2026-05-19, 20:30
Medlem
Joels-bitars avatar
Tänkte göra mig en polisanmälan mot jockidvärg imorgon
Den kommer så klart vara anonym och för hans mammas skull
Då det går under allmänt åtal
Blir en tuff tid framöver för den blonderade ögonoperationen 😂😂😂
Citera
2026-05-19, 20:32
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Sherlock6601
Hur köper man views utan pengar?
Är DU efterbliven?

Det är inte särskilt dyrt.

Det som youtube borde göra är att städa upp bland följarna. Det kryllar av döda övergivna konton så det verkliga följarantalet kan man bara gissa sig till.

Rasks kanal har inte många "levande" följare kvar tex.
Citera
2026-05-19, 20:34
Medlem
HeligaBrittas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jupiter7301
I journalpapper som finns ute för allmänheten, kan man läsa att Jockiboi hade tvångsritualer, kunde bli väldigt aggressiv och hade någon i sitt huvud som han pratade med.

Del 1: https://youtu.be/2K3k92K5foo

Del 2: https://youtu.be/MV7PloFRAyQ

GOAT KING!

Det var väldigt bra videos faktist, tack för tipset! Har hört namnet i anjos äckliga käft x antal ggr men ej vetat vem hon är eller att hon har en YouTube.
Citera
2026-05-19, 20:35
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av cinmik
Det är inte särskilt dyrt.

Det som youtube borde göra är att städa upp bland följarna. Det kryllar av döda övergivna konton så det verkliga följarantalet kan man bara gissa sig till.

Rasks kanal har inte många "levande" följare kvar tex.

Fast pengar krävs?
Håller med, Youtube borde städa upp bland "följarna". Vissa riktigt hatiska följare på sistone har väl en 10-12 konton per person, spammar hela dagarna. Helt sjukt.

Vad har Rask i tråden att göra?
Citera
2026-05-19, 20:36
Avstängd
Youtube förtjänar verkligen en känga som inte åldersbegränsar innehåll som är olämpligt för minderåriga.
Citera
2026-05-19, 20:41
Avstängd
Citat:
Fast pengar krävs?
Håller med, Youtube borde städa upp bland "följarna". Vissa riktigt hatiska följare på sistone har väl en 10-12 konton per person, spammar hela dagarna. Helt sjukt.

Youtube missköter sitt ansvar för både det ena och det andra. De borde väl ha samma ansvar som Meta/IG/Facebook tycker jag.

Även om det är kanalägarna som har ansvar för att moderera sina kommentarsfält så har Youtube/Google också ett ansvar som de inte tar.

(Rask var enbart ett väldigt bra exempel på någon som har många "döda" följare.)
Citera
2026-05-19, 20:47
Medlem
HudHertiginnans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av juttan
Ditt förminskade av Jocke kan jag inte förklara
Har du haft problem med honom på något sätt? Du vet inget om honom och hans ekonomi, varför skriver du här på fb???
Jag pratar inte om hans ekonomi i inlägget du citerar. Jag vet att han har mer pengar än de flesta. Han kanske kan klassas som “rik”, men han är knappast så förmögen som han vill ge sken av att vara. Någon som däremot är förmögen är Cissi Wallin.

För att besvara din fråga: ja, jag har stora problem med Jockiboi. Jag tycker att det är extremt bekymmersamt att han får fortsatt exponering mot en väldigt ung publik. Jag är själv förälder till yngre barn och räds att de (eller deras vänner) ska behöva utsättas för denna mytoman, hebefil, narcissist och allt han faktiskt är.

Ska vi normalisera att man ska ljuga om och förtala sin egen mor? Nej tack.

Har du fått svar? Det är därför jag vill bekämpa Joakim Lundell. Förstår du nu?
Citera
2026-05-19, 20:49
Medlem
larserik32s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cinmik
Dom sparas.
Inga bevis🤣 Som alltid med Temu
Citera
2026-05-19, 20:50
Medlem
HudHertiginnans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av larserik32
Nu darrar FB och Temu när ett prodokutionsbolag kommer granska alla löngner som ni spytt ut er🤣

Temu och Cluee going down📉📉📉
Skulle tro att det blir tvärt om om han gör verklighet av dessa fantasier. Han bevisar ju faktiskt rätt ut att han tystar och skrämmer människor till tystnad! Det blir tydlig för varje varelse med fler hjärncveller än en amöba.
Citera
2026-05-19, 20:52
Medlem
HudHertiginnans avatar
Citat:
Fast pengar krävs?

2000 kr+ Jocki har säkert åtminstone 30 millar. Så det är ju ett löjligt försvar.
Jag har ett konto här. Räcker gott. Sitter du här och säger att alla vi som är emot JB skulle vara en och samma person?!
Citera
2026-05-19, 20:54
Medlem
larserik32s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Astarte4ever
In your dreams!

Säg en enda lögn som kommit från någon av dem. . .
Att Jocke är peddofil eller habbefil, att Jocke hotar Marika Schelinn, att Jocke köper sex, att Jocke har troll konton, listan bara fortsätter
Citera
2026-05-19, 20:56
Medlem
larserik32s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HudHertiginnan
Skulle tro att det blir tvärt om om han gör verklighet av dessa fantasier. Han bevisar ju faktiskt rätt ut att han tystar och skrämmer människor till tystnad! Det blir tydlig för varje varelse med fler hjärncveller än en amöba.
Ska löngnare få ljuga fritt om en framgångsrik entreprenör och sabba hans renome utan konsekvenser?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in