2018-04-28, 20:25
Medlem
Run3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JuliusSpengler
Rent tekniskt så betalar ju Svegot inte ut lön ifall produktionsbolagen (privata företag) fakturerar Svegot (som är en förening?) för arbetet. Då hamnar pengarna t.ex. i Ingrids enskilda företag och kan tas ut som lön/vinst därifrån när det passar henne. Det var ju tydligen så Motgift gjorde periodvis i Tyskland och om Ingrid tagit ut lön för sitt poddande tidigare måste det vara så hon omvandlat skattebefriade donationer till skattad lön/vinst via sitt bolag. Det är ju möjligt att de arbetar ideellt nu, men att inte ta ut lön här och nu behöver inte betyda att de inte drar in pengar som de kan ta ut som lön när de vill.

Men om inkomsten är 80K i månaden minus utgifter och vinsten delas ut lika till fem pers så är det inte mycket de kan fakturera per månad. Så i längden är inte projektet hållbart om intäkterna inte ökar och det är tänkt att de ska vara fem heltidsanställda med normal svensk heltidslön. Å andra sidan kanske det funkar om DFS har 1000 medlemmar som betalar 100 kr i månaden och de pengarna läggs på Svegot, då rör det sig om 180 000 kr minus utgifter och kan kanske bli någon lön på mellan 10-20K kr i månaden netto.
Jaha, så kan det vara ja. Fult dock av Ingrid i sådana fall att antyda att hon inte får några pengar alls på sitt egna eller sitt bolags konto. Folk som jag tror ju givetvis att inte får något när hon säger så. Men om det bara är en teknikalitet där Ingrid fakturerar Svegot så tjänar hon ju pengar på verksamheten och i praktiken en lön. Ful taktik!
Citera
2018-04-28, 20:53
Medlem
Mr.Grankvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nordman88

Till skillnad från nu. Alternativmedier med olika grundfundament är redan starka och det finns inga behov för ytterligare en till som man dessutom ska betala plus-medlemskap för. Nordiska Motståndsrörelsen växer som en bomb och dom har dessutom uppfyllt många av dom kriterierna som Dan har klagat över att den nationella rörelsen varit dålig på, så som social aktivism, leva och vara det nationella motståndet och vara levande reklampelare för saken m.m.

Men trots att nationalismen växer så det knakar i Sverige idag så väljer Dan att ta ett steg tillbaka och bli mer mellanmjölk, och ovanpå det slår ihop sig med en av "rörelsens" (om man får hårddra det lite) största narcissister Ingrid Carlqvist. Hon är raka motsatsen till att ha högt i tak och kunna stöta och blöta idéer med varandra, då hon inte kan ta in olika åsikter än sina egna och svarar allt som oftast väldigt negativt och ibland rent fientligt mot kritik, som att hon känt sig bestört av att någon ifrågasatt henne. Ingrid kommer bli en stor riskfaktor i Dans "satsa allt" plan och jag tror inte han kommer att tveka på att göra sig av med Ingrid om hon visar sig bli en allt för stor belastning med sin dåliga attityd som eventuellt kan leda till att Dan riskerar sin familjs försörjning genom DfS och Svegot för att folk lämnar.

DfS kommer aldrig få något hus och Svegot kommer inte leva upp till ens hälften av av sina egna förväntningar. Framtiden ser mörk ut för det svenska folket då allt kommer bli mycket värre än vad det är idag, och det är då som Svärjevännerna kommer visa vilka dom verkligen är och dra sig tillbaka från allt vad kamp innebär, det har vi bevittnat många gånger redan då minsta lilla motstånd som kan hota deras försörjning eller livsstil så ger dom upp. Och dessa sätter Dan sina förhoppningar vid idag.

Lycka till, det lär dom behöva.

Det blir extra pinsamt när Dan i sändningen klagar på de som delar flygblad och beskriver detta som att lajva. Själva stänger de in sig bakom betalvägg på internet medan de som delar ut flygblad möter folk direkt på gatan och ger bort information helt gratis. Ibland händer det t.o.m. att folket på gatan ger dessa flygbladsutdelare spontana donationer.
Dan klagade i Radio Framåt på Kasselstrand och SD/SDU för att de inte ville förändra saker och ting i grunden, nu tvingas han omfamna densamme (som fortfarande kallar sig sverigedemokrat) eftersom han inte har några andra val.
Mellanmjölken rinner ner fint tillsammans med schnitzlarna.
Citera
2018-04-28, 21:42
Bannlyst
Har jag tråkigt emellanåt kommer jag hit och lusläser lite! Vilket drama, Run3 gör en aldrig besviken! Det är nästan som att det är viktigare för vissa att spamma i denna tråd än att bedriva kampen!
Givetvis snaskar jag gott på en piggelin medans jag skriver detta alster.

