärna tingsrättens dom.
Enbart en av rånarna i Malexander var medlem i NSF. Poliserna mördades av en krigskadad neger.
Källa?
Nej, enbart en person i sällskapet bar på en handgranat och vad jag vet var han den enda som dömdes för just handgranaten.
Peter Mangs var knappast en ideologiskt driven "högerextremist"
Se ovan.
Malexander läs tråden på Nordisk.nu om det direkt från hästens mun. Dessutom så skriver jag kretsen kring.
Att man sedan demonstrerade till stöd är både med i dokumentären om Tobias NSF gamla ledare där de visar bilder, detta fick ett flertal profiler att hoppa av, tex Nitton (Hatet som drivkraft)
Skriver jag att alla hade handgranater, Nej. däremot släpar man inte med sig en handgranat som självförsvar in i en folksamling hos sina politiska motståndare i självförsvar. Det är inte en burktårgas vi pratar om.
Mangs kallade sig själv nazist kola Fb trådarna.
Lasermannen var extremkonservativ källa: Lasermannen en historia om Sverige, dokumentären med
samma namn där han själv säger det, samt filmatiseringen.
Intressant att du inte kommenterar Flamman attentatet där 5(?) människor miste livet eller BBQ in Rostock.
Sedan kan vi även lägga till den ryska gruppen som attackerade en polisstation och flydde ut i skogen i våras, Vill du att jag skall hitta källa på den också?
Plus alla böcker där idealet om terroristen som riddaren i vit rustning framhävs Turners diary, solnedgång över tellus, sista steget, uppmarch mot ragnarörk.
ABB har ju bara gjort vad dessa skriver om.
Vill du ha fler?