Citat:
Ursprungligen postat av
SaboMuggade
Om eller kriget kommer hade väl somliga i denna tråd hellre skjutit skarpt i den egna skyttegraven istället för att sikta på fienden.
När alla sen var döda och de själva blev tillfångatagna hade dessa ansett att de vunnit kriget.
Vad sägs om att fokusera på annat om detta projekt är så jävla dåligt ?
Det var många nationella som älskade Radio Framåt och Motgift, men som blev väldigt besvikna när de började samarbeta med den lilla perversa bajsmästaren och den stora tjocka counterjihad-tanten.
Jag har lyssnat på ett par avsnitt av Radio Svegot den senaste tiden. Dan Eriksson och Magnus Söderman säger väl en hel del ganska vettiga saker. Tyvärr förstörs dock programmen helt av den hjärndöda Conrad Conradsdotter. Vilken idiot han är! Det kan nog faktiskt skilja uppåt 30 poäng i IQ mellan Dan och Conrad. Dan Eriksson är tjock, smart och ondskefull.