2025-06-06, 16:26
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Diskussionen handlade om att döda bakterier inte döda bakterier i Jonnas kropp.
Mitt inlägg handlade om att döda bakterierna i Jonnas kropp, alla som är läskunniga kan se att det står ordagrant "bakterierna i blodet och ryggen", kommentaren jag svarade på handlade om att döda bakterierna i Jonnas blod, hela våran diskussion handlade om bakterierna i Jonnas blod, och det kan du se om du är läskunnig.
Citera
2025-06-06, 16:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Mitt inlägg handlade om att döda bakterierna i Jonnas kropp, alla som är läskunniga kan se att det står ordagrant "bakterierna i blodet och ryggen", kommentaren jag svarade på handlade om att döda bakterierna i Jonnas blod, hela våran diskussion handlade om bakterierna i Jonnas blod, och det kan du se om du är läskunnig.

Du skrev:

Det är enbart antibiotika som dödar bakterier.

Ser inget:

Det är enbart antibiotika som dödar bakterier i Jonnas kropp.

Men okej. Var lite tydligare hädanefter.
Citera
2025-06-06, 16:31
Medlem
Dopys avatar
Citat:
l
Har de 3 eller 4 sovrum nu?
Dem har 3 sovrum och 1 walk in closet. Så tragiskt att du inte ser skillnaden på ett sovrum och en walk in closet.
Citera
2025-06-06, 16:32
Medlem
Citat:
Dem har 3 sovrum och 1 walk in closet. Så tragiskt att du inte ser skillnaden på ett sovrum och en walk in closet.

Det är 4 sovrum då de gjorde om det.
Citera
2025-06-06, 16:35
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tomtenisse14
Men hon har ju haft otroliga smärtor och då gjorde hon inget sociala medier men nu är hon lite piggare och vill säkerligen fördriva tiden och skulle hon få ännu mera smärta kommer hon säkert inte delta.
Precis som jag skrev "Men kan ju vara så att Jonna inte har så ont längre."
Citera
2025-06-06, 16:39
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tomtenisse14
Men hon har väl inte sökt permis för att vara med i spökjakt? hon ska delta i chatten från sjukhuset.
Däremot har hon sökt permis för att få vara med på flickans första skolavslutning.
Permis var för skolavslutningen.
Liven var för spökjakten.
Har hon nekrotiserande fasciit som användaren påstår så är permis och live omöjligt.
Därför jag frågade hur användaren visste att Jonna hade nekrotiserande fasciit, eftersom det inte stämmer med övrig information.
Citera
2025-06-06, 16:40
Medlem
Citat:
Precis som jag skrev "Men kan ju vara så att Jonna inte har så ont längre."

Har Jonna sökt permission ännu från Sjukhuset som du hävdar?
Citera
2025-06-06, 16:42
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Alla här kan sluta dignosera Jonna utan läkarlegitimation och ha undersökt henne.
Jag sätter ingen diagnos, vilket du kan se om du är läskunnig.
En användare skrev att Jonna hade nekrotiserande fasciit, och jag bara frågade hur användaren visste det.

Varför kritiserade du inte användaren som påstod att Jonna hade nekrotiserande fasciit?
Citera
2025-06-06, 16:46
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Du skrev:

Det är enbart antibiotika som dödar bakterier.

Ser inget:

Det är enbart antibiotika som dödar bakterier i Jonnas kropp.

Men okej. Var lite tydligare hädanefter.
Jag vet att du inte förstår hela mitt meddelande eftersom du har problem med läsförståelsen.
Men om du ber din assistent läsa mitt meddelande högt för dig kommer du se att det står bokstavligen, ordagrant
"vad mer tycker du dem ska sätta in för att döda bakterierna i blodet och ryggen?" och det var i en diskussion om bakterierna i Jonnas blod, och ingenting annat. Du verkar vara den enda som har svårt att förstå det jag skrev.
Citera
2025-06-06, 16:50
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Jag kanske gjorde det i PM? så får ta det med dej inför öppen ridå istället.
Du är blockerad och kan inte skriva PM till mig, pga ditt galna beteende.

Har Jonna nekrotiserande fasciit som användare påstår eller inte? nekrotiserande fasciit är ju extremt allvarligt.
Citera
2025-06-06, 17:08
Medlem
Citat:
Jag vet att du inte förstår hela mitt meddelande eftersom du har problem med läsförståelsen.
Men om du ber din assistent läsa mitt meddelande högt för dig kommer du se att det står bokstavligen, ordagrant
"vad mer tycker du dem ska sätta in för att döda bakterierna i blodet och ryggen?" och det var i en diskussion om bakterierna i Jonnas blod, och ingenting annat. Du verkar vara den enda som har svårt att förstå det jag skrev.

Personligen förstod jag ditt meddelande gällande Jonna och förstod också att du inte menade att Jonna skulle be om permission gällande spökjakten.
Det var ju Joakim som sa att Jonna hade ont så det är ju inte underligt att man börjar undra, detta sa Joakim i samma mening där han sa att Jonna skulle vara med i chatten.

Oavsett smärta eller ej, så använder/utnyttjar paret Jonnas sjukdom, för att få flera tittare/visningar.

OT. Den här användaren spammar tråden med inlägg som mest handlar om dennes personliga vendetta mot dig, verkar vara en riktigt obehaglig typ.
Citera
2025-06-06, 17:16
Medlem
Ifrågasätter inte att Jonna har sepsis och är riktigt sjuk., men reagerat på en del underliga uttalanden från Jocke. Att hon får diagnosen sepsis, men läkare fortsätter söka svaren på vad som orsakar allt? Att dom spårat bakterien till ett hål i öronen? Det är inte av vikt att veta hur utan att behandla, och sepsis beror oftast på att vederbörande haft en allvarlig infektion någon stans i kroppen. Och immunförsvaret går bananas och börjar att angripa sig själv, viktigt med snabb behandling för risk för vävnadsdöd och organsvikt är stor annars. Har man fått diagnosen och svarar på behandling, men dom söker fortfarande svar och spårar hål i öron osv låter inte rätt i mina öron.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in