2018-09-09, 19:38
  #15205
Medlem
Går inte att komma in på Radio Svegots valvaka, överbelastning?
Citera
2018-09-09, 19:43
  #15206
Medlem
Nordman88s avatar
https://tunein.com/radio/Motgift-24-s235707/

En länk för dom som har problem med att ta sig in på Svegot
Citera
2018-09-09, 23:29
  #15207
Medlem
Offerviljas avatar
Vad i helvete sitter Magnus Söderman och snackar om? Han var tydligen i Kungsträdgården 1992 och då var det exakt lika mycket folk på den nationella demonstrationen som idag, men enligt honom har vi ändå gått framåt något enormt sedan dess. Äh, att det har vräkt in ett par miljoner rasfrämlingar och att vanliga Svenssons idag tycker att det är helt normalt att gubbar knullar varandra i arslet spelar väl ingen roll. "Det går bra nu." Vilket snack!

Vi behöver en ny människa! Hatisk och "psykiskt sjuk" ska den vara!

Johnny Lindén... vilken jävla töntidiot han är.

Edit: Lite plus till Marcus "The Golden One" Follin för att han är besviken och lite tjurig.

Hög energi...
Citera
2018-09-09, 23:52
  #15208
Medlem
Run3s avatar
Bra och intressant valvaka. Gött att höra Dan och Magnus igen efter ett (för mig) längre uppehåll.
Citera
2018-09-10, 07:01
  #15209
Medlem
Lyssnade korta bitar på Svegots sändning och den var väl ganska bra genomförd.

Tog med mig detta som sändningens viktigaste citat, Christoffer Dulny: "Vi har varit ganska duktiga på att hypa oss själva"

Jo, det är väl det minsta man kan säga.
Citera
2018-09-14, 14:58
  #15210
Medlem
SaboMuggades avatar
Om eller kriget kommer hade väl somliga i denna tråd hellre skjutit skarpt i den egna skyttegraven istället för att sikta på fienden.
När alla sen var döda och de själva blev tillfångatagna hade dessa ansett att de vunnit kriget.

Vad sägs om att fokusera på annat om detta projekt är så jävla dåligt ?
Citera
2018-09-14, 15:42
  #15211
Medlem
Offerviljas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SaboMuggade
Om eller kriget kommer hade väl somliga i denna tråd hellre skjutit skarpt i den egna skyttegraven istället för att sikta på fienden.
När alla sen var döda och de själva blev tillfångatagna hade dessa ansett att de vunnit kriget.

Vad sägs om att fokusera på annat om detta projekt är så jävla dåligt ?
Det var många nationella som älskade Radio Framåt och Motgift, men som blev väldigt besvikna när de började samarbeta med den lilla perversa bajsmästaren och den stora tjocka counterjihad-tanten.

Jag har lyssnat på ett par avsnitt av Radio Svegot den senaste tiden. Dan Eriksson och Magnus Söderman säger väl en hel del ganska vettiga saker. Tyvärr förstörs dock programmen helt av den hjärndöda Conrad Conradsdotter. Vilken idiot han är! Det kan nog faktiskt skilja uppåt 30 poäng i IQ mellan Dan och Conrad. Dan Eriksson är tjock, smart och ondskefull.
Citera
2018-09-14, 17:44
  #15212
Medlem
hestahodets avatar
Hur försörjer sig dessa människor? Både dan och Magnus har väl familj och hus, svegot kan väl omöjligt dra in så mycket cash?
Citera
2018-09-14, 19:02
  #15213
Medlem
praeles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hestahodet
Hur försörjer sig dessa människor? Både dan och Magnus har väl familj och hus, svegot kan väl omöjligt dra in så mycket cash?
DFS har typ 1200 medlemmar och Svegot ca 1000 kanske. (Har inte hört nån ny siffra på länge) De äger inte direkt några hus utan hyr båda två antar jag. De lever på väldigt låga löner.
Citera
2018-09-15, 03:05
  #15214
Medlem
Run3s avatar
Kan knappt tro mina ögon. I senaste avsnittet har de med Klaus Bernpaintner: https://www.svegot.se/2018/09/14/kms-79-klaus-och-ekonomi/ Nu väcks nostalgin till hur det kunde låta i början av Ingrid och Conrad när de sände mycket bra intervjuer. Detta ska jag genast lyssna på!
Citat:
Ursprungligen postat av SaboMuggade
Om eller kriget kommer hade väl somliga i denna tråd hellre skjutit skarpt i den egna skyttegraven istället för att sikta på fienden.
När alla sen var döda och de själva blev tillfångatagna hade dessa ansett att de vunnit kriget.

Vad sägs om att fokusera på annat om detta projekt är så jävla dåligt ?
De flesta här fokuserar nog på annat och konsumerar bara Svegot högst sporadiskt. Få av oss är nog sådana fanboys att vi betalar och lyssnar på allt som sänds. Jag tror det är sunt att ha lite distans till SveGot-herrarna .
Citera
2018-09-15, 10:53
  #15215
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Run3
Kan knappt tro mina ögon. I senaste avsnittet har de med Klaus Bernpaintner: https://www.svegot.se/2018/09/14/kms-79-klaus-och-ekonomi/ Nu väcks nostalgin till hur det kunde låta i början av Ingrid och Conrad när de sände mycket bra intervjuer. Detta ska jag genast lyssna på!



Jag lyssnade ett tag men just det här programmet blev inte så bra. Dels brus i sändningen dels märks det att Conrad inte är så intresserad av ekonomi.

Klaus Berntpainter funkade mycket bättre som side-kick till Martin Eriksson i Radio Bubbla när dom pratade om politik, kultur och det svenska samhällets utveckling.
Citera
2018-09-15, 18:07
  #15216
Medlem
SiggeSpringnotas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kjome-och-Renvall
Jag lyssnade ett tag men just det här programmet blev inte så bra. Dels brus i sändningen dels märks det att Conrad inte är så intresserad av ekonomi.

Klaus Berntpainter funkade mycket bättre som side-kick till Martin Eriksson i Radio Bubbla när dom pratade om politik, kultur och det svenska samhällets utveckling.

Martin är bildad på en betydligt högre nivå än Conrad så det är klart att det blir ett bättre samspel som emellan.
Kul att den libertarianska rörelsen är woke. Woke på riktigt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in