2026-05-18, 22:12
Avstängd
Cissi Wallins löfte till Jocke:

https://ibb.co/n8NJ08SR
Citera
2026-05-18, 22:16
Medlem
Cissi Wallins storys och tillägget i hennes caption till reelen om Joakim Lundell är dödröv den mest träffsäkra beskrivningen av Jockiboi och bihang jag läst

Tillägg: nu har Jocke, hans manager (?) och 300 inbitna fans med tribaltatueringar hört av sig och sagt att alltihop var ett ”sjukt skämt” för klick. Vet inte hur det är med er men att det skulle vara på skoj framgår ju inte alls - och vem skojar ens om att man köpt sex två gånger (på det här sättet)? Luktar efterhandskonstruktion om man frågar mig. Nån glömde ta sin ADHD-medicin och var lite väl ärlig i en video (detta var alltså efter metoo, men vissa verkar ha levt under en sten) och nu vart det jobbigt. Ansvar och rannsakan är jobbigt 🤷‍♀️
Stefan Hallgrens inte så sanna men ack så desperata svar på Cissi Wallins reel
@ stefanhallgren
Det förekom inget sexköp. I något av fallen. Noll avsikt existerade. Noll hände. Vilket är ganska självklart eftersom det här har varit öppen information i tex videon som idag har över en miljon visningar. Det är bara Internet-rant and banter. Det är också debunkat igår av samtliga som var med. Redovisningen finns på Youtube. Händelsen härrör från att ett gäng deltagare från "101 sätt att lämna en gameshow" gick in på en klubb, några tjejer började dansa intill dem i baren och när de skulle gå vidare så krävde några vakter/gorillor pengar av gänget som var där. Jocke var den enda som hade kontanter och löste ut dem alla från klubben. Alltså: Inget sexköp varken planerades, beställdes eller genomfördes. Noll porr.
Radioprataren Ola Lustig var med (och han berättade även om episoden i sitt radioprogram på RIX när han kom hem) och han har trätt fram och intygat att exakt noll sexköp förekom och ingen avsikt förekom heller. Det var ett gäng både tjejer och killar som var ute (videobevis från tillfället 2010 visades upp i Youtubevideon igår). Det är en hoax.
Felet J&J gjorde var att de rantade och överdrev (ljög) i en Q&A video för 7 år sedan för att krydda videon med lite sensationssnack. That's all. Jag tycker Jocke kan anklagas för vad som helst som faktiskt har hänt (vad nu det skulle vara). Men sånt som inte har hänt, är det bara fånigt att dreva om.

@stefanhallgren
De har 14% följare under 18 år. Snittålder på deras tittare är 34 år. 64% är kvinnor. Videon där de sitter och rantar i en Q&A är sju år gammal och fick då en miljon visningar. 10% av svenskarna såg den alltså och ingen reagerade.

Videon är gjord innan de själva hade barn. Idag tror jag knappast att de hade skämtat sådär.

Allt det här är alltså bara en massa oväsen över old news och saker som inte har hänt.

@stefanhallgren
Bevisen har redovisats av flera konton och personer som var med 2010 den kvällen (inkl. video) ända sedan igår.

Det får räcka med att några publicerar bevisen. Varenda djävel i varenda kommentarsfält kan inte sitta och tjata samma och samma information bara för att folk är för lata för att se igenom några YT videor. 😂

De var ju ett ganska stort gäng som var ute på den klubben och åtminstone två utöver Jocke gick att få tag på trots att det gått 16 år. En av dem hade tom video från den kvällen.

Själva handlingen "sexköp" ägde inte rum helt enkelt och inget levererades därmed heller. Det här är ett sånt där fall av "Nähä det kanske inte är sant men det är fördjävligt ändå!" 😂😂😂

Skrev Stefan något som stämmer överens med verkligheten i kommentarerna?
Senast redigerad av SLUTSPEL1 2026-05-18 kl. 22:27.
Citera
2026-05-18, 22:27
Avstängd
UTubes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 0.1
Jag tror hon ogillar folk som köper sex OCH sedan skämtar om det ännu mer och smartskaftet jockiboi har nu gjort båda....
Säkert trodde hon det efter att hon bara sett Cluee News
Och nu kan hon inte krypa till korset och erkänna att hon hade fel hahaha

Team temu = Bölman + Cissi Wallin + ormen Clew
Citera
2026-05-18, 22:32
Medlem
Jockibois manager och jycke Stefan Hallgrens lögner triggar mig.