Alla borde ta och lugna ner sig istället för att älta samma saker en 150:e gång. Dan och JDG borde försöka försonas för allas bästa. Naturligtvis skickar jag min medlare Trump, kan han få Kim Il Tjock och Mån-Jaget skippa fred borde det bli en baggis mellan Mr Schnitzel och Mannen som gav näthatet ett ansikte!
Citera
2018-04-28, 22:38
Medlem
Fascistoids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Don.C
Hette inte den där admin 'Rodebert'? Var informerade han om att det fanns pengar kvar? Det har jag missat.

Dan har pratat om sin biografi i många år (sedan Radio Framåt). Tror även det publicerades något kapitel på någon sida eller om det var i något magasin? I sig är det ju inget fel att publicera en 'tell all' biografi. Men inte gör man det på ett sådant sätt och absolut inte i så nära tid av en infekterad konflikt. En biografi publicerar man i slutet av sin 'karriär'. Det är väl bara fotbollsspelare (spökskrivna) och B-kändisar som prånglar ut sensationalistiskt snask. Förstår heller inte hur han tänkte där. Som du säger framstår det ju som extremt osympatiskt, småsint och nesligt. Nästan så man kan misstänka att Dan irriterat sig på det framgångsrika Scandza Forum, en krets i vilken JDG rör sig. Både Follin och gänget från Nordisk Alternativhöger var ju där. Nåja, det är rena spekulationer från min sida.

Jag hoppas faktiskt att Jonas, trots att han skrev på Facebook att han inte ville, tar upp det i nästa avsnitt av Me ne frego.
Det bekräftades på det numera nedlagda forumet som Motgift drev, i tråden "JDG inte längre är en del av Motgift" (eller liknande) på en direkt fråga ifrån en medlem.

Den som känner sig manad kan gärna använda webarchive och försöka leta upp det.

Hajen är riktigt uppblåst och narcissistisk om han tror att fiendskapet mellan honom/Motgift och Jonas skulle göra baronen persona non grata i alla nationella sammanhang framöver. Men det är väl hans huvudsakliga mål med detta försök till karaktärsmord.

Instämmer till fullo.
Citera
2018-04-28, 23:22
Medlem
Nordman88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fascistoid
Det bekräftades på det numera nedlagda forumet som Motgift drev, i tråden "JDG inte längre är en del av Motgift" (eller liknande) på en direkt fråga ifrån en medlem.

Den som känner sig manad kan gärna använda webarchive och försöka leta upp det.

Hajen är riktigt uppblåst och narcissistisk om han tror att fiendskapet mellan honom/Motgift och Jonas skulle göra baronen persona non grata i alla nationella sammanhang framöver. Men det är väl hans huvudsakliga mål med detta försök till karaktärsmord.

Instämmer till fullo.

Men då är ju frågan hur en moderator på Motgifts forum, som vi får anta gjorde detta helt ideellt, hade en såpass bra insyn i denna kassan och kunde berätta att det fanns pengar kvar. Vanligen är ju bara moderatorer sammankopplade med forumet och det arbetet som dom ska utföra och inget annat.

Fick svaret från denna moderator ligga kvar förresten eller togs det bort senare?
Citera
2018-04-28, 23:34
Medlem
Fascistoids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nordman88
Men då är ju frågan hur en moderator på Motgifts forum, som vi får anta gjorde detta helt ideellt, hade en såpass bra insyn i denna kassan och kunde berätta att det fanns pengar kvar. Vanligen är ju bara moderatorer sammankopplade med forumet och det arbetet som dom ska utföra och inget annat.

Fick svaret från denna moderator ligga kvar förresten eller togs det bort senare?
Att admin´n hade en roll i Motgift utöver forumet kan vi inte dementera.

