2011-07-24, 01:23
Medlem
Sappigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Liolidis
Villospår mycket möjligt. Vad agendan är? Kan man fråga sig. Är det en stor organisation som verkligen har planerat detta eller agerar ABB helt ensam? Det sista är svårt att tro då det måste krävas ett omfattande arbeta för att bygga och länka alla de här sidorna plus att det finns bloggar som skrivit om dessa sidor tidigare.

http://truthsurvival.com/2011/06/01/...minati-part-1/

Vad fan är det som försiggår i världen
Jao, jag anar att det nog blir svårt att få reda på dessa svar än så länge.. Ser framemot en del 2 av detta "website of the illuminati". Undrar dock fortfarande vad detta kan vara: http://www.pccts.com/sec_log_c_x2010...anumbgram.html

Om man bara lyckas få fram någon kod, kanske man finner svar...
Citera
Medlem
Hoppas det inte är för mycket ot, men någon som vet karaktärsnamnet + servern som han spelade på?
Citera
Medlem
jyckens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av s0pkvast
Jo han har visst spelat wow, och han har cirka 8500 "achievements" och det är otroligt mycket.

Inte alls många i wow har lika många.
Ja det har han absolut. Jag har en vän som har haft nära wow-kontakt med honom över ett års tid.
Få galningar har varit så här sociala. Min vän postar chatloggar på facebook nu. Antar att det dyker upp mer offentligt inom kort. Jag själv har ingen lust.
Citera
2011-07-24, 01:24
Medlem
IdrottsGuruns avatar
Vilka sidor i A European Declaration Of Independence skriver han om hur han ser på sej själv?

Borde inte vara någon större konst att fastställa en diagnos efter det.
Citera
2011-07-24, 01:28
Medlem
jarlens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sockerholic
Hoppas det inte är för mycket ot, men någon som vet karaktärsnamnet + servern som han spelade på?

Står tidigare i denna tråd, en sökning på "wow" i detta ämne ger träffen:

https://www.flashback.org/p31830416#p31830416
Citera
2011-07-24, 01:28
Medlem
NirvanAs avatar
Vad tror ni om att han har Asperger?
Citera
2011-07-24, 01:29
Medlem
Liolidiss avatar
Citat:
Anyway, the Freemasons or the OSMTH cannot be compared to the PCCTS, Knights
Templar. Yet, I do respect their role in society. They are fine representatives and curators
(keepers of cultural heritage) and therefore fulfil an essential role. In fact, we have much
to learn from them and are likely to go to them (their libraries) for research purposes.
We salute them for their everyday efforts but will not accept any criticism from them or
similar “so called” chivalric organisations.

Han säger i manifestet att det inte går att jämföra frimurarna och den svenska frimurargruppen OSMTH med den gruppen han är medlem i (PCCTS= tempelriddarna enligt deras hemsida --> the real illuminati)

Det här är större en vad man kan tro!
Citera
2011-07-24, 01:30
Medlem
SonneHagals avatar
Är ändå lite förvånad över hans strategi eftersom han uppenbarligen hoppas på en kedjereaktion. Om han hade angripit muslimer i en moské så hade kriget redan varit igång eftersom de skulle söka hämnd (med tanke på hur långt de sträcker sig p.g.a. ett par sketna karikatyrer). Eller i vart fall ett troligare scenario än att ett par förstatligade sossar skulle attackera i retur.
Citera
2011-07-24, 01:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kenny.Dalglish
Vad betyder märket på vänster arm?

http://tinypic.com/r/10r7i3p/7

Finns med i hans manifest..

Citera
2011-07-24, 01:32
Bannlyst
Blizzard stängde av hans WoW konto...synd, han kan inte spela i fängelset.
Citera
2011-07-24, 01:33
Medlem
Någon som kan hjälpa mig med tips kring att spara youtube-klippet på min dator?

Hur gör man?
Citera
2011-07-24, 01:34
Medlem
SonneHagals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fredrik1969
Någon som kan hjälpa mig med tips kring att spara youtube-klippet på min dator?

Hur gör man?
hämta ett av många plugins till firefox
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in