Låt mig bara avrätta den bitchen offentligt?

Obs, bildligt talat med bevis och belägg eller vad nu skräpet brukar säga.
Citera
2026-05-18, 22:33
Medlem
0.1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UTube
Säkert trodde hon det efter att hon bara sett Cluee News
Och nu kan hon inte krypa till korset och erkänna att hon hade fel hahaha

Team temu = Bölman + Cissi Wallin + ormen Clew
Du är nog den enda i Sverige som tror på den här nyproducerade idén om att det skulle varit ett prank....
Citera
2026-05-18, 22:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Blandadajente
Hahaha nä du.

Hahaha nä du vadå?

Varför skriver Jockiboi till Cluee att han "tvingades köpa prostituerad" men hos skoförsäljaren motvikt nämner han det inte alls?
Citera
2026-05-18, 22:37
Avstängd
UTubes avatar
Citat:
Du är nog den enda i Sverige som tror på den här nyproducerade idén om att det skulle varit ett prank....
1.400.000 hade sett klippet på J&J kanal senaste 7 åren
Ingen av dem har brytt sig
Vet du varför? För att de inte är lika förståndshandikappade som temu som inte fattar att det är på skämt hahaha
Citera
2026-05-18, 22:39
Medlem
0.1s avatar
Citat:
1.400.000 hade sett klippet på J&J kanal senaste 7 åren
Ingen av dem har brytt sig
Vet du varför? För att de inte är lika förståndshandikappade som temu som inte fattar att det är på skämt hahaha
Varför tog han bort det då?
Citera
2026-05-18, 22:41
Avstängd
UTubes avatar
Citat:
Varför tog han bort det då?
Fråga honom? Vilka klipp J&J lägger upp och vilka de tar bort är inget som jag sitter med en djup analys på
Citera
2026-05-18, 22:42
Medlem
0.1s avatar
Citat:
Fråga honom? Vilka klipp J&J lägger upp och vilka de tar bort är inget som jag sitter med en djup analys på
Du har ju tydligen djupa analyser om precis allt annat så tänkte det kanske var samma här....
Citera
2026-05-18, 22:52
Avstängd
UTubes avatar
Citat:
Du har ju tydligen djupa analyser om precis allt annat så tänkte det kanske var samma här....
Tyvärr inte, jag vet inte allt, jag är inget Lundell-lexikon
Men, som sagt, 1.400.000 hade sett klippet utan att reagera, så det är ju lite märkligt att just temu som gör anspråk på att veta allt, de påstår att de kan ju läsa i ögonen på folk vad de tänker, att dem är totalt oförmögna att fatta att jonna och jocke skämtar friskt? Medan 1.400.000 inte brydde sig?

Ingen chock direkt att temu klicken är speciella och annorlunda

1.400.000 normala vs. 1.000 temu:are - skulla man rösta hade temu fått 0,07% av rösterna för att J&J var allvarliga medan 99,93% av rösterna skulle vara att J&J skojade och skämtade
Citera
2026-05-18, 22:54
Medlem
0.1s avatar
Citat:
Tyvärr inte, jag vet inte allt, jag är inget Lundell-lexikon
Men, som sagt, 1.400.000 hade sett klippet utan att reagera, så det är ju lite märkligt att just temu som gör anspråk på att veta allt, de påstår att de kan ju läsa i ögonen på folk vad de tänker, att dem är totalt oförmögna att fatta att jonna och jocke skämtar friskt? Medan 1.400.000 inte brydde sig?

Ingen chock direkt att temu klicken är speciella och annorlunda

1.400.000 normala vs. 1.000 temu:are - skulla man rösta hade temu fått 0,07% av rösterna för att J&J var allvarliga medan 99,93% av rösterna skulle vara att J&J skojade och skämtade
Kan det ha något med att jockibois följare är rätt korkade? Som inte ser något problem med att köpa eller ens skoja om att köpa en annan människa?? Vi är liksom förbi stadiet om han 'skojade' eller inte....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in