Jag tror inte att svaret togs bort, tråden låstes dock senare dvs det gick inte att kommentera vidare och det var inte tillåtet att diskutera debaclet överhuvudtaget i andra trådar på forumet heller.
Citera
2018-04-29, 00:52
Medlem
praeles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Landos
Klart att du inte "orkar svara" på några faktabaserade argument alls, utan endast framhäver Dan & Co's förträfflighet.
Det är som om Dan själv skriver i tråden.
Nej, jag orkar faktiskt inte bemöta "faktabaserade argument" som t.ex att Dan och Magnus inte gjort några särskilda uppoffringar ekonomiskt eller personligt i övrigt för att bygga upp Radio Framåt/Motgift/Svegot. Det och övriga påståenden är helt enkelt så dumma så klockorna stannar.
Citat:
Jag tänker inte upprepa mig mer, då det står klart att du faller undan när det kommer till obstridlig fakta gällande Dans tidigare och nuvarande skumrask och bedrägliga pyramidspel. Det blir bara "Dan är great" av det hela.
Ring Dan och fråga om hans skumrask eller vad alla pengar tagit vägen. Jag är säker på att han kan ge dig svar på alla dina frågor.
Citat:
Och ja, Ingrid slängde även skit på Jonas direkt efter splitten från Motgift. Hon smädade honom i I&C omedelbart efter
Känner inte till vad hon sa då, misstänker att hon som högst kritiserade hans agerande i Berlin, vilket är förståeligt. Tror iaf inte hon var i närheten av att använda sig av sådana ord mot Jonas som du själv använt om henne i denna tråden.
Citat:
trots att hon inte hade ett skit med det hela att göra.
Till skillnad från dig som har jättemycket med det hela att göra?
Citat:
Det är även fakta att hon gift sig med en muslim från Marocko som hon tog till Sverige.
Hon försökte skaffa barn med denna men var steril.
Gjorde hon det före eller efter hon började vakna upp?
Ingrid märkte att något var fel i Sverige och började offentligt att ifrågasätta galenskaperna, detta trots att hon som journalist jobbade och verkade inom den störtsa PK-bubblan av alla.
Att hon under sitt uppvaknande har sagt en del galna saker, jobbat med judar i Gatestone eller vad det nu kan vara är inte så konstigt då många av oss andra gjort ungefär motsvarande resa ideologiskt. Hon är sannolikt inte färdig med sin resa, något ingen annan heller är. Hon valde inte lyxen att i sin ensamhet anonymt sitta och läsa på om vansinnet och på så sätt utvecklas ideologiskt innan hon uttalade sig, hon ifrågasatte öppet och offentligt galenskaperna från den dag då hon började inse att något är fel med Sverige. Hon jobbade inom PK-etablissemanget men sitter idag och arbetar heltid tillsammans med två vitmakt-veteraner. Ska vi ge henne lite cred för detta, eller ska vi fokusera på vad hon gjorde för 15 år år sedan innan hon ens hade vaknat, eller fokusera på att hon jobbade på Gatestone för några år sedan, eller att hon fortfarande idag säger en del dumma saker. Alla kommer inte tycka lika eller bete sig perfekt alltid.
Lamotte, Jonas Inde, Janouch med flera är andra etablerade journalister/kändisar som eventuellt gör samma resa nu idag. Ingen vet var dessa människor är om 5-10 år. Ingen vet heller var Ingrid är om några år.

Om du anser att du själv kommit längre i din politiska resa än vad Ingrid gjort och minsann varit vaken mycket längre än henne föreslår jag att du försöker guidar henne i rätt riktning istället för att kalla henne för kärring.

Tackar för mig i denna diskussion.
Citera
2018-04-29, 01:07
Medlem
Thornhills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av praele
Ring Dan och fråga om hans skumrask eller vad alla pengar tagit vägen. Jag är säker på att han kan ge dig svar på alla dina frågor.
Det skulle signaturer som Landos och Rasquit aldrig våga göra.

Mycket skitsnack och (viss befogad) kritik i tråden men dessa två herrar tycks vara helt besatta av utvecklingen inom Motgift. Det är som om de satt hela sin tilltro till projektet som nu (i deras värld) gått åt fel håll, vilket jag i viss mån kan hålla med om, men att bete sig som försmådda kvinnor och skriva långa haranger ser jag inte som nåt annat än sinnessjukt.

