2005-02-13, 01:47
Medlem
jobes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arne_o
Vilken jävla hockeyspelare är du- träningsläger i Stettin???
Finns det några hallar där överhuvudtaget. Dit åker man bara föra att inhandla dryck alt. skaffa horor.
Du hade fan blivit en bra tränare, du fattar grejen.
Citera
2005-02-13, 02:04
Medlem
nachos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av towelboy
Spelarna har inte svikit sina klubbar. Om de blir avstängda från Elitseriespel så beror det på kalla fötter och kappan efter vinden tänkande.

...

Inte fasen skall deras klubbar spela bror duktig. Vore larvigt ifall de inte får spela i Linköping eller Mora (inte Lidköping).

Håller med dig om detta. Och jag vet inget om Mora. Men det skulle inte förvåna mig om de blir bestraffade på nåt sätt i Linköping. Klubbledningen där har ju redan uttalat sig hårt och hänvisat till klubbens sponsorer. Jag har oturen att ha spenderat en del tid i Linköping eftersom jag har en exflickvän som är därifrån.

Inskränkta teknister och (fri)kyrkomänniskor styr och ställer i den stan och dessa begriper ingenting av gangbanging och alternativa sexualiteter utan "oäcklas" (östgötskt utal) bara av det.

Så för att göra folket på Cloetta och Stångåstaden och Correns läsare glada, så får de nog stänga av de stygga gossarna ett tag. Samtidigt har de ju inte råd att undvara Huselius i slutspelet så det blir nog bara nåt kortare.
Citera
2005-02-13, 02:29
Medlem
Raouls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arne_o
Vilken jävla hockeyspelare är du- träningsläger i Stettin???
Finns det några hallar där överhuvudtaget. Dit åker man bara föra att inhandla dryck alt. skaffa horor.
Ja, "träningsläger".
Vad har hallar med ett träningsläger att göra?

F ö känns det som om jag och Jobe har lirat i samma lag - om det inte var så att hockey har jag inte pysslat med...
Citera
2005-02-13, 02:59
Medlem
klonets avatar
vad de än gjorde så blev det fel. de skulle ha skaffat nån proffsluder på spyan om de var så jävla kåta (de höll på i dryga sex timmar med en tanig 21 årig amatör). men det hade blivit fetare rubriker och då hade de torskat på sexköpslagen.
Citera
2005-02-13, 03:09
Medlem
klonets avatar
Andreas Liljas lärare i brott???

http://expressen.se/index.jsp?a=233806

AL saknar nog de ljuva dagarna i Florida.
Citera
2005-02-13, 11:16
Medlem
babblans avatar
jag fattar inte överhuvudtaget hur jävla intressant och givande det kan vara att ha sex med en aspackad brud? Doppa snabeln i en massa slabb efter sina kamrater ? Något måste ju vara fel om man finner det upphetsande....
Citera
2005-02-13, 11:21
Bannlyst
Äntligen....

Tack!!!!!!!! Äntligen en klockren skön och jäkligt sann kommentar till hela skiten...fan du måste vara genuint sympatisk. När jag läser kommentarer som din på detta forum orkar jag läsa vidare

Citat:
Ursprungligen postat av babblan
jag fattar inte överhuvudtaget hur jävla intressant och givande det kan vara att ha sex med en aspackad brud? Doppa snabeln i en massa slabb efter sina kamrater ? Något måste ju vara fel om man finner det upphetsande....
Citera
2005-02-13, 12:38
Medlem
Ärligt talat. "Tidernas hockeyskandal". Hur fan orkar alla på Aftonbladet och Expressen vara hela världens samvete? Jag har hittills läst en (1!) bra artikel om den här jävla soppan. "Sluta moralisera över gruppsex" som publicerades i Expressen. Om vi bortser från det äckliga att sätta på en tjej efter att två killkompisar har gjort det (Vilket är rätt svårt att bortse ifrån) så har de bara gjort två fel.
1. De var otrogna. Det ska de inte bli avstängda från landslaget i 1 år för.
2. De var ute två dagar innan match. Det ska man inte heller bli avstängd i 1 år för heller.
Bara att tänka sig Husse i ett slabbigt gangbang med två hockeypolare och en skitfull tjej gör mig full i skratt.
Är det inte idag som hon Linna och Linda Skugge ska kommentera veckans nyheter? Kommer säkert bli ett fint inlägg i debatten av Linda Skugge. Inte.
Citera
2005-02-13, 13:02
Medlem
vidis avatar
är det bekräftat att dom höll på i sex-nio timmar? dom kan inte hållt på i en, två timmar och sen somnat. herregud hur jävla kåt är man efter första satsen och man inser att sina två polare bredvid precis gjort samma sak
och man vet ju att de flesta männen har pre-mature ejaculation "låter bättre på engelska"
Citera
2005-02-13, 13:10
Medlem
Fula Gubbens avatar
Zzz... årets pseudo-nyhet hittills... snacka om storm i ett vattenglas, lite skoj gruppsex med hockeylirare och en groupie... journalisterna lever kvar på 1950-talet.

Huselius, Lilja och Tallinder: more power to you

- F.G
Citera
2005-02-13, 14:29
Medlem
Att dom lämnat hotellet mitt i natten= nästan ok
Att dom tar en öl eller två när det är match i övermorgon= ok
Att dom raggar upp en tjej och sen vill ha sex med henne=ok
Att dom vill ha sex med henne tillsammans med andra killar= perverst

Jag skulle aldrig ha sex med en tjej om det fanss en annan kille i samma rum. Därimot har jag testat med två tjejer (alla nyktra) och det var ok.

Nån av er killar som kan tänka sig att ha sex när polaren tittar på, eller ännu värre deltar?
Citera
2005-02-13, 14:31
Medlem
Continental Ops avatar
tycker Bengt-Åkes lite oberörda praktiskt inriktade formuleringar kring detta verkar vara det enda förnuftiga jag hittat om det här skiten än så länge.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in