2026-05-10, 00:07
Avstängd
Jag är nyfiken på ifall det finns soc-papper i vilka det står att Joakim blottat sig?

Jag har anledning att misstänka att så är fallet och att alla sidor inte har räknats i ”Alla sidor räknas”.
Citera
2026-05-10, 00:08
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av larserik32
Det är sannolikt många. Jocke når många målgrupper med sina olika tv format. Spökjakt atraherar en yngre målgrupp, dokumentären om hans barn dom atraherar en äldre målgrupp å så vidare
Hur vet du det?
Citera
2026-05-10, 00:15
Medlem
Citat:
Varför skulle tv4 bryta sitt samarbete med en duktig producent som dessutom slår tittar rekord gång på gång? Jockes vidior får många visningar och hans tv format lockar en internationell publik

"vidior"
Jahapp, vi har alltså fått hit nästa trollkonto som ska låtsas vara jocke i denna tråd.
Okej, då har vi 100 sidor trams att se fram emot där troll sitter och "förhör" troll.

Var är Pallal och micro113? Skrid till verket nu och tjattra några hundra sidor rappakalja med detta uppenbara troll.
Citera
2026-05-10, 00:17
Medlem
stefanmallgrens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Jag är nyfiken på ifall det finns soc-papper i vilka det står att Joakim blottat sig?

Jag har anledning att misstänka att så är fallet och att alla sidor inte har räknats i ”Alla sidor räknas”.

Inget vad jag kan minnas, berätta mer
Citera
2026-05-10, 00:17
Medlem
Deimos01s avatar
Citat:

Vad menar du med att han blottat sig?
Citera
2026-05-10, 00:19
Medlem
abvs avatar
Citat:

Det finns det säkert. Han har i alla fall själv publicerat flera olika varianter av märkliga blottningar och ofredanden på den ökända runkbloggen. Hyfsat avvikande beteende om du frågar mig.
Citera
2026-05-10, 02:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Deimos01
Vad menar du med att han blottat sig?

Han har visat upp sin Petter Niklas betyder det
Citera
2026-05-10, 02:27
Medlem
Deimos01s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roggaluktargris
Han har visat upp sin Petter Niklas betyder det
Jo, men vart har användaren fått informationen att Jocke ska ha blottat sig och att det ska stå i hans soc papper?
Citera
2026-05-10, 08:12
Medlem
Citat:
Rask bor långt bort, smaskigare en så är det inte
Vart bor Bingo?
Citera
2026-05-10, 08:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GeirHansen
Jeg synes det var mest pinlig at han ikke knullet henne.
Jag måste passa på och fråga dig, är Jockiboi stor i Norge? Jag ser då och då nån norsk som kommenterar och försvarar honom.
Citera
2026-05-10, 08:22
Medlem
Citat:
Jockey har en miljon följare, en massa människor vet vem han är. Ett hit piece blir inte anmält 2000 gånger om man inte har ett stort förtroende

Det var Jockibois följare som han bad anmäla programmet som gjorde det. INTE normala människor. De tog till sig dokumentären och många har reagerat väldigt starkt på vad denna sjuka människa är benägen att göra för att tjäna pengar.
Att göra som Jockiboi, be sina följare i ett desperat IG-inlägg att anmäla, det kallas offerkofta och totalt oförstånd till vad dokumentärens huvudsyfte var.
Tål att upprepas - SVT ville granska en makthavare!
Men lilla Jockiboi går i fosterställning och bönar och ber sina följare anmäla. Det är äckligt 🤮
Citera
2026-05-10, 08:29
Medlem
Citat:
Svenska folket har högt förtroende för Jocke. Är därför Hatet blev det mest anmälda pogramet i svensk tv historia.

Vilka faktum pekar på att jag ljuger? En psykiatriker kan enkelt bedöma en persons karaktär och ge ett expert utlåtande.

Nu skriver du psykiatriker och tidigare skrev du psykolog. Stor skillnad.

Det de har gemensamt är att ingen av dem skulle ställa en diagnos på distans eftersom det inte går.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in