2012-03-23, 00:17
Medlem
LightClouds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xD
Ja, absolut. Vad tycker ni om opiater?

Framgår inte det i tråden?
Citera
2012-03-23, 00:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LightCloud
Då är det inga problem! Knapra på och du kommer att må som en kung för ett antal timmar framåt!

Citat:
Ursprungligen postat av martines
Precis som LightCloud säger så är det inga problem med kramprisk osv. Om du dessutom håller dig under 400mg är det inga som helst problem ( iaf i 99.9 % av fallen )
Ni gör mig riktigt sugen på tram nu, det låter gött! Jag vill bara gå ut i solen med musik i öronen och sitta och chilla bara, så lär det passa perfekt va?
Citera
2012-03-23, 00:19
Medlem
LightClouds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Janitori
Ni gör mig riktigt sugen på tram nu, det låter gött! Jag vill bara gå ut i solen med musik i öronen och sitta och chilla bara, så lär det passa perfekt va?

Det lär passa riktigt fint! Röker eller snusar du förresten? Detta är något jag uppskattar som nikotinist på opiatrus i alla fall. En snus ligger så jäkla rätt under läppen och en cigarett när ruset börjar avta är riktigt skönt!
Citera
2012-03-23, 00:19
Medlem
xDs avatar
Citat:
Framgår inte det i tråden?
Jo, men jag undrade vad ni tyckte. Jag gillar opiater.
Citera
2012-03-23, 00:20
Medlem
busungen1234s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xD
Ja, absolut. Vad tycker ni om opiater?

Skit i det du.
Citera
2012-03-23, 00:20
Medlem
martiness avatar
Citat:

Yes, är verkligen perfekt

Läs gärna igenom här om du inte vet så mycket om Tramadol

https://www.flashback.org/t1619699

Förövrigt skulle jag rekommendera 150-200 mg om det är din första gång =)
Citera
2012-03-23, 00:26
Medlem
Citat:
Det lär passa riktigt fint! Röker eller snusar du förresten? Detta är något jag uppskattar som nikotinist på opiatrus i alla fall. En snus ligger så jäkla rätt under läppen och en cigarett när ruset börjar avta är riktigt skönt!
Jag har snusat i 5 år så ja Röker gör jag ibland, dock sällan numera.
Citat:
Ursprungligen postat av martines
Yes, är verkligen perfekt

Läs gärna igenom här om du inte vet så mycket om Tramadol

https://www.flashback.org/t1619699

Förövrigt skulle jag rekommendera 150-200 mg om det är din första gång =)
Fan va fint det låter Jag har läst den FAQen några gånger och jag blir ju inte mindre sugen nu

Gillar er två, schyssta killar.
Citera
2012-03-23, 00:46
Medlem
FoxHounds avatar
Vafan, uppmuntra inte grabben att börja med opiater. Rök gräs om du nu måste göra något!
Citera
2012-03-23, 00:53
Medlem
LightClouds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FoxHound
Vafan, uppmuntra inte grabben att börja med opiater. Rök gräs om du nu måste göra något!

Opiater är fint. Används det med måtta så är det helt underbart. Gräs kan man röka när man kommit tillbaka från opiatvärlden, tjack för att vakna upp, benso för att kunna snea ur, hallucinogener för att komma bort från verkligheten, GHB för att rysa i hela kroppen med eufori, RC för att liva upp vardagen med lite försökskaninsliv...

Citat:
Jag har snusat i 5 år så ja Röker gör jag ibland, dock sällan numera.

Fan va fint det låter Jag har läst den FAQen några gånger och jag blir ju inte mindre sugen nu

Gillar er två, schyssta killar.

Både jag och martines gillar dig med!
Senast redigerad av LightCloud 2012-03-23 kl. 00:57.
Citera
2012-03-23, 01:02
Medlem
Vill du enbart bli av med ångesten så rekommenderar jag någon bensodiazepin, förslagsvis alprazolam, billigt, effektivt och kort halveringstid!

Vill du må bättre än bra så finns ju alltid opiaterna, skulle rekommenderat tramadol, billigt, lättöverkomligt och milt men ändå god effekt.

Använt med måtta!
Citera
2012-03-23, 01:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FoxHound
Hade någon sagt "Nej, gör det inte!" Så hade jag gjort det ändå. Gräs tycker jag inte är tillräckligt härligt, klart det är gött men vill ha nåt "extra" eller vad man ska säga.
Citera
2012-03-23, 02:15
Medlem
Suweden-jins avatar
Äh, i ditt fall borde det räcka att gå ut i solen och ta en cigg och dricka nån god läsk. Behövs inte mycket mer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in