Tycks inte finnas någon ände på det heller. Lägg ner och gå vidare i livet för helvete.
Citera
2018-04-29, 04:41
Medlem
Citat:
Det och övriga påståenden är helt enkelt så dumma så klockorna stannar.
Vilken fantastiskt sätt att avfärda kritik. DFS-SveGot-Motgift produktion+Carlqvist media = profit.
Inget hus.
Maria Celander. Ingrid Carlqvist. Daniel Frändelöv. Jonas De Geer bekräftar nästan allt, och
det visar sig att Dan har försnillat insamligen på 150 k som var ämnade till Jonas.

Fakta som du inte kommer ifrån genom någon Von Oben-attiyd.

Citat:

Dan stängde forum och många kontaktmöjligheter precis innan DFS kom upp. Conrad svarar inte på mail.
Varför skall jag ringa Domän-Danne och lyssna på hans förklaringar? Vad får jag ut av det?
Det är bättre att exponera det offenligt.

Citat:

misstänker att hon som högst kritiserade hans agerande i Berlin, vilket är förståeligt.
Vad visste hon egentligen om hans agerande i Berlin? JDG har varit offentlig sedan hon jobbade med korrektur på Aftonhoran...
Citat:

Till skillnad från dig som har jättemycket med det hela att göra?
Jag är nog inte ensam om att tycka att det ter sig vidrigt att en oärlig och helt nyvaken person som Ingrid Carlqvist skall pissa på både NMR och JDG.

Citat:

Ingrid märkte att något var fel i Sverige och började offentligt att ifrågasätta galenskaperna, detta trots att hon som journalist jobbade och verkade inom den störtsa PK-bubblan av alla.
Det faktum att hon jobbat inom Mainstreammedia under årtioenden utan att se problemet säger en hel del om henne.

Citat:

Hon jobbade inom PK-etablissemanget men sitter idag och arbetar heltid tillsammans med två vitmakt-veteraner.
För att hon brännt precis alla andra broar då ingen annat tar i denna självgoda narcissist med tång.
Allt hon rör vid blir till skit. Hon åkte runt och föreläste med Jan Sjunnesson för bara något år sedan.
Distpatch sålde också luft som Dan Eriksson, något certifikat för 2000 spänn.
Citat:

jobbade på Gatestone för några år sedan
Hon lämnade omedelbart podden I&C när Gatestone sa ifrån efter att de haft med Motgift. Hon sa inte ens adjö.
Sedan fick hon sparken ändå, då kom hon krypandes tillbaka och försökte få det att framstå som något moraliskt val hon själv gjort. Hon hade säkert även idag fortsatt jobba på Gatestone med "fet lön" som hon själv sade om hon inte fått kicken.

Hon var villig att lämna I&C på sekunden för att få vara kvar. Så mycket betydde "kampen" för denna första vågens dissident.

Citat:
Ursprungligen postat av Thornhill
Det skulle signaturer som Landos aldrig våga göra.
Nej, man blir ju knäsvag av Daniel Frändelövs knivskarpa intellekt eller Domän-Dans svettiga, säljande silvertunga

Citat:
Mycket skitsnack och (viss befogad) kritik i tråden
All kritik är faktabaserad (och bekräftad av JDG, som kanske också är ett "expo-troll" som jag).
Citat:
helt besatta av utvecklingen inom Motgift. Det är som om de satt hela sin tilltro till projektet
Inte alls, men däremot var Motgift ett bra projekt som jag gärna lyssnade på fram tills JDG fick sparken och det blev tiggericentralen. Såg det aldrig som ett sätt att väcka folk, utan som ett intressant projekt för folk som inte är SD2018.
Citat:
skriva långa haranger ser jag inte som nåt annat än sinnessjukt.
Jo, att försöka lägga fram argument och förklara bakgrund kräver inlägg som är längre än twitter-längd. Inte "Go SD2018" eller "Heja Jimmie" som verkar vara att föredra.

Jag tycker att Daniel Frändelöv är bland en av de absolut falskaste och ynkligaste typerna om skådats.
Att Dan Eriksson lägger sina principer på hyllan för att nå ut till Frändelöv och Carlqvists SD-lyssnare är för mig oförlåtligt.

Jag skrev det i DFS-tråden tre veckor innan DFS lanserades (kolla gärna). Man kommer att knyta Ingrid och Conrad till sig och sikta på mellanmjölken, allt för att få in mer medlemmar och kunna ta ut högre löner. Varje kvalitetsmedlem kommer att ersättas av 10 st SD-2018 typer. Det är modellen.

