2026-05-09, 09:24
Medlem
HudHertiginnans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deimos01
Jag gillar Goatbrainkebab videos där hon avslöjar Jockes lögner.
Men jag sa bara vad jag trodde en annan användare menade med sitt inlägg.
Ah! Nu ser jag det. Går lite fort ibland här i mitt slott. Jag tror faktiskt att Goaty mycket väl kan bli
en stor bidragande faktor till Jockibois kommande fall och förfall. Trots mindre räckvid når hon ut tillräckligt mycket när materialet är explosivt. Rekommenerarar alla i tråden att kolla in hennes granskningar av JB!
Citera
2026-05-09, 09:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sherlock6601
Visa fakta om faktum.

1. Att vara så desperat efter bekräftelse att man känner att man tom måste göra en dokumentär om sin uppväxt 2025. Denna saknar helt och hållet faktagranskning och belägg.

2. Gör en serie på som ska handla om andra som lever med psykisk ohälsa men drar upp sig själv gång på gång, för att belysa hur ”synd” det är om honom.

3. Deltar i körprogram och sätter på sig offerkoftan och ger sig på att ”sjunga” med en stöttande hand på sin fot. Det var något av det falskaste jag hört och fruktansvärt pinsamt att beskåda. En 40-årig 3-barnsfarsa behöver någon som håller i hans fot, för det är väldigt synd om Jockiboi för han kan faktiskt få en panikattack pga. sina påhittade trauman?! Really? Okej.
Citera
2026-05-09, 10:01
Bannlyst
Varför kommer jockiboi undan han vill avrätta Linnea offentligt?

Hur kan media vara ok Sveriges största youtuber influenser hatar trakasserar mobbar en kvinna?

Varför vägrar media granska jockibois alla övertramp i gruppchatten?

Är jockiboi en sån stor maktfaktor han inte ska granskas? Hade andra influenser kunnat betett sig på samma sätt som jockiboi?

https://www.reddit.com/r/sweden/comments/1t79iro/comment/oks1thl/
Citera
2026-05-09, 16:15
Medlem
stefanmallgrens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cinmik
Intressant att Jocke har köpt prostituerade kvinnor i Argentina och Japan. Sådant brukar inte accepteras av svenska folket.

Ja och dessutom för produktionens pengar, drog han av moms kanske?

Fascinerande att tv4 tog sånt avstånd när de kom till paolo roberto och Martin timell. Jocke blir nog inte kvar på 4an länge till
Citera
2026-05-09, 17:22
Medlem
HudHertiginnans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stefanmallgren
Ja och dessutom för produktionens pengar, drog han av moms kanske?

Fascinerande att tv4 tog sånt avstånd när de kom till paolo roberto och Martin timell. Jocke blir nog inte kvar på 4an länge till
Jag tror exakt samma- att Jockes tid på tv4 snart är förbi. Att krismöten sker i detta nu! De kommer, naturligtvis, köra den här 12-timmars löftesförnyelsen för de har redan lagt stora resureser där. Men efter det är det förbi. Fan vad jag längtar!

Vad gäller inköp av kvinnor. Hur vet vi detta? Finns bevis? Mvh HudHertiginnan
Citera
2026-05-09, 17:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Han har säkert råd med det men låter ändå sina barn bo i kappsäck .. Hur sjukt är inte det.
Så för att man har pengar så måste man bo i lyxigaste bostaden enlig dig? Tycker de bor bra och du är väl den sista att avgöra vad som passar och är bäst för dem.
Citera
2026-05-09, 18:32
Medlem
stefanmallgrens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HudHertiginnan
Jag tror exakt samma- att Jockes tid på tv4 snart är förbi. Att krismöten sker i detta nu! De kommer, naturligtvis, köra den här 12-timmars löftesförnyelsen för de har redan lagt stora resureser där. Men efter det är det förbi. Fan vad jag längtar!

Vad gäller inköp av kvinnor. Hur vet vi detta? Finns bevis? Mvh HudHertiginnan

Japp, frumedvikt eller om de var bestofskilleras har delat nått klipp från deras youtubekanal där de svarar på frågor och jocke berättar att han köpt horor 2 gånger (vad han kommer ihåg) jonna har också betalat för en hora med produktionspengar i japan
Citera
2026-05-09, 19:13
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Frun1966
Så för att man har pengar så måste man bo i lyxigaste bostaden enlig dig? Tycker de bor bra och du är väl den sista att avgöra vad som passar och är bäst för dem.
Dom har inte pengar.
Citera
2026-05-09, 19:15
Medlem
vichy6s avatar
Vilken målgrupp vill titta på Bölibois bröllop?
Citera
2026-05-09, 20:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vichy6

Blir Jockibois trognaste följare, de som är fullständigt hjärntvättade av alla hans lögner. Alla som han manipulerat under så många år. ALLT i syfte för att tjäna pengar.
Dessa tragiska människor är också offer….

TV4 borde skämmas att de inte tar ansvaret att bryta samarbetet OMG.
Citera
2026-05-09, 20:10
Medlem
stefanmallgrens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vichy6

40+ tanter med tonårsbarn eller 30 åringar med funktionsvariation. Stor del av jockes fanbase består av folk med lss. Syns tydligt i kommentarsfält på facebook exempelvis.
Citera
2026-05-09, 20:11
Medlem
vichy6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stefanmallgren
40+ tanter med tonårsbarn eller 30 åringar med funktionsvariation. Stor del av jockes fanbase består av folk med lss. Syns tydligt i kommentarsfält på facebook exempelvis.

Aaah ok.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in