2026-06-26, 11:14
  #30037
Medlem
Mikkkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deimos01
Varför springer Jocke runt i en pyjamas offentligt?

För att påsögat och hebefilen Jockiboiiii är totalt kvaddad i huvudet och befinner sig på en begåvningsnivå som en 12åring. Påsögat vill såklart matcha sin målgrupp med småbarn och tar därför på sig en wtpyjamas.

Hur går det med påsögats dokumentär. Innan Lars Erik blev bannlyst meddelade han att redaktionen hade bla min identitet. Men hur länge ska en behöva vänta för lite intervju? Kan någon stjärtgosse till påsögat upplysa mig kring detta?
.
Citera
2026-06-26, 11:21
  #30038
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mikkka
För att påsögat och hebefilen Jockiboiiii är totalt kvaddad i huvudet och befinner sig på en begåvningsnivå som en 12åring. Påsögat vill såklart matcha sin målgrupp med småbarn och tar därför på sig en wtpyjamas.

Hur går det med påsögats dokumentär. Innan Lars Erik blev bannlyst meddelade han att redaktionen hade bla min identitet. Men hur länge ska en behöva vänta för lite intervju? Kan någon stjärtgosse till påsögat upplysa mig kring detta?
.

Jag har väntat i över två år, så du behöver inte sätta på kaffet än. Förresten dricker barnet Jockiboi kaffe, så möjligen kan du blanda en kanna saft och ställa i kylen
Citera
2026-06-26, 16:00
  #30039
Medlem
Damien-s avatar
https://www.youtube.com/watch?v=i8_KhEdde5k

Den lögnaktiga dvärgen Jockiboi verkar ha gjort det till sitt livsprojekt att förtala sin mamma och resten av familjen. Men det var ju Jockiboi själv som var en odräglig liten katastrof till skitunge som försökte mörda sin lillebror som bara ville lyfta skrot, bygga med lego och planera framtida skattefusk.

Nu har Jockiboi med sitt blonderade hår skrivit om sanningen tills den passar hans offerkofta, där dvärgen själv alltid är den missförstådda hjälten och alla andra är skurkar. Det krävs ändå en rätt imponerande nivå av mytomani för att få lögner att låta som självbiografi.
Citera
2026-06-26, 16:50
  #30040
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Damien-
https://www.youtube.com/watch?v=i8_KhEdde5k

Den lögnaktiga dvärgen Jockiboi verkar ha gjort det till sitt livsprojekt att förtala sin mamma och resten av familjen. Men det var ju Jockiboi själv som var en odräglig liten katastrof till skitunge som försökte mörda sin lillebror som bara ville lyfta skrot, bygga med lego och planera framtida skattefusk.

Nu har Jockiboi med sitt blonderade hår skrivit om sanningen tills den passar hans offerkofta, där dvärgen själv alltid är den missförstådda hjälten och alla andra är skurkar. Det krävs ändå en rätt imponerande nivå av mytomani för att få lögner att låta som självbiografi.

Usch, inte de där porrskadade husbilsäcklen. Jockiboi får säga att han är kejsaren av kina, jag kommer fortfarande inte titta på mer trökig skit från rövgrävarn och hans fru.
Citera
2026-06-26, 17:11
  #30041
Medlem
Deimos01s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blandadajente
Usch, inte de där porrskadade husbilsäcklen. Jockiboi får säga att han är kejsaren av kina, jag kommer fortfarande inte titta på mer trökig skit från rövgrävarn och hans fru.
När du sa porrskadad och rövgrävarn tänkte jag direkt på Jockes hund Rask.
Citera
2026-06-26, 17:29
  #30042
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nejellerva
...Samtidigt som en av de lyckade sönerna är häktad och en på ”semester” hörde jag att den ”misslyckade brodern” har två utsålda spelningar under helgen. Det är hårt att vara misslyckad i hatarnas ögon 🤣
Den "misslyckade brodern" måste väl ändå räknas som "lyckad" i ditt resonemang, eller hur tänker du där?