Det visade sig att jag hade helt rätt i den analysen (och många med mig).
Folk vill givetvis inte lyssna, utan skrek vänstertroll, sabotör, defatist och annat larv.

Säger det igen. Fortsätt gärna att köra på och donera till DFS om ni vill.
Dan tvinnar repet han hänger sig i som JDG sa.
Ha det gott.

Citat:

Tycks inte finnas någon ände på det heller.
Vi är överens Thornhill . Att försöka lägga fram fakta, och försöka exponera Conrad och dessa charlataner under flera år leder verkligen ingenstans.
De har blivit folks idoler, folk sätter all tilltro till dessa och kan/vill inte se att detta bara är ett luftslott.
Landet räddas inte för 200 kr per månad.
Man får inte huset för 1 miljon. Det är lönslöst att poängtera.

Tack för mig, lämnar tråden någon månad nu då det inte går att agrumentera mot groupies som inte kan se något fel i deras idoler.

Kör hårt, och hoppas att ni inte blir allt för besvikna.
Citera
2018-04-29, 07:33
Medlem
Citat:
Det skulle signaturer som Landos och Rasquit aldrig våga göra.

Mycket skitsnack och (viss befogad) kritik i tråden men dessa två herrar tycks vara helt besatta av utvecklingen inom Motgift. Det är som om de satt hela sin tilltro till projektet som nu (i deras värld) gått åt fel håll, vilket jag i viss mån kan hålla med om, men att bete sig som försmådda kvinnor och skriva långa haranger ser jag inte som nåt annat än sinnessjukt.

Tycks inte finnas någon ände på det heller. Lägg ner och gå vidare i livet för helvete.

Du glömmer run3 och grankvist. De lyssnar på VARENDA sekund av detta program trots att de hatar de över allt annat.
Sinnessjuka eller expo-troll. Välj själv.

Med det sagt var det ändå bra att det kom fram att det låg mer bakom jdg-affären än Björns tjej. Detta har alla vettiga människor insett från början. Klaus Stein köpte dock allt med hull och hår så han bör be flertalet användare om ursäkt nu.
Citera
2018-04-29, 09:52
Medlem
Citat:
Vilken fantastiskt sätt att avfärda kritik. DFS-SveGot-Motgift produktion+Carlqvist media = profit.
Inget hus.
Maria Celander. Ingrid Carlqvist. Daniel Frändelöv. Jonas De Geer bekräftar nästan allt, och
det visar sig att Dan har försnillat insamligen på 150 k som var ämnade till Jonas.

Fakta som du inte kommer ifrån genom någon Von Oben-attiyd.

Dan stängde forum och många kontaktmöjligheter precis innan DFS kom upp. Conrad svarar inte på mail.
Varför skall jag ringa Domän-Danne och lyssna på hans förklaringar? Vad får jag ut av det?
Det är bättre att exponera det offenligt.

Vad visste hon egentligen om hans agerande i Berlin? JDG har varit offentlig sedan hon jobbade med korrektur på Aftonhoran...

Jag är nog inte ensam om att tycka att det ter sig vidrigt att en oärlig och helt nyvaken person som Ingrid Carlqvist skall pissa på både NMR och JDG.

Det faktum att hon jobbat inom Mainstreammedia under årtioenden utan att se problemet säger en hel del om henne.

För att hon brännt precis alla andra broar då ingen annat tar i denna självgoda narcissist med tång.
Allt hon rör vid blir till skit. Hon åkte runt och föreläste med Jan Sjunnesson för bara något år sedan.
Distpatch sålde också luft som Dan Eriksson, något certifikat för 2000 spänn.

Hon lämnade omedelbart podden I&C när Gatestone sa ifrån efter att de haft med Motgift. Hon sa inte ens adjö.
Sedan fick hon sparken ändå, då kom hon krypandes tillbaka och försökte få det att framstå som något moraliskt val hon själv gjort. Hon hade säkert även idag fortsatt jobba på Gatestone med "fet lön" som hon själv sade om hon inte fått kicken.

Hon var villig att lämna I&C på sekunden för att få vara kvar. Så mycket betydde "kampen" för denna första vågens dissident.

