Citat:
Ursprungligen postat av
400Ben
Diskussionen handlade om att döda bakterier inte döda bakterier i Jonnas kropp. Tragiskt att du och HeligaBritta inte förstår skillnaden.
Har aldrig påstått det du skriver ovan.
Diskussionen handlade om Jonna och hennes allvarliga sjukdomsfall.
Du hoppade in och trodde att du lyckades äga Dopy men den enda du ägde var dig själv.
Dessutom så ska du inte klaga på Dopy angående de/dem eftersom du inte vet skillnaden på pik och peak.
Edit:
Jävla nolla