2005-02-13, 19:11
Medlem
sonlard80s avatar
jag vill se bilderna......ingen som har dom???
Citera
2005-02-13, 19:47
Medlem
Dr Manhattans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svartlien
Dessa två inlägg är saxade från http://debatt.passagen.se/show.fcgi?category=500000000000011&conference=8000 000000000088&posting=19500000002199796

"ögonvittne
Skrivet av Anonym 12.feb.2005, kl 13:57

Jag var själv på samma krog som dom och tjejen som dom drog hem med var minst sagt sugen på den mörkhåriga killen (Andreas Lilja)

...
Spekulation:
Tjejen är sugen på Lilja och redo att göka med honom, och när Lilja tjatar lite om att kompisarna ska hänga med till hotellet så säger hon okej till det, fortfarande med intentionen att bara nuppa med Lilja.

Men Lilja vill att hans polare ska ropa "Lilja 4-ever" i omklädningsrummet i morgon, så han bjuder polarna att dela hans brud på traditionellt hockeymaner. Tjejen är full och fortfarande sugen på Lilja, och när det hela tar former hon inte vill vara med om har hon för lite pondus för att säga ifrån ordentligt. Förmodligen säger hon, skärrad och packad, inte nej en enda gång. Sålunda inte våldtäkt juridiskt sett, men traumat för tjejen ligger nog på ungefär samma nivå.
Citera
2005-02-13, 20:01
Medlem
mishimas avatar
BILDERNA!!!! Var finns dom?
Citera
2005-02-13, 20:14
Medlem
sifakas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr Manhattan
Spekulation:
Tjejen är sugen på Lilja och redo att göka med honom, och när Lilja tjatar lite om att kompisarna ska hänga med till hotellet så säger hon okej till det, fortfarande med intentionen att bara nuppa med Lilja.

Men Lilja vill att hans polare ska ropa "Lilja 4-ever" i omklädningsrummet i morgon, så han bjuder polarna att dela hans brud på traditionellt hockeymaner. Tjejen är full och fortfarande sugen på Lilja, och när det hela tar former hon inte vill vara med om har hon för lite pondus för att säga ifrån ordentligt. Förmodligen säger hon, skärrad och packad, inte nej en enda gång. Sålunda inte våldtäkt juridiskt sett, men traumat för tjejen ligger nog på ungefär samma nivå.
*spekulation* Japp, så tror jag också. Det var kanske därför Lilja var mest dämpad vid presskonferensen (som det stod i tidningarna) för han var den mest pådrivande och han hade dåligt samvete inte bara inför sambo och laget utan även inför sina 2 polare. Därmed inte sagt att de är oskyldiga på nåt sätt. *spekulation*

Vad gäller de ev. bilderna: om det finns såna bilder, tror ni verkligen att de är äkta?
Citera
2005-02-13, 20:27
Medlem
Svartliens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mishima
BILDERNA!!!! Var finns dom?

Jag är ytterst tveksam till att det skulle finnas bilder på detta. Men fan vet vad som händer om man söker lite på Ancient Spirit el nån annan stor hub på DC? Själv har jag dock bara tillgång till skithubbar.

Är förvånad över att typ ingen FB:are verkar ha mer ingående info ang. denna historia. Inte för att jag själv har ett dyft att komma med, och inte för den här hockeyskandalen är det viktigaste i livet men... i andra fall under rubriken Skvaller brukar det vara ett megaflöde av just skvaller och uppsnappade rykten...
Citera
2005-02-13, 22:28
Medlem
vidis avatar
hade alla tre sex med kvinnan eller var det bara två av dom som hade det? om huselius nu bara druckit coca cola, som han sa, så borde han varit mer klar i skallen än lilja och tallinder som tog 3-4 öl
Citera
2005-02-13, 22:32
Medlem
Dr Manhattans avatar
Ni har väl förresten läst hemma hos-reportaget hos familjen Huselius?
http://wwwb.aftonbladet.se/vss/sport...589338,00.html

Det är så vackert att underläppen börjar darra...
Citera
2005-02-13, 22:39
Medlem
vidis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr Manhattan
Ni har väl förresten läst hemma hos-reportaget hos familjen Huselius?
http://wwwb.aftonbladet.se/vss/sport...589338,00.html

Det är så vackert att underläppen börjar darra...

haha tänkte preciiiiiis lägga in den länken=)
nu är det bara lilja och tallinder kvar
Citera
2005-02-13, 22:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av vidi
hade alla tre sex med kvinnan eller var det bara två av dom som hade det? om huselius nu bara druckit coca cola, som han sa, så borde han varit mer klar i skallen än lilja och tallinder som tog 3-4 öl

Ja för 4 öl blir ju vuxna män tokbänga av...
Citera
2005-02-13, 22:46
Medlem
vidis avatar
tallinder har en flickvän vid namn ann, Det blir lite att förklara för henne tror jag.
"älskling så här var det..."
*stackars tjej*
Citera
2005-02-13, 22:48
Medlem
NoTruces avatar
Vuxna män som inte har vett nog att dra in ballen när någon brud går förbi. Skämmes ta mig fan! Och som Silbersky går på. Pojkarna hit, och pojkarna dit. Detta är VUXNA MÄN och de får ta sitt ansvar.

Sedan tycker jag att även tjejen får ta sitt ansvar. Våldtäkt är ALDRIG rätt, men för att uppnå ett jämställt samhälle måste vi flytta fokus från könet. Tre människor förgrep sig (eventuellt) på en annan. Det är fel.

Men vi lär väl aldrig få veta vad som hände, eftersom de lagt ner ärendet ...
Citera
2005-02-13, 22:49
Medlem
vidis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av njurpaj
Ja för 4 öl blir ju vuxna män tokbänga av...

hur många krävs det då ölhävarn?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in