Nej, man blir ju knäsvag av Daniel Frändelövs knivskarpa intellekt eller Domän-Dans svettiga, säljande silvertunga

All kritik är faktabaserad (och bekräftad av JDG, som kanske också är ett "expo-troll" som jag).

Inte alls, men däremot var Motgift ett bra projekt som jag gärna lyssnade på fram tills JDG fick sparken och det blev tiggericentralen. Såg det aldrig som ett sätt att väcka folk, utan som ett intressant projekt för folk som inte är SD2018.

Jo, att försöka lägga fram argument och förklara bakgrund kräver inlägg som är längre än twitter-längd. Inte "Go SD2018" eller "Heja Jimmie" som verkar vara att föredra.

Jag tycker att Daniel Frändelöv är bland en av de absolut falskaste och ynkligaste typerna om skådats.
Att Dan Eriksson lägger sina principer på hyllan för att nå ut till Frändelöv och Carlqvists SD-lyssnare är för mig oförlåtligt.

Jag skrev det i DFS-tråden tre veckor innan DFS lanserades (kolla gärna). Man kommer att knyta Ingrid och Conrad till sig och sikta på mellanmjölken, allt för att få in mer medlemmar och kunna ta ut högre löner. Varje kvalitetsmedlem kommer att ersättas av 10 st SD-2018 typer. Det är modellen.

Det visade sig att jag hade helt rätt i den analysen (och många med mig).
Folk vill givetvis inte lyssna, utan skrek vänstertroll, sabotör, defatist och annat larv.

Säger det igen. Fortsätt gärna att köra på och donera till DFS om ni vill.
Dan tvinnar repet han hänger sig i som JDG sa.
Ha det gott.

Vi är överens Thornhill . Att försöka lägga fram fakta, och försöka exponera Conrad och dessa charlataner under flera år leder verkligen ingenstans.
De har blivit folks idoler, folk sätter all tilltro till dessa och kan/vill inte se att detta bara är ett luftslott.

Tack för mig, lämnar tråden någon månad nu då det inte går att agrumentera mot groupies som inte kan se något fel i deras idoler.

Innan du lämnar kan du väl svara på detta bara.
Hur kan du tala om groupies när 90% av inläggen här totalsågar svegot?
Citera
2018-04-29, 09:59
Medlem
Thornhills avatar
Citat:

För helvete. Det är Svegot vi talar om. En ytterst marginaliserad mediekanal med än mindre folk som sätter hela sin tilltro till dem. "Folks idoler"... Jösses... Du har ju högre tankar om Svegot och gänget bakom än vad jag har. "Groupies"...? En stor majoritet av inläggen här är ju negativt inställda till hela projektet i stort.

Är du lika upprörd på Aftonbladet? Mailat dem? När ska du börja ranta om deras massiva ökning av reklam på deras hemsida? På deras PLUS-medlemskap? Clickbaits i form av tio år gamla Youtube-klipp. Där snackar vi en extremt stor mediekanal med många medlemmar som blir lurade månad efter månad. Få lite perspektiv.

Du har ältat samma saker nu om och om igen i flera månader. Vi hör dig.

I övrigt kan jag hålla med dig i sak. DFS-projektet var en god idé från början med goda intentioner, men det blir inte alltid som man tänkt sig. Jag gillade Motgift skarpt som nu inte finns mer. Jag är inte medlem på Svegot.

Citat:
Ursprungligen postat av maskindiskmdel
Du glömmer run3 och grankvist. De lyssnar på VARENDA sekund av detta program trots att de hatar de över allt annat.
Sinnessjuka eller expo-troll. Välj själv.

Med det sagt var det ändå bra att det kom fram att det låg mer bakom jdg-affären än Björns tjej. Detta har alla vettiga människor insett från början. Klaus Stein köpte dock allt med hull och hår så han bör be flertalet användare om ursäkt nu.
Run3 är väl lite söt ändå? Gillar hur han älskade allt som Motgift och I&C producerade innan, omnämndes till och med i positiva ordalag i deras podcast om denna FB-tråd. Han började träna och såg upp till TGO. Allt för den metapolitiska kampen.

Det är inte alltid så lätt att hänga med i svängarna, men nu tycks han ha allierat sig med de häftiga mobbarna Landos och Rasquit samt blivit... en kristen libertarian...? När jag tänker på Run3 ser jag en relativt ung parvel framför mig som inte riktigt hittat sig själv ännu. Lite som Conrad, ja.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in