Dessa två inlägg är saxade från
http://debatt.passagen.se/show.fcgi?category=500000000000011&conference=8000 000000000088&posting=19500000002199796
"ögonvittne
Skrivet av Anonym 12.feb.2005, kl 13:57
Jag var själv på samma krog som dom och tjejen som dom drog hem med var minst sagt sugen på den mörkhåriga killen (Andreas Lilja)
Hon stod och och smekte honom mellan benen och hånglade med honom i baren
Senare när jag var inne på damtoan stod hon där med en kompis och snackade om hur "välutrustad" Andreas var och att hon var så sugen på sex med honom för hon trodde han skulle vara "bra i sängen"
Har inte sett henne där tidigare men enligt min syrra som brukar gå där så är hon på alla mörkhåriga killer som har lite muskler"
"Videofilm
Skrivet av Anonym 12.feb.2005, kl 14:06
Oavsett om dom är Horbockar eller inte så är dom otroligt klantiga grabbar
Tjejen hade glömt sin mobil på rummet och kom tillbaka dagen efter och hämtade den vilket kanske var lite förvånande om man blivit våldtagen så borde man kanske vara rädd och inte komma tillbaka
Vi som jobbade i receptionen på hotellet blev iallafall jätteförvånade men en kollega gick och hämtade den till henne, förklaringen till varför hon var så angelägen att få tillbaka den fick vi när hon meddelade sin manliga kompis som var med att den fanns bilder sparade i mobilen som hon inte ville bli av med
Nån som vet om det är samma bilder som ligger på nätet där man ser när hon suger av en av killarna?"
Kommentarer?