Jag förstår såklart att du försöker vara ironisk och egentligen tycker att Joakim är den "lyckade brodern" men väljer att skriva tvärtom. Det är ett ganska barnsligt beteende om jag ska vara helt ärlig.

Man är väl knappast "lyckad" bara för att man tjänar pengar, samtidigt som man systematiskt bryter mot lagar och regler?

Just nu driver Joakim bland annat två tävlingar som inte är riktigt "rumsrena", han blåser sina betalande medlemmar på utlovat material (både tävlingar och "Mördarna" och gör upprepade varumärkesintrång.

Ärligt talat så är Joakim värre än både Chrippa och Jakob på den fronten då han har satt i system att medvetet lura sina egna trogna fans och gömmer sina lagbrott bakom en polerad fasad.

Riktig framgång handlar om hur man beter sig och om man följer lagen, inte hur mycket man lyckas casha in på folks godtrogenhet.

Du skriver också om att Joakim har två utsålda spelningar under helgen. Du får det att låta som att Joakim kör egna solokonserter, vilket förstås inte är sant. Han spelar på en festival där mängder av andra artister medverkar, och Joakim är inte ens dragplåstret, åtminstone inte när man tittar på festivalens hemsida.
Citera
2026-06-26, 18:01
  #30043
Medlem
Jockiboi utlyser en tävling på tiktok där folk skall göra en grej av en låt, oklart vad. 35000 kr skall byta ägare i Augusti. Det stinker
Citera
2026-06-26, 18:22
  #30044
Medlem
GreenBatterys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luddevonal
Jockiboi utlyser en tävling på tiktok där folk skall göra en grej av en låt, oklart vad. 35000 kr skall byta ägare i Augusti. Det stinker
Inte otippat. Jockiboi kommer såklart fortsätta med sina bedrägerier tills han åker fast.
Citera
2026-06-26, 18:46
  #30045
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GreenBattery
Inte otippat. Jockiboi kommer såklart fortsätta med sina bedrägerier tills han åker fast.

Såg även på insta att han har en tävling med två mobiler som vinst. Inte en chans att någon kommer få dessa. Han vill givetvis ha spridning på sin fejklåt, och då är det ju fejkpriser som gäller
Citera
2026-06-26, 21:52
  #30046
Medlem
HudHertiginnans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GreenBattery
Inte otippat. Jockiboi kommer såklart fortsätta med sina bedrägerier tills han åker fast.
Så är det. Jag hoppas att allt kommer upp till ytan inom kort. Det är faktiskt mer än sinnessjukt att han fortfarande får hålla på. Kriminell ut i ögonpåsarna är vad han är.

Sanna mina ord att det kommer att skrivas om honom angående allt detta inom kort! ✊🏼✊🏼✊🏼✊🏼❣️🤮
Citera
2026-06-26, 22:40
  #30047
Medlem
stefanmallgrens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luddevonal
Såg även på insta att han har en tävling med två mobiler som vinst. Inte en chans att någon kommer få dessa. Han vill givetvis ha spridning på sin fejklåt, och då är det ju fejkpriser som gäller

Nämen är det den visan igen? Han har ju tidigare blåst folk på mobiltelefoner. Stod om detta på svenskayoutubers.wordpress.com

Han har ju också sålt en del fake märkeskläder runt 2010-2013. Han är en scammer rakt igenom
Citera
2026-06-26, 23:07
  #30048
Medlem
PeterJihadis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HudHertiginnan
Så är det. Jag hoppas att allt kommer upp till ytan inom kort. Det är faktiskt mer än sinnessjukt att han fortfarande får hålla på. Kriminell ut i ögonpåsarna är vad han är.

Sanna mina ord att det kommer att skrivas om honom angående allt detta inom kort! ✊🏼✊🏼✊🏼✊🏼❣️🤮

Hahahahaha.

Det är jävligt bra att Flashback finns. Inget av Jyckens brottslighet går Flashbacks detektiver förbi.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in